7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Według raportu Hootsuite: Global Digital Report 2019 [1], w mediach społecznościowych działa dziś aktywnie nawet 3.484 miliarda ludzi, a więc niemalże połowa całej światowej populacji. Liczba ta wzrasta średnio o 9% rocznie, co jedynie pozwala na wniosek, że media społecznościowe już dziś mają ogromne znaczenie dla konsumentów i że ich rola w naszym codziennym życiu będzie jedynie z roku na rok wzrastać. Fakt ten jest znaczący nie tylko dla jednostki, ale i firm – od tematów na topie po popularne hasztagi, marki nie mogą pozwolić sobie dziś na nieobecność w mediach społecznościowych, jeśli chcą trafić do szerszego grona swoich potencjalnych odbiorców. Dlaczego? Oto 7 powodów, dla których konta w mediach społecznościowych są ważne dla firmy, niezależnie od branży.

Czytaj dalej 7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Google Ads – czego nie można reklamować

Płatne reklamy Google Ads wyświetlające się na szczycie wyników wyszukiwania to zdecydowanie jeden z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów na zauważalność w sieci. W przeciwieństwie do działań SEO, na których efekty można czekać dłuższy czas, reklamy Google umożliwiają natychmiastowy start reklamy. Nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna poważnie inwestować w płatne reklamy Google i podwyższać swoją pozycję w wyszukiwarkach. Czy jednak wszystko może być w Google reklamowane? Oto kilka najważniejszych zakazanych i ograniczanych tematów, które zostały jawnie określone przez Google jako nie podlegające działaniom reklamy.

Czytaj dalej Google Ads – czego nie można reklamować

Kilka cennych wskazówek na temat tego dlaczego warto prowadzić bloga

Wielu Klientów dziwi się, gdy proponuje się im prowadzenie firmowego bloga. „To nie jest rozwiązanie dla mnie” mówią – czy jednak słusznie? Znaczna część użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google i to ona jest miejscem, w którym szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

Czytaj dalej Kilka cennych wskazówek na temat tego dlaczego warto prowadzić bloga

Staże na start – współpraca z UE we Wrocławiu

W LTB chcemy wspierać młode pokolenia w wejściu na rynek pracy i pomagać w odkrywaniu swoich zainteresowań związanych z pracą w marketingu.  Już po raz drugi zdecydowaliśmy się na współpracę z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu w ramach programu stażowego „Staże na Start II – program do rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości straże dla studentów i studentek kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”.

Czytaj dalej Staże na start – współpraca z UE we Wrocławiu

Szkolenie LinkedIn we Wrocławiu dla branż prawo i finanse

Już 27 lutego wraz z Dolnośląską Izbą Gospodarczą organizujemy szkolenie LinkedIn we Wrocławiu. Szkolenie zatytułowane Warsztaty: Profesjonalna obsługa profili na LinkedIn – branża prawna i finansowa odbędzie się w godzinach 9-14 w sali konferencyjnej Dolnośląskiej Izby Gospodarczej przy ul. Świdnickiej 39.

Czytaj dalej Szkolenie LinkedIn we Wrocławiu dla branż prawo i finanse