Efekty kampanii dla firmy tłumaczeniowej – wzrosty o 468%

Rynek tłumaczeń staje się z roku na rok coraz bardziej konkurencyjny, wymagając zarówno od freelancerów, jak i dużych biur tłumaczeń, podejmowania kolejnych działań marketingowych i wizerunkowych w ramach budowania silnej marki. Klientem, którego przykład będziemy analizować w dzisiejszym case study, jest wrocławskie biuro tłumaczeń Yellow.pl. W jaki sposób zdołaliśmy osiągnąć 468% wzrost fraz TOP 10 i poprawić widoczność strony w wyszukiwarce dla najważniejszych fraz lokalnych?

Czytaj dalej Efekty kampanii dla firmy tłumaczeniowej – wzrosty o 468%

Marketing dla deweloperów i inwestycji deweloperskich

Firmy deweloperskie, podobnie jak przedstawiciele wielu innych branż, musiały w ostatnich latach zmierzyć się z potrzebą pojawienia się w sieci. Choć strona internetowa czy profil w mediach społecznościowych nie są niezbędne do tego, by wygrać przetarg na budowę czy zakupić działki pod nowe inwestycje, z perspektywy ich klientów prezentacja marki w sieci ma już ogromne znaczenie. Potencjalni właściciele mieszkań i domów sprawdzają w Internecie poprzednie realizacje dewelopera i opinie o nim, podejmując decyzję o inwestycji na podstawie porównania ofert i opinii, a nie tylko materiałów promocyjnych bezpośrednio od dewelopera. Jak skutecznie budować wizerunek dewelopera w sieci i przygotować skuteczną strategię marketingową marki?

Czytaj dalej Marketing dla deweloperów i inwestycji deweloperskich

Kolory w marketingu i reklamie

Kupując produkt, czy to osobiście, czy przez Internet, nawet 90% konsumentów zwraca w pierwszej kolejności uwagę na jego wygląd, estetykę i atrakcyjność, a dopiero później na funkcjonalność, cenę czy jakość. Według Digital Synopsis, aż 84,7% kupujących przyznaje, że to kolor jest pierwszym czynnikiem przyciągającym do danego produktu i decydującym o jego zakupie.[1] Trudno nie wnioskować na podstawie powyższego, że psychologia kolorów odgrywa w marketingu niemałe znaczenie, a właściwe dobranie barw w kampaniach marketingowych może całkowicie odmienić ich ostateczny efekt. Jakie kolory warto wykorzystywać w materiałach promocyjnych, logo firmy i działaniach brandingowych? Który kolor zwróci uwagę odbiorców, a który całkowicie zniechęci ich do zakupu i obniży zaufanie do marki?

Czytaj dalej Kolory w marketingu i reklamie

Digital marketing w Polsce w 2020 roku

Analizujemy raport Hootsuite obejmujący statystyki, trendy i spostrzeżenia dotyczące korzystania z internetu, social media i platform e-commerce w Polsce.  Raport Hootsuite obejmuje dane na styczeń 2020, więc w dużej mierze skupia się na wynikach za 4 kwartał 2019 roku. Bazując na zebranych danych można jednak wyciągnąć wnioski o tempie i kierunku rozwoju Internetu także w 2020 roku. Na precyzyjny raport za początek nowej dekady trzeba będzie jeszcze poczekać, podsumowując wyniki z 2019 roku wyciągnęliśmy pewne wnioski na temat ogólnej sytuacji Internetu w Polsce.

Czytaj dalej Digital marketing w Polsce w 2020 roku

Social media z obsługą fotograficzną

Chcesz rozwijać swoją markę w mediach społecznościowych? Zainteresuj użytkowników czymś więcej, niż zdjęciami stockowymi i prostymi grafikami. Oryginalne i unikalne zdjęcia współgrające z brandingiem marki są współcześnie jednym z najważniejszych elementów silnej strategii marketingu w mediach społecznościowych. Jak jednak wyróżnić się na tle konkurencji?

Czytaj dalej Social media z obsługą fotograficzną

7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

Rozpoczęcie działań kampanii performance dla firm już działających często wiąże się z przejęciem aktywnych kont reklamowych, analizą dotychczasowych efektów, pełną optymalizacją kampanii oraz konfiguracją ustawień reklamowych. Przedstawiamy działania, jakie zrealizowaliśmy dla klienta z konkurencyjnej branży fotowoltaicznej w ciągu ostatniego miesiąca.

Czytaj dalej 7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

Marketing internetowy w Niemczech z obsługą prawną

Specjalizując się w marketingu internetowym wiemy doskonale, że dla wielu naszych klientów znaczenie ma nie tylko promocja na rynkach lokalnych, ale i międzynarodowych. Wraz z rozwojem oferty i wychodzeniem naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, agencja marketingowa LTB pragnie przedstawić Państwu nową usługę: marketing internetowy w Niemczech z kompleksową obsługą prawną niezbędną dla firm chcących sprzedawać towary i usług na rynku niemieckim. Co proponujemy?

Czytaj dalej Marketing internetowy w Niemczech z obsługą prawną

Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

W roku akademickim 2020/2021 nawiązaliśmy po raz kolejny współpracę z Wyższą Szkołą Bankową WSB we Wrocławiu, tym razem przy realizacji studiów dualnych na kierunkach Trendy&design w marketingu oraz Grafika komputerowa w reklamie. W ramach współpracy oferujemy studentom I i II stopnia możliwość odbycia stażu w LTB, niezbędnego do zaliczenia obowiązkowych praktyk zawodowych.

Czytaj dalej Współpraca z WSB Wrocław przy realizacji studiów dualnych

Skuteczny marketing hotelu. Jak promować się w sieci?

Branża hotelarska odczuła skutki wielu ograniczeń wprowadzonych z powodu pandemii COVID-19, w tym konieczności zamknięcia działalności noclegowni i hoteli nawet na kilka miesięcy. Choć wielu wykorzystało czas przestoju na lepsze przystosowanie swoich obiektów do nowego reżimu sanitarnego i przygotowało się na ponowne, bezpieczne przyjęcie gości hotelowych, konkurowanie o ich uwagę po powrocie do normalnej działalności pozostaje bez zmian. Obecnie główną rolę w promowaniu działalności hoteli odgrywa marketing internetowy, z którego pomocą możemy zbudować silny wizerunek marki nawet w tak konkurencyjnej branży. W jaki sposób wykorzystujemy narzędzia promocji i e-marketingu w branży hotelarskiej?

Czytaj dalej Skuteczny marketing hotelu. Jak promować się w sieci?