Rodzaje logo – jakie wybrać dla swojej marki?

Logo to jeden z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej marki. To właśnie na jego podstawie znaczna część odbiorców rozpoznaje produkty i usługi marki napotkane w sieci czy na sklepowych półkach. Dobre logo powinno przykuwać uwagę, zapadać w pamięć, być unikalne, ale jednocześnie oddawać charakter marki i być reprezentatywne, nie tylko w marketingu, ale też relacjach biznesowych. Jakie są rodzaje logo i który wariant warto wybrać, tworząc logo marki?

Czytaj dalej Rodzaje logo – jakie wybrać dla swojej marki?

Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Technologia stale się rozwija, co powoduje, że promocja wizerunku firmy wymaga zastosowania nowych metod. Marketing internetowy jest doskonałym źródłem promocji i reklamy przez szeroki i szybki zasięg dla odbiorców. Staje się tematem wielu rozważań, w tym w obrębie przyszłościowego zawodu dla ekonomistów. Czy może stać się zawodem XXI wieku?

Czytaj dalej Quo vadis oeconomia? – Konferencja z udziałem LTB

Strony internetowe zgodne z WCAG 2.1.

Ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych wprowadziła obowiązek dostosowania ich do wytycznych WCAG 2.1. Przedstawione przez organizację W3C wymagania określają, jak należy budować strony internetowe, aby korzystanie z nich było wygodne i przystępne także dla użytkowników z pewnymi ograniczeniami. Jak wyglądają strony internetowe zgodne z WCAG 2.1 i dlaczego wdrożenie standardu jest obecnie tak istotne, nie tylko dla stron i aplikacji należących do podmiotów publicznych?

Czytaj dalej Strony internetowe zgodne z WCAG 2.1.

Możliwości outbound marketingu w internecie

Outbound marketing (tzw. marketing wychodzący) jest jedną z najpopularniejszych form promocji, reklamy i budowania rozpoznawalności marki. Choć z perspektywy klientów outbound marketing często nazywany jest także marketingiem przeszkadzającym, dobrze przeprowadzony przyniesie oczekiwane korzyści i pomoże dotrzeć do grupy docelowej oraz osób, do których nie udałoby się dotrzeć metodami inbound marketingu. Na czym polega to w praktyce, jakie formy outbound marketingu są stosowane w ramach promocji w internecie i kiedy warto wykorzystać jego możliwości?

Czytaj dalej Możliwości outbound marketingu w internecie

7 zasad tworzenia treści na firmowe strony internetowe

Przesyt treści i stron internetowych dostępnych w sieci sprawia, że przyciągnięcie uwagi odbiorcy i wybicie się ze swoim przekazem nie jest zadaniem łatwym. Nawet ci, którym udaje się zdobyć szerokie zasięgi i rozpoznawalność często tworzą treści w pierwszej kolejności z myślą o robotach Google i pozycjonowaniu, a dopiero później z zamiarem przedstawienia odbiorcy czegoś wartościowego. Taka praktyka może się jednak nie opłacać w perspektywie czasu – jeśli przyciągasz odbiorców, dbaj o to, by zostali na stronie. Jak tworzyć teksty na stronę internetową i opierać swój sukces na content marketingu?

Czytaj dalej 7 zasad tworzenia treści na firmowe strony internetowe

Marketing internetowy dla usług finansowych – dobre praktyki

Ścieżka klienta usług finansowych zaczyna się  w większości od wyszukiwarki internetowej. 90% klientów pożyczek i kredytów hipotecznych i 76% konsumentów przygotowujących zeznania podatkowe wykorzystuje jako pierwszy punkt styku z wiedzą i ofertą marek finansowych wyszukiwarki internetowe. Na tej podstawie rozpoczniemy analizę metod promocji brandów finansowych.

Czytaj dalej Marketing internetowy dla usług finansowych – dobre praktyki

Jak przygotować skuteczne Insta Story?

Prowadzenie firmowego profilu na Instagramie może przynieść wiele korzyści, wspomagając budowanie wizerunku, rozszerzanie zasięgów marki i budowanie relacji z odbiorcami. Nie wystarczy  jednak od czasu do czasu opublikować zdjęcie opatrzone przypadkowymi hasztagami – jeśli chcesz zdobyć zainteresowanie i dosięgać wielu użytkowników, wykorzystaj wszystkie możliwości, jakie daje platforma. Najpopularniejszą funkcją obok zdjęć są oczywiście stories – krótkie materiały video, zdjęcia lub grafiki, które znikają z profilu po 24 godzinach od publikacji. Jak skutecznie wykorzystywać Insta Stories do promocji marki i z jakich aplikacji do tworzenia stories warto korzystać?

Czytaj dalej Jak przygotować skuteczne Insta Story?