Specjalizacja Marketing internetowy w praktyce na WSH pod patronatem LTB

W październiku 2019 roku ruszyliśmy ze specjalnością “Marketing internetowy w Praktyce” na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Przedmioty specjalnościowe realizowane są w ramach kierunku “Zarządzanie” na studiach magisterskich. Patronat nad specjalizacją objęła agencja LTB.

Czytaj dalej Specjalizacja Marketing internetowy w praktyce na WSH pod patronatem LTB

Jak stworzyć dobrą stronę dla firmy budowlanej?

Solidna strona internetowa jest dziś jedną z podstawowych wizytówek, o jakie powinna zadbać każda firma, niezależnie od branży, w jakiej działa. To właśnie z pomocą Internetu wielu z nas ma po raz pierwszy styczność z fotografem, prawnikiem, architektem czy firmą budowlaną. Dla tej ostatniej strona internetowa będzie stanowiła jednak coś więcej, niż tylko wizytówkę – dzięki przedstawieniu swojej oferty, portfolio czy dokładnych informacji na temat działalności możemy podjąć decyzję, czy dana firma jest godna zaufania. Jak powinna wyglądać dobrze przygotowana strona firmy budowlanej?

Czytaj dalej Jak stworzyć dobrą stronę dla firmy budowlanej?

Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Podejmując klientów z różnych sektorów rynku produktów i usług, agencja marketingowa musi być zawsze przygotowana na nowe wyzwania i indywidualne podejście do każdego przypadku. Różnice pomiędzy prowadzeniem działań dla sklepu internetowego, studia tatuażu czy kliniki okulistycznej są ogromne, czego najlepszym przykładem są przygotowywane przez nas wcześnie studia przypadku. Końcowe cele zawsze obejmują jednak pewien stopień budowania widoczności marki w sieci, poprawy wyników na stronie i ogólnego zwiększenia zasięgów we wszystkich kanałach działania. Co udało nam się osiągnąć w ramach marketingu internetowego dla prywatnej kliniki we Wrocławiu?

Czytaj dalej Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Według raportu Hootsuite: Global Digital Report 2019 [1], w mediach społecznościowych działa dziś aktywnie nawet 3.484 miliarda ludzi, a więc niemalże połowa całej światowej populacji. Liczba ta wzrasta średnio o 9% rocznie, co jedynie pozwala na wniosek, że media społecznościowe już dziś mają ogromne znaczenie dla konsumentów i że ich rola w naszym codziennym życiu będzie jedynie z roku na rok wzrastać. Fakt ten jest znaczący nie tylko dla jednostki, ale i firm – od tematów na topie po popularne hasztagi, marki nie mogą pozwolić sobie dziś na nieobecność w mediach społecznościowych, jeśli chcą trafić do szerszego grona swoich potencjalnych odbiorców. Dlaczego? Oto 7 powodów, dla których konta w mediach społecznościowych są ważne dla firmy, niezależnie od branży.

Czytaj dalej 7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Google Ads – czego nie można reklamować

Płatne reklamy Google Ads wyświetlające się na szczycie wyników wyszukiwania to zdecydowanie jeden z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów na zauważalność w sieci. W przeciwieństwie do działań SEO, na których efekty można czekać dłuższy czas, reklamy Google umożliwiają natychmiastowy start reklamy. Nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna poważnie inwestować w płatne reklamy Google i podwyższać swoją pozycję w wyszukiwarkach. Czy jednak wszystko może być w Google reklamowane? Oto kilka najważniejszych zakazanych i ograniczanych tematów, które zostały jawnie określone przez Google jako nie podlegające działaniom reklamy.

Czytaj dalej Google Ads – czego nie można reklamować