Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

remarketing dynamiczny

Przedsiębiorcy mogą zwiększyć swoje szanse na zdobycie lojalnych klientów i zwiększenie sprzedaży dzięki remarketingowi. Remarketing jest kampanią reklamową Google AdWords przeznaczoną dla konkretnej grupy klientów, która weszła już na stronę sklepu, choć nie zawsze dokonała jakichkolwiek zakupów.

Czytaj dalej Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

jak obniżyć koszt CPC

AdWords jest rodzajem marketingu w wyszukiwarce Google. Użytkownikom wyszukiwarki wyświetlane są w górnych i dolnych wynikach linki sponsorowane. Reklamy AdWords rozliczane są najczęściej w dwóch formach: CPC czyli za każde kliknięcie w przypadku reklamy w wyszukiwarce oraz CPM czyli za liczbę wyświetleń na stronie partnerów.

Czytaj dalej Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

Kryzys Tigera w social mediach – na co nie może pozwalać sobie marka?

Tiger afera - przeprosiny

9 sierpnia 2017 roku – ta data na zawsze pozostanie w pamięci firmy Maspex, czyli właściciela marki Tiger sprzedającej napoje energetyczne. Kryzys, który dotknął markę dotyczy kontrowersyjnych treści, opublikowanych na Instagramowym profilu marki 1 sierpnia. Obrazek przedstawiający środkowy palec oraz znajdujący się poniżej opis: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” odnosi się do obchodzonej w całym kraju rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Czytaj dalej Kryzys Tigera w social mediach – na co nie może pozwalać sobie marka?

Kanały w mediach społecznościowych a branże

kanały w mediach społecznościowych

Media społecznościowe zdominowały całkowicie nasze życie. Miliony użytkowników na całym świecie codziennie korzysta z Facebooka, Instagrama, Twittera i wiele innych. Możliwości jakie niosą za sobą media społecznościowe są z powodzeniem wykorzystywane w biznesie. Wszystkie branże B2B i B2C nawiązują bezpośrednią relację z klientami, pozyskują nowych klientów i budują pozytywny wizerunek firm i marek.

Czytaj dalej Kanały w mediach społecznościowych a branże

Które branże lepiej wykorzystają AdWords niż SEO?

lepsze-wykorzystanie-adwords

Obecnie każda branża, która chce osiągać zysk i zdobywać nowych klientów musi istnieć w Internecie. Najskuteczniejszymi metodami marketingu w wyszukiwarce Google  jest pozycjonowanie (SEO) i linki sponsorowane (AdWords). Szczególnie warto przyjrzeć się drugiej metodzie, która jest najlepszym rozwiązaniem dla nowych biznesów lub branż oferujących sezonowe usługi, promocje lub wyprzedaże.

Czytaj dalej Które branże lepiej wykorzystają AdWords niż SEO?

Content, który sprawi, że zwielokrotnisz liczbę udostępnień

contentowe-pepe

Jeżeli chcemy dotrzeć z naszym artykułem do jak największej ilości osób, sprawić, by stał się viralem musimy wyróżnić go nie tylko napisanym tekstem. Kluczową rolę odgrywa treść wizualna, która zachęci lub zniechęci czytelników do dzielenia się artykułem z innymi. Około 65 % osób jest wzrokowcami, a 90 % zdobywanych informacji jest wizualna. Dlatego warto stosować te elementy contentu, które są poprawią estetykę artykułu i będą przekazywały konkretne informacje.

Czytaj dalej Content, który sprawi, że zwielokrotnisz liczbę udostępnień

Kampania Google Adwords – 5 prostych porad na skuteczną reklamę w sieci

Google AdWords to nic innego jak system reklamowy, który pozwala na wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania. Tworzone w ten sposób kampanie są doskonałym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie, zdobycie nowych klientów oraz na popularność w sieci. Niewątpliwą zaletą reklamy w Google AdWords jest również fakt, że daje ona natychmiastowe efekty – pojawia się już pierwszego dnia kampanii na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

Czytaj dalej Kampania Google Adwords – 5 prostych porad na skuteczną reklamę w sieci

Strona internetowa dla firmy – Ważne aspekty

Funkcjonowanie w biznesie bez własnej strony internetowej jest w dzisiejszych czasach praktycznie niemożliwe. Dobrze przygotowana strona internetowa jest jednym z warunków sine qua non skutecznego podejścia do biznesu.

Czytaj dalej Strona internetowa dla firmy – Ważne aspekty

autoresponder system powered by FreshMail