Strona internetowa dla firmy – Ważne aspekty

Funkcjonowanie w biznesie bez własnej strony internetowej jest w dzisiejszych czasach praktycznie niemożliwe. Dobrze przygotowana strona internetowa jest jednym z warunków sine qua non skutecznego podejścia do biznesu.

Czytaj dalej Strona internetowa dla firmy – Ważne aspekty

Profesjonalna strona internetowa – 4 najważniejsze cechy

Strona internetowa jest dziś jednym z ważniejszych źródeł informacji o firmie, jej usługach czy dotychczasowych realizacjach. Zaniedbanie własnej witryny lub jej brak nie pomagają w prowadzeniu własnego biznesu – dlatego warto wiedzieć, jak powinna wyglądać profesjonalna strona internetowa, która zachęci internautów do współpracy z Twoją firmą.

Czytaj dalej Profesjonalna strona internetowa – 4 najważniejsze cechy

11 najlepszych stocków – znajdź darmowe fotografie

W marketingu internetowym jednym z podstawowych elementów związanych z prezentacją treści są fotografie. Ich zadaniem jest przedstawienie graficzne tego, o czym traktuje tekst. Zdjęcia, które wykorzystujemy mogą dzielić się na zrobione samodzielne oraz na te, które pobraliśmy z internetu.

Czytaj dalej 11 najlepszych stocków – znajdź darmowe fotografie

O tym, jak remarketing popsuje ci niespodziankę

Skorzystanie z komputera bliskiej osoby w okresie przedświątecznym może skutkować sporym zaskoczeniem – zwłaszcza jeśli bardzo zależy nam na tym, aby świąteczne prezenty do ostatniej chwili pozostały niespodzianką. Korzystając z laptopa, komputera stacjonarnego czy nawet z urządzeń mobilnych innej osoby wystarczy przejrzeć kilka portali – wyświetlające się na nich reklamy mogą nam podpowiedzieć, jakie plany zakupowe snuje ostatnio właściciel urządzenia…

Czytaj dalej O tym, jak remarketing popsuje ci niespodziankę

Czego nie robić w social mediach?

Czego-nie-robic-w-social-media

Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami i tylko nieliczne profile firmowe mogą przyciągnąć do siebie tysiące fanów, którzy rzeczywiście będą zainteresowani nabyciem produktu lub skorzystaniem z proponowanych usług. Wiele osób wyszukuje w internecie informacje na temat tego, co może poprawić zaangażowanie wśród fanów, mniej osób jednak wie czego nie robić, by nie stracić obserwatorów.

Czytaj dalej Czego nie robić w social mediach?

7 miejsc, w których powinieneś pojawić się w interencie jeżeli masz firmę

Czy można zdobyć klientów i sprzedawać, jeżeli koncentrujemy się tylko na starych metodach promocji i reklamy? Można, ale lepsze wyniki i satysfakcję osiągniemy, jeżeli nasza firma pojawi się w interencie. Gdzie i dlaczego warto się promować, dowiecie się z poniższego artykułu.

 

Czytaj dalej 7 miejsc, w których powinieneś pojawić się w interencie jeżeli masz firmę

Case study pozycjonowania serwisu – GASTRO-LINE.no

W pierwszej połowie 2015 roku wdrożyliśmy sklep internetowy umożliwiający sprzedaż urządzeń i akcesoriów online. W lipcu 2015 roku opracowaliśmy kompleksową strategię działań związanych z pozycjonowaniem sklepu gastro-line.no w Google.no.

Czytaj dalej Case study pozycjonowania serwisu – GASTRO-LINE.no

autoresponder system powered by FreshMail