Relacja z obecności LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

XIII edycja Targów odbyła się w warszawskim centrum targowo-wystawienniczym EXPO XXI. Według szacunków organizatorów, Targi, które odbyły się 8. listopada zanotowały najwyższą frekwencję gości spośród wszystkich edycji – ponad 5000 osób. LTB jako agencja specjalizująca się w obsłudze sklepów internetowych pod kątem promocji, już po raz drugi miała przyjemność pojawić się na Targach jako wystawca.

Czytaj dalej Relacja z obecności LTB na XIII Targach eHandlu w Warszawie

Marketing internetowy w Niemczech

Pierwsza część artykułu „Reklama i promocja firmy w Niemczech” była przeglądem ogólnych informacji dotyczących promocji na rynku naszych zachodnich sąsiadów. Aby móc zagłębić się w temat sieciowego marketingu w Niemczech potrzebny jest kolejny artykuł, tym razem opisujący poszczególne elementy wpływające na sukces promocji w internecie.

Czytaj dalej Marketing internetowy w Niemczech

Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

remarketing dynamiczny

Przedsiębiorcy mogą zwiększyć swoje szanse na zdobycie lojalnych klientów i zwiększenie sprzedaży dzięki remarketingowi. Remarketing jest kampanią reklamową Google AdWords przeznaczoną dla konkretnej grupy klientów, która weszła już na stronę sklepu, choć nie zawsze dokonała jakichkolwiek zakupów.

Czytaj dalej Zalety remarketingu dynamicznego w kampaniach PPC

Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

jak obniżyć koszt CPC

AdWords jest rodzajem marketingu w wyszukiwarce Google. Użytkownikom wyszukiwarki wyświetlane są w górnych i dolnych wynikach linki sponsorowane. Reklamy AdWords rozliczane są najczęściej w dwóch formach: CPC czyli za każde kliknięcie w przypadku reklamy w wyszukiwarce oraz CPM czyli za liczbę wyświetleń na stronie partnerów.

Czytaj dalej Jak maksymalnie obniżyć CPC w kampaniach AdWords?

Kryzys Tigera w social mediach – na co nie może pozwalać sobie marka?

Tiger afera - przeprosiny

9 sierpnia 2017 roku – ta data na zawsze pozostanie w pamięci firmy Maspex, czyli właściciela marki Tiger sprzedającej napoje energetyczne. Kryzys, który dotknął markę dotyczy kontrowersyjnych treści, opublikowanych na Instagramowym profilu marki 1 sierpnia. Obrazek przedstawiający środkowy palec oraz znajdujący się poniżej opis: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!” odnosi się do obchodzonej w całym kraju rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego.

Czytaj dalej Kryzys Tigera w social mediach – na co nie może pozwalać sobie marka?

Kanały w mediach społecznościowych a branże

kanały w mediach społecznościowych

Media społecznościowe zdominowały całkowicie nasze życie. Miliony użytkowników na całym świecie codziennie korzysta z Facebooka, Instagrama, Twittera i wiele innych. Możliwości jakie niosą za sobą media społecznościowe są z powodzeniem wykorzystywane w biznesie. Wszystkie branże B2B i B2C nawiązują bezpośrednią relację z klientami, pozyskują nowych klientów i budują pozytywny wizerunek firm i marek.

Czytaj dalej Kanały w mediach społecznościowych a branże

Które branże lepiej wykorzystają AdWords niż SEO?

lepsze-wykorzystanie-adwords

Obecnie każda branża, która chce osiągać zysk i zdobywać nowych klientów musi istnieć w Internecie. Najskuteczniejszymi metodami marketingu w wyszukiwarce Google  jest pozycjonowanie (SEO) i linki sponsorowane (AdWords). Szczególnie warto przyjrzeć się drugiej metodzie, która jest najlepszym rozwiązaniem dla nowych biznesów lub branż oferujących sezonowe usługi, promocje lub wyprzedaże.

Czytaj dalej Które branże lepiej wykorzystają AdWords niż SEO?

autoresponder system powered by FreshMail