Marketing

Marketing

Google zaczyna przyznawać korzyści stronom z SSL

Google ogłosiło, że zamierza wprowadzić 2048-bitowy klucz certyfikacyjny do domen HTTPS – da to niewielki impuls do podniesienia rangi strony.

8 kwietnia 2016

Marketing

Czynniki rankingowe Google – linki wychodzące i wewnętrzne

Kontynuujemy cykl, w którym omawiamy czynniki mające wpływ na to, jaką pozycję może zająć nasza strona w wyszukiwarce Google. Przyjrzymy się postaci linków, zarówno wychodzących, jak i wewnętrznych. Sprawdzimy, jak ich wygląd czy miejsce, gdzie się znajdują, wpływają na pozycję, którą nasza strona zajmuje w rankingu Google.

21 marca 2016

Marketing

Pozycjonowanie stron – cennik i modele rozliczania

Pozycjonowanie jest nowoczesną usługą, która pomaga witrynie internatowej klienta znaleźć się na wyższej pozycji w wyszukiwarce Google i co za tym idzie zwiększa częstotliwość odwiedzin strony. Obecnie najchętniej wyszukujemy informacje na temat rozmaitych usług i produktów w internecie, dlatego właśnie warto zainwestować czas i pieniądze, by podnieść pozycję swojej strony internetowej.

21 marca 2016

Marketing

Pozycjonowanie stron internetowych za granicą

Obecnie rynek marketingu internetowego bardzo prężnie się rozwija. Aby wyprzedzić konkurencję i zaoferować swoim klientom ciekawą propozycję warto skorzystać z możliwości jakie daje pozycjonowanie za granicą – możemy wówczas pozycjonować strony klientów działających poza granicami Polski, jak i zdobywać nowych, zagranicznych klientów.

11 marca 2016

Marketing

Nawet w Klanie wiedzą, że pozycjonowanie to najlepsza forma promocji

W wyemitowanym 7 marca odcinku serialu Klan (odc.2900) pojawiły się informacje, że Kamila ma problemy ze swoim sklepem internetowym – świetny pomysł uruchomienia internetowego butiku nie przynosi oczekiwanych efektów w postaci rosnącej sprzedaży.

8 marca 2016

Marketing

Czynniki rankingowe Google – anchor text

Pozycjonowanie to szereg czynności mających podnieść pozycję danej strony w wyszukiwarce, w powiązaniu jej z wybraną frazą. Polega ono z jednej strony na przystosowaniu treści na stronie w taki sposób, by całość została potraktowana jako atrakcyjna dla wyszukiwarki, z drugiej zaś – na podnoszeniu siły strony przez zwiększenie liczby linków, które do niej prowadzą.

1 marca 2016
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB