Budowa strony internetowej jest istotnym elementem wpływającym na skuteczność działań marketingowych kancelarii prawnej. Złe doświadczenia użytkowników ze stroną internetową mogą przyczyniać się do zmniejszonej ilości konwersji z ruchu generowanego z różnych kanałów marketingowych.
CRASH Mondays z udziałem LTB
CRASH Mondays zawita do Wrocławia, więc nie może nas tam zabraknąć. Swoją prelekcję wygłosi Daria Koralewska – nasza specjalistka dbająca o widoczność marek w social media. Tematem wystąpienia będą kreacje w reklamie.
15 wskaźników KPI w handlu elektronicznym, które musisz śledzić
Wskaźniki KPI, są powszechnie używane w e-commerce. Służą optymalizacji handlu elektronicznego, pozwalają na monitorowanie wyznaczonych celów oraz stopnia ich realizacji. W prezentowanym artykule przedstawiamy, różne rodzaje wskaźników KPI oraz omawiamy ich zastosowanie. Poznasz także wytyczne, jakimi należy się kierować przy wyborze właściwych dla działalności danej firmy wskaźników. Wskazujemy najważniejsze i najczęściej wykorzystywane mierniki KPI wykorzystywane w handlu elektronicznym.
Czytaj dalej 15 wskaźników KPI w handlu elektronicznym, które musisz śledzić
Rebranding – dla kogo i jak go zakomunikować?
Rebranding jest powszechnie wykorzystywaną techniką odświeżania marki, produktu lub usługi, po którą sięgają różnorodne przedsiębiorstwa niezależnie od pola ich działalności. Powody przeprowadzenia rebrandingu mogą być zróżnicowane, a właściwe zaplanowanie procesu oraz elementów marki może być kluczowe, by osiągnąć zakładane cele zmiany.
WSB Career Trends – Digital marketing – jak zostać digitalowym ninją
Wspólnie z WSB Wrocław organizujemy spotkanie dotyczące kariery w digital marketingu w ramach WSB Career Trends edycja 2022. Temat spotkania: Digital marketing – jak zostać digitalowym ninją.
Czytaj dalej WSB Career Trends – Digital marketing – jak zostać digitalowym ninją
SEO i link building – co jest ważniejsze, jakość czy ilość linków zwrotnych?
Link building od wielu lat pozostaje niezwykle istotnym czynnikiem, z którego Google korzysta w celu określenia pozycji danej strony internetowej. Odpowiednio zbudowane linki komunikują algorytmom Google, że witryna stanowi wartościowy zasób wart cytowania i udostępniania użytkownikom. W artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest link building oraz jakie są jego cele i założenia. Omawiamy linki wysokiej i niskiej jakości wraz z korzyściami płynącymi z ich stosowania. Odpowiemy na pytanie, czy liczy się jakość, czy ilość linków zwrotnych, oraz wskażemy miejsca, z których można linki pozyskiwać.
Czytaj dalej SEO i link building – co jest ważniejsze, jakość czy ilość linków zwrotnych?
Digital marketing Tools & Solutions – 2 numer już dostępny
Kontynuujemy naszą serię – przekazujemy drugi numer kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions.
Czytaj dalej Digital marketing Tools & Solutions – 2 numer już dostępny
Jak wykorzystać projektowanie graficzne do rozwoju firmy?
Każda firma posiada własną identyfikację wizualną, jest nią spójność graficzna, którą można zauważyć w każdym obszarze działań marki. Niemniej jednak w projektach graficznych ważna jest kreatywność, estetyka i jasność przekazu, która w szczególności przyciąga określoną grupę docelowych odbiorców. W artykule omawiamy zasady projektowania grafik do marketingu w mediach społecznościowych oraz sposób, w jaki projekt graficzny może wpływać na konsumenta.
Czytaj dalej Jak wykorzystać projektowanie graficzne do rozwoju firmy?
Customer Acquisition Cost – ile kosztuje pozyskanie klienta?
Customer Acquisition Cost stanowi istotny wskaźnik w procesie opracowywania kampanii marketingowej i planowania budżetu firmy. W artykule przedstawiony zostanie wzór na obliczenie kosztu pozyskania klienta wraz z dodatkowymi czynnikami, jakie należy uwzględnić, by kalkulacje były jak najdokładniejsze. Następnie omówione zostanie konieczność ujęcia kosztu pozyskania klienta w ramy czasowe, a także jego wpływ na sukces marki. W końcowej części artykułu opisane zostaną sposoby na obniżenie CAC oraz znaczenie tego wskaźnika dla poszczególnych obszarów prowadzenia działalności.
Czytaj dalej Customer Acquisition Cost – ile kosztuje pozyskanie klienta?
Strategia influencer marketingu dla marki – od czego zacząć?
Opracowanie strategii influencer marketingu dla marki pozwala zwiększyć jej rozpoznawalność, pozyskać nowych klientów i zwiększyć zyski. W prezentowanym artykule przedstawione zostanie, czym tak naprawdę jest i co obejmuje ten rodzaj marketingu oraz jakie są płynące z niego korzyści. Analizie poddane zostaną także powody, dla których marketing z udziałem influencerów jest tak skuteczny. W końcowych akapitach artykuł skupi się na prezentacji etapów budowania strategii marketingowej dla influencerów.
Czytaj dalej Strategia influencer marketingu dla marki – od czego zacząć?