Po co marce brand hero?

Z pewnością kojarzysz fioletową krowę w alpejskiej scenerii, żółtego stworka, który pojawiał się zawsze, gdy było się głodnym albo wesołego klauna w żółtym kombinezonie lubiącego popularne cheeseburgery. Te wszystkie postaci to przykłady brand hero, które mają na celu wesprzeć komunikacyjnie konkretną markę.

Czytaj dalej Po co marce brand hero?

Dlaczego wyszukiwarka i social media potrzebują siebie nawzajem?

social media a seo

Od kilku lat trwa debata nad powiązaniem SEO oraz social mediów – dwóch kluczowych narzędzi w digital marketingu. Omawiamy to zagadnienie, a także rozwiewamy wątpliwości co do oddzielenia ich od siebie. W artykule przybliżamy wskazówki, które warto wykorzystać podczas prowadzenia mediów społecznościowych. Pozwalają one przenieść się na wyższe miejsce w rankingu. Sprawdź jak to osiągnąć.

Czytaj dalej Dlaczego wyszukiwarka i social media potrzebują siebie nawzajem?

Jak UX w projekcie strony internetowej zmienia odbiór użytkowników?

Jak UX w projekcie strony internetowej zmienia odbiór użytkowników

Dzisiaj niemalże wszystkie instytucje i przedsiębiorstwa prowadzą własne witryny w sieci. Jest to skuteczna metoda na szybkie przekazanie ważnych wiadomości, ale także na zaprezentowanie się w świecie, dlatego wyjaśniamy, jak ważny jest projekt strony internetowej i jej funkcjonowanie w kontekście samego odbioru użytkownika, aby miał z nią dobre skojarzenia, spędził na niej jak najwięcej czasu, a także, by uzyskać wysoki poziom współczynnika konwersji.

Czytaj dalej Jak UX w projekcie strony internetowej zmienia odbiór użytkowników?

Dla kogo wizytówka w Google Moja Firma – jak wykorzystać jej potencjał?

wizytówka Google moja firma czy musze ja mieć?

Omawiamy potencjał wizytówki Google Moja Firma w kontekście poprawy widoczności i wiarygodności marki. Dlaczego wizytówka Google zdobywa coraz większe uznanie? Jakie branże powinny skupić się na jej poprawnej optymalizacji? A co najważniejsze jak dobrze ją prowadzić? Tego dowiesz się w tym artykule.

Czytaj dalej Dla kogo wizytówka w Google Moja Firma – jak wykorzystać jej potencjał?