Kilka miesięcy temu Google wydało raport, w którym ujawniło, że w maju 2016 roku będzie wprowadzać zmiany w swoim algorytmie dla responsywnych stron internetowych.
Google testuje wyświetlanie czarnych linków w wynikach wyszukiwarki, zamiast dobrze znanych niebieskich odnośników. Poza używaniem czerwonego koloru w Google China aż do tej pory nie używano innych kolorów poza niebieskim.
W pierwszej połowie 2015 roku wdrożyliśmy sklep internetowy umożliwiający sprzedaż urządzeń i akcesoriów online. W lipcu 2015 roku opracowaliśmy kompleksową strategię działań związanych z pozycjonowaniem sklepu gastro-line.no w Google.no.
Strona internetowa stanowi obecnie jedno z najważniejszych narzędzi, które służy do zawiązywania komunikacji między nadawcą komunikatów a ich docelowymi odbiorcami. Nadawcą mogą być firmy, blogerzy, fundacje, organizacje, zrzeszenia czy różnego rodzaju hobbyści, fani czy zwolennicy. Odbiorcami są ci internauci, którzy na stronie internetowej poszukują wiadomości związanych np. z ofertą firmy, możliwościami, które zapewniają organizacje czy […]
Prowadzisz własną stronę internetową ale nie podoba Ci się jej wygląd lub nie uzyskałeś takiego ruchu na stronie jakiego byś oczekiwał? Być może Twoja witryna jest źle zaprojektowana bądź nie pojawiło się na niej to, co powinno, by potencjalny klient stał się klientem rzeczywistym?
Co jakiś czas zespół Google postanawia zaskoczyć środowiska branżowe, wprowadzając zmiany w kwestiach dotychczas ustabilizowanych. Od niedawna w kampaniach Ads ponad wynikami organicznymi wyświetlają się cztery linki tekstowe będące reklamą. Do tej pory temu układowi towarzyszyły także reklamy znajdujące się w sidebarach, jednak teraz ma to ulec zmianie.
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.