Jednym z popularniejszych bohaterów reklam – przy rosnącym rynku reklamy suplementów diety oraz wyrobów medycznych – są lekarze czy fizjoterapeuci. Podobnym, choć mniej silnym społecznie autorytetem, będzie mama, babcia, przyjaciółka, a nawet sąsiadka, które przynoszą swoim bliskim niezawodne preparaty na problemy z trawieniem, bóle głowy czy inne dolegliwości. Pewnie niewielu konsumentów zdaje sobie jednak sprawę […]
TikTok to jedna z najchętniej używanych aplikacji ostatnich lat. Na pewno wszyscy z sentymentem wracamy do czasów pandemicznych rozrywek, kiedy to TikTokowe trendy, zabawne kotki i viralowe układy taneczne hakowały nasze mózgi i zabijały nadwyżki czasu. Teraz pomimo tego, że świat znowu przyśpieszył, my nadal znajdujemy chwile na zanurzenie się w odmętach apki z nutką […]
Każdy dobry marketer weryfikuje, czy jego działania przynoszą oczekiwane skutki. Dokładna analiza zachowań użytkowników na naszej stronie pozwala sprawdzić, jak działa przygotowany content, jego rozmieszczenie oraz ogólny layout. Czy odbiorca klika tam gdzie chcemy? Czy nie gubi się podążając ścieżką zakupową? Wszystkie te aspekty możemy w łatwy sposób sprawdzić, wdrażając do naszych standardowych działań Google […]
Dodatkowy pasek górny (z ang. top bar) to opcjonalny element strony, który pełni najczęściej funkcję informatywną. Dzięki niemu można w łatwy sposób przyciągnąć uwagę i przekazać użytkownikowi, że trwa właśnie promocja, zbliża się ważne wydarzenie lub zachęcić go do nawiązania kontaktu.
Krótkie formy wideo, zwane również „shortami”, stały się bardzo popularne w ostatnich latach ze względu na ich skuteczność w przyciąganiu uwagi i zaangażowaniu widzów w krótkim, a nawet bardzo krótkim czasie. W porównaniu do dłuższych form wideo, takich jak vlogi, tutoriale składające się z kilku części czy webinary, krótkie filmy mają zwykle mniejszy próg wejścia, […]
Strony internetowe są wizytówką dla firm, usług czy produktów. One-page to forma prezentacji treści, która skupia wszystko pod jednym adresem, zamiast rozpraszać użytkowników na wielu stronach. To wygodne i intuicyjne rozwiązanie zarówno dla odbiorców, jak i dla firm, które chcą zaprezentować swoją ofertę w skondensowanej formie. Niestety, niektóre błędy popełniane podczas projektowania stron one-page, utrudniające poruszanie […]
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.