7 elementów skutecznej podstrony produktowej

Projektując sklep online ,skupienie się na efektywnej stronie głównej jest dość oczywiste. To ona, często widziana przez użytkownika jako pierwsza wizytówka Twojej marki ma zachęcić do pozostania w sklepie, przeglądania produktów i dokonania zakupu. Sama strona główna nie generuje jednak sprzedaży – o tą należy zadbać na stronach produktowych, a więc miejscu przedostatniego etapu realizacji sprzedaży w sklepie internetowym. Jakie elementy powinny zawierać dobrze przygotowane podstrony produktowe?

Czytaj dalej 7 elementów skutecznej podstrony produktowej

Digital marketing w Norwegii – analiza raportu Hootsuite

Jak skutecznie docierać z reklamą do użytkowników Internetu w Norwegii? Na 5,40 miliona mieszkańców, aż 5,29 miliona posiada tam dostęp do Internetu i korzysta z niego aktywnie każdego dnia. Facebook, Instagram, media społecznościowe i portale streamingowe – dowiedz się gdzie reklamować się w sieci dzięki analizie raportu Digital 2020 dla Norwegii przygotowanego przez Hootsuite.

Czytaj dalej Digital marketing w Norwegii – analiza raportu Hootsuite

Łączą nas zamki i pałace – realizacja kampanii przez LTB

Agencja LTB wygrała w marcu 2020 przetarg na realizację kampanii SEO, Google Ads, kampanii Facebook Ads oraz reklamy displayowej dla projektu unijnego „Łączą nas zamki i pałace”. Wnioskodawcą przetargu była Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Przetarg opublikowany 02.03.2020 zakończył się 9.03.2020 wyborem naszej agencji LTB jako wykonawcy zleconego zadania.

Czytaj dalej Łączą nas zamki i pałace – realizacja kampanii przez LTB

Odnowienie praw do używania Znaku Polski Kapitał przez LTB Sp. z o.o.

W styczniu 2018 roku po raz pierwszy dołączyliśmy do programu „Polski Kapitał” zrzeszającego firmy, które działają na terenie Polski i tu odprowadzają podatki. Dziś z przyjemnością informujemy, że 11 lutego 2020 roku Kapituła Polskiego Kapitału podjęła decyzję, by przedłużyć współpracę z agencją LTB i przedłużyć nasze prawo do użytkowania Znaku Polski Kapitał przez LTB Sp. z o.o. do dnia 10.02.2021 r. Jesteśmy z tego tytułu niesamowicie dumni.

Czytaj dalej Odnowienie praw do używania Znaku Polski Kapitał przez LTB Sp. z o.o.

Jak przygotować SEO-friendly content w 2020 roku

Content, czyli pełna zawartość strony internetowej to jeden z najważniejszych elementów strategii SEO. Wszelkie treści i dane meta zawarte na stronie wpływają na pozycje w wyszukiwarce Google, ale równie łatwo mogą oznaczyć ją jako niewartą uwagi w oczach robotów wyszukiwarek. Przedstawiamy 6 porad dotyczących przygotowania treści pod kątem SEO w 2020 roku.

Czytaj dalej Jak przygotować SEO-friendly content w 2020 roku

Anatomia marketingu medycznego

Prowadzenie przychodni czy prywatnego gabinetu lekarskiego w dzisiejszych realiach jest równie konkurencyjne, jak działanie w jakiejkolwiek innej branży. Lekarze i dyrektorzy klinik muszą coraz częściej zastanawiać się nad tym jak dotrzeć ze swoimi usługami do potencjalnych pacjentów i jak wyróżnić się, nie łamiąc przy tym prawa zabraniającego reklamowania praktyk lekarskich. Marketing medyczny skupia się więc na przekazywaniu informacji dotyczących świadczonych przez gabinet usług w sposób przyciągający uwagę, ale nie stanowiący bezpośredniej reklamy. Co można osiągnąć dzięki wdrożeniu strategii marketingu medycznego, jakie są jego najważniejsze elementy i na co warto uważać promując gabinet lekarski w sieci?

Czytaj dalej Anatomia marketingu medycznego

Trendy w projektowaniu stron na 2020 rok

Trendy w projektowaniu i wyglądzie stron internetowych nie biorą się z przypadku, widzimisię kreatorów czy wirusowych pomysłów, które w przeciągu kilkunastu godzin rozchodzą się po sieci i równie szybko z niej znikają. Na pojawienie się nowego trendu, a przede wszystkim na to by wywarł efekt na metodach projektowania stron mają wpływ zmiany technologiczne oraz użytkownicy, którzy od czasu do czasu domagają się zmian i oczekują nowości, które przyciągną ich uwagę. Wchodząc nie tylko w nowy, 2020 rok, ale I nową dekadę postanowiliśmy sprawdzić jakie trendy mają szansę podbić sieć www w najbliższych latach i na które z nich, jako twórcy stron www, powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.

Czytaj dalej Trendy w projektowaniu stron na 2020 rok

Brief strony internetowej

Do stworzenia firmowej strony internetowej nie wystarczy jedynie wykupienie domeny i hostingu. Na profesjonalną, reprezentującą markę stronę www składa się wiele elementów, które warto ustalić już na początku i wdrożyć zanim strona na dobre wystartuje.

Czytaj dalej Brief strony internetowej