Pierwszy w 2023 roku numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions jest już dostępny do pobrania. 10 specjalistycznych artykułów prosto od praktyków marketingu.
Czytaj dalej Digital marketing Tools & Solutions nr 5 do pobrania
Pierwszy w 2023 roku numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions jest już dostępny do pobrania. 10 specjalistycznych artykułów prosto od praktyków marketingu.
Czytaj dalej Digital marketing Tools & Solutions nr 5 do pobrania →
E-commerce, czyli handel elektroniczny, to część gospodarki, która w ostatnim czasie rozwija się w dynamicznym tempie. Dzięki temu wielu małym firmom udało się przetrwać w czasie pandemii. Możliwość przeniesienia biznesu do sieci uchroniła je przed skutkami lockdownu. Szybkość, wygoda, dostępność – to między innymi te czynniki sprawiają, że konsumenci coraz częściej podejmują decyzje zakupowe za pośrednictwem Internetu. Co robić, aby wybrali Twój produkt? Jak usprawnić proces zakupowy w sklepie internetowym?
Czytaj dalej Co zrobić, aby klienci wybrali Twój sklep? UX w procesie zakupowym →
Branża e-commerce w Polsce rośnie dynamicznie – jak podaje PwC wartość sprzedaży online w 2022 roku wyniesie 105 mld złotych, z kolei do 2027 roku wartość rynku e-commerce wzrośnie do kwoty 187 mld zł[1].
Spodziewane są dalsze wzrosty znaczenia dużych platform sprzedażowych takich jak Allegro, Amazon, niemniej warto wykorzystać możliwości, jakie daje sprzedaż poprzez własny kanał marki. W tym celu niezbędny jest własny sklep internetowy.
Przed rozpoczęciem projektowania i wdrożenia sklepu warto znać odpowiedzi na kluczowe pytania, dzięki czemu możliwe jest pozyskanie wiedzy na temat funkcjonalności i możliwości rozwoju własnej platformy e-commerce. Informacje przydadzą się przy doborze odpowiedniego silnika e-commerce, zaprojektowania szaty graficznej oraz przygotowania strategii marketingowej.
Przedstawiamy najważniejsze pytania, które należy opracować przed wdrożeniem sklepu internetowego.
Czytaj dalej BRIEF E-Commerce – wszystko, co musisz ustalić przed realizacją sklepu →
1 lutego organizujemy wraz z Dolnośląską Izbą Gospodarczą szkolenie z realizacji kampanii marketingowych w social media – „Manager reklam bez tajemnic – jak zwielokrotnić skuteczność reklam na Facebooku?”.
Czytaj dalej „Manager reklam bez tajemnic” Szkolenie social media w DIG →
Wizerunek właściciela firmy, który większość roku spędza na wakacjach pod palemką to zwykły mit. Prowadzenie biznesu wiąże się z dużym zaangażowaniem. Według statystyk polski przedsiębiorca na pracę poświęca około 47 godzin tygodniowo. To o 7 więcej niż średnia dla pracowników najemnych. Przy tym uważnie liczy wszelkie koszty. W tym również marketingowe, jak np. opracowanie strategii komunikacji. Zawsze pojawia się pytanie: czy jej ewentualny brak coś kosztuje firmę?
Czytaj dalej Czy brak strategii komunikacji kosztuje i dlaczego tak dużo? →
Marketing na godziny to pojęcie, które stosowane jest nie tylko do rozliczenia z klientem według liczby przepracowanych godzin, ale również szansa na to, by dość swobodnie operować używanymi kanałami i sposobami promocji marki.
Czytaj dalej Marketing na godziny – korzystne rozwiązanie dla trudnych branż →
Z roku na rok coraz bardziej rośnie znaczenie opinii i recenzji znajdujących się w Internecie, po które sięga obecnie nawet 89% współczesnych konsumentów[1]. Najlepszym miejscem, gdzie mogą znaleźć potrzebne informacje, jest niewątpliwie najpopularniejsza przeglądarka na świecie – Google.
Dowiedz się, czym właściwie są opinie Google, jak przy ich pomocy można zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.
Czytaj dalej Jak w pełni wykorzystać potencjał opinii w wizytówce Google? →
Czwarty i zarazem ostatni tegoroczny numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions jest już dostępny do pobrania. 56 stron wysokiej jakości artykułów prosto od praktyków.
Czytaj dalej Digital marketing Tools & Solutions nr 4 do pobrania →
Czym jest i na czym polega nostalgiczny marketing? Dla kogo stanowi dobre rozwiązanie i jak skutecznie zastosować tę formę marketingu w praktyce? Wśród marek, które skutecznie wykorzystały nostalgię w kampaniach reklamowych można wymienić Apple, Fiata, Pepsi oraz Kubota. Prezentujemy wady i zalety nostalgicznego marketingu, uwzględniając grupy, które stanowią jego najlepszych odbiorców.
Czytaj dalej Nostalgiczny marketing – jak działa i po co się go stosuje? →
Plakaty informacyjne w miejscu pracy mogą stanowić wśród pracowników firmy idealne narzędzie zwiększania świadomości w wielu aspektach (ekologia, bezpieczeństwo, oszczędności, customer care). Dla klienta z branży okiennej wykonaliśmy serię projektów informacyjnych, których misją było podniesienie świadomości zagrożeń w środowisku pracy.
Czytaj dalej Rysunkowe projekty plakatów informacyjnych dla działu BHP →