Co zrobić, aby klienci wybrali Twój sklep? UX w procesie zakupowym

UX w procesie zakupowym

E-commerce, czyli handel elektroniczny, to część gospodarki, która w ostatnim czasie rozwija się w dynamicznym tempie. Dzięki temu wielu małym firmom udało się przetrwać w czasie pandemii. Możliwość przeniesienia biznesu do sieci uchroniła je przed skutkami lockdownu. Szybkość, wygoda, dostępność – to między innymi te czynniki sprawiają, że konsumenci coraz częściej podejmują decyzje zakupowe za pośrednictwem Internetu. Co robić, aby wybrali Twój produkt? Jak usprawnić proces zakupowy w sklepie internetowym?

Czytaj dalej Co zrobić, aby klienci wybrali Twój sklep? UX w procesie zakupowym

BRIEF E-Commerce – wszystko, co musisz ustalić przed realizacją sklepu

E-commerce projekt www

Branża e-commerce w Polsce rośnie dynamicznie – jak podaje PwC wartość sprzedaży online w 2022 roku wyniesie 105 mld złotych, z kolei do 2027 roku wartość rynku e-commerce wzrośnie do kwoty 187 mld zł[1].

Spodziewane są dalsze wzrosty znaczenia dużych platform sprzedażowych takich jak Allegro, Amazon, niemniej warto wykorzystać możliwości, jakie daje sprzedaż poprzez własny kanał marki. W tym celu niezbędny jest własny sklep internetowy.

Przed rozpoczęciem projektowania i wdrożenia sklepu warto znać odpowiedzi na kluczowe pytania, dzięki czemu możliwe jest pozyskanie wiedzy na temat funkcjonalności i możliwości rozwoju własnej platformy e-commerce. Informacje przydadzą się przy doborze odpowiedniego silnika e-commerce, zaprojektowania szaty graficznej oraz przygotowania strategii marketingowej.

Przedstawiamy najważniejsze pytania, które należy opracować przed wdrożeniem sklepu internetowego.

Czytaj dalej BRIEF E-Commerce – wszystko, co musisz ustalić przed realizacją sklepu

Czy brak strategii komunikacji kosztuje i dlaczego tak dużo?

Czy brak strategii komunikacji kosztuje i dlaczego tak dużo?

Wizerunek właściciela firmy, który większość roku spędza na wakacjach pod palemką to zwykły mit. Prowadzenie biznesu wiąże się z dużym zaangażowaniem. Według statystyk polski przedsiębiorca na pracę poświęca około 47 godzin tygodniowo. To o 7 więcej niż średnia dla pracowników najemnych. Przy tym uważnie liczy wszelkie koszty. W tym również marketingowe, jak np. opracowanie strategii komunikacji. Zawsze pojawia się pytanie: czy jej ewentualny brak coś kosztuje firmę?

Czytaj dalej Czy brak strategii komunikacji kosztuje i dlaczego tak dużo?

Jak w pełni wykorzystać potencjał opinii w wizytówce Google?

potencjał opinii w wizytówce Google

Z roku na rok coraz bardziej rośnie znaczenie opinii i recenzji znajdujących się w Internecie, po które sięga obecnie nawet 89% współczesnych konsumentów[1]. Najlepszym miejscem, gdzie mogą znaleźć potrzebne informacje, jest niewątpliwie najpopularniejsza przeglądarka na świecie – Google.

Dowiedz się, czym właściwie są opinie Google, jak przy ich pomocy można zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów i zwiększyć sprzedaż.

Czytaj dalej Jak w pełni wykorzystać potencjał opinii w wizytówce Google?

Nostalgiczny marketing – jak działa i po co się go stosuje?

Czym jest i na czym polega nostalgiczny marketing? Dla kogo stanowi dobre rozwiązanie i jak skutecznie zastosować tę formę marketingu w praktyce?  Wśród marek, które skutecznie wykorzystały nostalgię w kampaniach reklamowych można wymienić Apple, Fiata, Pepsi oraz Kubota. Prezentujemy wady i zalety nostalgicznego marketingu, uwzględniając grupy, które stanowią jego najlepszych odbiorców.

Czytaj dalej Nostalgiczny marketing – jak działa i po co się go stosuje?

Rysunkowe projekty plakatów informacyjnych dla działu BHP

Plakaty informacyjne w miejscu pracy mogą stanowić wśród pracowników firmy idealne narzędzie zwiększania świadomości w wielu aspektach (ekologia, bezpieczeństwo, oszczędności, customer care). Dla klienta z branży okiennej wykonaliśmy serię projektów informacyjnych, których misją było podniesienie świadomości zagrożeń w środowisku pracy.

Czytaj dalej Rysunkowe projekty plakatów informacyjnych dla działu BHP

Jak dobrze rozplanować budżet na kampanie reklamowe w Google Ads?

Google Ads - budżet

Google Ads jest to system reklamowy służący do planowania, uruchamiania oraz wyświetlania reklam sponsorowanych, które dają możliwość dotarcia do potencjalnego klienta.  Za pośrednictwem tego narzędzia można prowadzić kampanie w sieci wyszukiwania Google, na stronach partnerów reklamowych serwisu i na YouTube, a także kampanie produktowe i Google Sponsored Promotions skierowane do użytkowników poczty Gmail. Prezentujemy, na czym polega skuteczne planowanie kampanii reklamowej, z czego wynikają koszty dla reklamodawcy i jaki jest najlepszy sposób na optymalizacje budżetu kampanii w Google Ads.

Czytaj dalej Jak dobrze rozplanować budżet na kampanie reklamowe w Google Ads?

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo