Wydatki na reklamę online w roku 2020 – analiza raportu

analiza-raportu-reklama-online-2020

Zawsze istnieją obawy czy inwestycja w reklamę będzie opłacalna. To naturalne, ale należy pamiętać, że w tej materii warto zaufać ekspertom. Ich wiedza może się także przydać w ocenie, z których narzędzi warto skorzystać. Najczęściej czerpią ją z doświadczenia, a jednym z lepszych źródeł są badania, kierowane do grona eksperckiego. Sprawdźmy, jakie trendy w reklamie panowały w roku 2020 – analiza raportu IAB PolskaPwC.

Czytaj dalej Wydatki na reklamę online w roku 2020 – analiza raportu

Pozycjonowanie metodą słów Long Tail – jakie ma zalety?

long tail - SEO

Prowadząc firmowego bloga oraz sklep online nieustannie poszukuje się sposobów na przyciągnięcie uwagi internautów. Wśród głównych celów stawiane są odwiedziny w witrynie, czy też osiągnięcie wysokiego współczynnika konwersji. Pozwala on ocenić skuteczność prowadzonych działań. Sporą pomocą może okazać się pozycjonowanie, jednak czy można skorzystać z tej strategii bez większych nakładów finansowych.

Czytaj dalej Pozycjonowanie metodą słów Long Tail – jakie ma zalety?

W jakich branżach pozycjonowanie wizerunkowe ma znaczenie – PR w Google

PR w Google

Budowanie wizerunku marki jest jednym z kluczowych zadań marketingowych. To także długotrwały i złożony proces, którego żadnej z części nie należy pomijać lub lekceważyć. Wszystko po to, aby zwiększyć obecność w świadomości konsumentów, a tym samym powiększyć grono potencjalnych klientów.

Czytaj dalej W jakich branżach pozycjonowanie wizerunkowe ma znaczenie – PR w Google