Specjaliści LTB.pl publikują – listopad-grudzień 2017

publikacje LTB

O tym, że nasz zespół jest kreatywny i – mówiąc wprost – zna się na rzeczy, można przekonać się nie tylko po wynikach naszej pracy. Od pewnego czasu przygotowujemy również gościnne publikacje na branżowych portalach – zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem artykułów opublikowanych przez nas w listopadzie i grudniu 2017 roku.

Czytaj dalej Specjaliści LTB.pl publikują – listopad-grudzień 2017

Relacja z obecności LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

XIII edycja Targów odbyła się w warszawskim centrum targowo-wystawienniczym EXPO XXI. Według szacunków organizatorów, Targi, które odbyły się 8. listopada zanotowały najwyższą frekwencję gości spośród wszystkich edycji – ponad 5000 osób. LTB jako agencja specjalizująca się w obsłudze sklepów internetowych pod kątem promocji, już po raz drugi miała przyjemność pojawić się na Targach jako wystawca.

Czytaj dalej Relacja z obecności LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

Marketing internetowy w Niemczech

Marketing internetowy w Niemczech

Pierwsza część artykułu „Reklama i promocja firmy w Niemczech” była przeglądem ogólnych informacji dotyczących promocji na rynku naszych zachodnich sąsiadów. Aby móc zagłębić się w temat sieciowego marketingu w Niemczech potrzebny jest kolejny artykuł, tym razem opisujący poszczególne elementy wpływające na sukces promocji w internecie.

Czytaj dalej Marketing internetowy w Niemczech

Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

remarketing dynamiczny

Przedsiębiorcy mogą zwiększyć swoje szanse na zdobycie lojalnych klientów i zwiększenie sprzedaży dzięki remarketingowi. Remarketing jest kampanią reklamową Google AdWords przeznaczoną dla konkretnej grupy klientów, która weszła już na stronę sklepu, choć nie zawsze dokonała jakichkolwiek zakupów.

Czytaj dalej Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

jak obniżyć koszt CPC

AdWords jest rodzajem marketingu w wyszukiwarce Google. Użytkownikom wyszukiwarki wyświetlane są w górnych i dolnych wynikach linki sponsorowane. Reklamy AdWords rozliczane są najczęściej w dwóch formach: CPC czyli za każde kliknięcie w przypadku reklamy w wyszukiwarce oraz CPM czyli za liczbę wyświetleń na stronie partnerów.

Czytaj dalej Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

autoresponder system powered by FreshMail