Efektywna reklama każdego biznesuEfektywna reklama każdego biznesu

Twoja firma oferuje atrakcyjne usługi, ale nie ma wielu klientów? A może prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć konwersję? W obu przypadkach doskonałym, a niekiedy niedocenianym narzędziem, może okazać się remarketing.

Remarketing jest działaniem reklamowym skierowanym do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę. Jak to działa? Przypuśćmy, że Janina Nowak szuka dobrej jakości sprzętu AGD – szczególnie interesują ją roboty kuchenne. Przegląda oferty wielu sklepów, ale ostatecznie nie decyduje się na zakup, bo chce się jeszcze zastanowić.

remarketing_oferta_ltb

Jeśli posiadasz sklep internetowy i chcesz, aby Janina Nowak dokonała zakupu właśnie w Twoim sklepie, warto wybrać remarketing – narzędzie to wykorzystuje pliki cookies, które instalowane są w przeglądarce użytkowników odwiedzających daną stronę. Dzięki temu, kiedy internauci przeglądają zupełnie inne witryny, mogą zobaczyć spersonalizowane reklamy z produktami ze strony sklepu, który wcześniej odwiedzili.

Zastosowanie remarketingu pozwala podnieść konwersję, czyli współczynnik reakcji użytkowników na działanie reklamowe. Oznacza to, że usługodawcy notują wzrost zainteresowania swoją ofertą oraz zwiększenie sprzedaży usług lub produktów. Remarketing dynamiczny pozwala dopasować wyświetlaną reklamę do zainteresowań użytkownika. Dzięki temu przeglądarka „przypomina” użytkownikowi zainteresowanemu kupnem blendera, samochodu czy części do komputera o ofercie, którą oglądał.

Przygotuj kampanię remarketingową z LTBPrzygotuj kampanię remarketingową z LTB

Nasza firma specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google AdWords – opracowujemy dla naszych klientów strategie reklamy oraz dobieramy rozwiązania, które przyniosą Twojej stronie najbardziej korzystne efekty.

Przygotowanie skutecznych opcji w ramach RLSA – Remarketing List for Search Ads – zaczyna się od dodania na swojej stronie tagu remarketingowego. Potem można przystąpić do tworzenia listy remarketingowej – wybierając rozmaite parametry można prognozować, jaki rodzaj reklamy wyświetli się danej grupie użytkowników. Można kierować kampanię do osób, które dodały coś do koszyka w sklepie internetowym, ale nie dokonały zakupu. Inną strategią jest wybieranie osób, które już dokonały zakupu w określonym przedziale cenowym lub oglądały produkty z konkretnej kategorii. Kiedy będą przeglądać dowolną stronę w sieci trafi do nich reklama przypominająca o produktach, które ich zainteresowały.

Zespół specjalistów z LTB zaproponuje Twojej firmie rozwiązania dające najlepsze rezultaty. Dopasujemy profil kampanii oraz jej program do potrzeb Twojej strony i do specyfiki docelowej grupy odbiorców. Dzięki temu Twoja oferta będzie docierać do osób, które są potencjalnymi odbiorcami Twoich usług.

 

kontakt z nami

autoresponder system powered by FreshMail