Przepis na skuteczny marketing gastronomiczny

Dynamiczny rozwój branży gastronomicznej i coraz większe zainteresowanie otwieraniem nowych lokali przez małych przedsiębiorców sprawiło, że z roku na rok coraz większą rolę w pozyskiwaniu klientów odgrywa skuteczny marketing gastronomiczny. Reklama dla restauracji nie może się już skupiać wyłącznie na tradycyjnych działaniach offline, a więc ulotkach, promocjach i ofertach sezonowych – współczesny marketing gastronomiczny przeniósł się online, wykorzystując wszelkie możliwości, jakie dają wirtualne narzędzia reklamy. Jak zwiększyć sprzedaż w restauracji i stworzyć własny przepis na skuteczny marketing gastronomiczny?

Czytaj dalej Przepis na skuteczny marketing gastronomiczny

Etapy tworzenia strony internetowej

W LTB tworzymy od podstaw strony wwwsklepy internetowe zgodnie z najwyższymi standardami UX i najnowszymi trendami. Bez względu na branżę, wielkość Twojej firmy, funkcje, jakie ma spełniać strona www czy inne platformy, na jakich działasz, możemy przygotować stronę spełniającą Twoje oczekiwania i przyciągającą uwagę Twoich klientów. Jak wygląda realizacja projektu i tworzenie strony internetowej krok po kroku?

Czytaj dalej Etapy tworzenia strony internetowej

Audyt e-commerce – co powinien zawierać?

Audyty e-commerce to praktyczne narzędzie do weryfikacji najważniejszych elementów sklepu internetowego, pozwalające sprawdzić co wpływa na sprzedaż, ruch na witrynie i widoczność domeny w wyszukiwarkach oraz odnaleźć obszary wymagające w tym zakresie poprawy. Jego wykonanie polecamy wszystkim klientom, którzy chcą pracować nad rozwojem swojego sklepu lub platformy e-commerce. Co powinien zawierać audyt i w jaki sposób go przeprowadzamy?

Czytaj dalej Audyt e-commerce – co powinien zawierać?

SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Przygotowanie kampanii SEO dla lokalnego ośrodka uzależnień wymaga nie tylko doskonałej znajomości zasad pozycjonowania, ale przede wszystkim pewnego zrozumienia branży. Dla naszego klienta, który już wcześniej współpracował z inną agencją marketingową, ważne było osiągnięcie realnych, widocznych efektów, poprawa pozycji w Google, ale też utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Jak poprowadziliśmy jego przypadek i osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 11 870,40%?

Czytaj dalej SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Aplikacje PWA – Kluczowe informacje

Progressive Web Apps, określane najczęściej jako aplikacje PWA lub aplikacje progresywne to ciekawa i coraz popularniejsza alternatywa dla aplikacji mobilnych. W przypadku klientów, dla których tworzymy strony internetowe, stworzenie dedykowanej aplikacji byłoby zupełnie odrębnym, dość kosztownym przedsięwzięciem wymagającym zaangażowania deweloperów pracujących z aplikacjami mobilnymi.

Czytaj dalej Aplikacje PWA – Kluczowe informacje

FOMO – zbuduj sukces sprzedażowy na strachu przed utratą okazji

Fear of missing out, a w skrócie FOMO to zjawisko, które w życiu człowieka jest koncepcją ponadczasową, choć w marketingu pojawiło się oficjalnie dopiero w 2013 roku. Strach przed przegapieniem tego, czego nie możemy być świadkiem, jest realnym problemem zarówno online, jak i offline – taka już natura człowieka, że chcemy być tam, gdzie nas nie ma.

Czytaj dalej FOMO – zbuduj sukces sprzedażowy na strachu przed utratą okazji

Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Social Proof to koncepcja, która w swojej podstawie zakłada, że klienci i odbiorcy usług są w stanie zaufać drugiemu człowiekowi bardziej, niż jakiejkolwiek marce. Sugerowanie się opiniami innych przy dokonywaniu zakupu daje poczucie, że zalety produktu nie są wykreowane przez markę, ale znajdują potwierdzenie w rzeczywistości lub, w przypadku negatywnych opinii, zupełnie odbiegają od oczekiwań klientów.

Czytaj dalej Social Proof – wykorzystaj opinie klientów na swoją korzyść

Zmiany w algorytmie Google z korzyścią dla użytkownika

Doświadczenia użytkowników odwiedzających strony internetowe mają niemałe znaczenie w kontekście ogólnego odbioru strony i w ostatnich latach kwestia ta jest brana coraz częściej pod uwagę przy ocenie wartości stron www. Google zakomunikowało niedawno, przedstawiając swój obszerny artykuł zatytułowany “Evaluating page experience for a better web”, że zmiany dotyczące oceny stron pod kątem page experience zostaną wprowadzone na stałe do algorytmu.

Czytaj dalej Zmiany w algorytmie Google z korzyścią dla użytkownika