Efektywna reklama każdego biznesu

Twoja firma oferuje atrakcyjne usługi, ale nie ma wielu klientów? A może prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć konwersję? W obu przypadkach doskonałym, a niekiedy niedocenianym narzędziem, może okazać się remarketing.

Jest on rodzajem płatnej reklamy, która potrzeby długotrwałej analizy do właściwego targetowania przedstawianego contentu.

Działanie remarketingu opiera się na przypominaniu użytkownikom, którzy już dotarli na daną stronę o możliwości ponownego skorzystania z oferowanych na niej produktów lub usług. Przypominanie użytkownikowi o ofercie pozwala na nawiązanie z nim kontaktu i często powoduje, że decyduje się on na dokonanie zakupu. Reklama remarketingowa uznawana jest za jedną z bardziej skutecznych, dlatego jeżeli zależy Ci na dotarciu do nowych klientów – skontaktuj się z nami.

Jak to działa? Przypuśćmy, że Janina Nowak szuka dobrej jakości sprzętu AGD – szczególnie interesują ją roboty kuchenne. Przegląda oferty wielu sklepów, ale ostatecznie nie decyduje się na zakup, bo chce się jeszcze zastanowić.

remarketing_oferta_ltb

Jeśli posiadasz sklep internetowy i chcesz, aby Janina Nowak dokonała zakupu właśnie w Twoim sklepie, warto wybrać remarketing – narzędzie to wykorzystuje pliki cookies, które instalowane są w przeglądarce użytkowników odwiedzających daną stronę. Dzięki temu, kiedy internauci przeglądają zupełnie inne witryny, mogą zobaczyć spersonalizowane reklamy z produktami ze strony sklepu, który wcześniej odwiedzili.

W LTB oferujemy profesjonalne prowadzenie kampanii remarketingowych Google Ads, zarówno w sieci reklamowej, jak i w sieci wyszukiwania. Remarketing nastawiony na sieć reklamową wyświetla się na różnych witrynach, a także podczas oglądania filmów i korzystania z aplikacji – zapewnia możliwość dotarcia do dużego grona użytkowników.


W LTB pomożemy Ci zaprojektować skuteczną kampanię remarketingową


Reklamy graficzne trafiają do osób, które już znają prezentowane produkty. Remarketing w sieci wyszukiwania pozwala na prezentowanie w wyszukiwarce reklam osobom, które wcześniej odwiedziły daną stronę. Dopasowanie treści reklamy do potrzeb indywidualnego użytkownika zwiększa szansę na jego zainteresowanie ofertą. Dzięki szczegółowemu dopasowaniu reklamy, można ją wyświetlać jedynie użytkownikom spełniającym określone kryteria, np. wieku, płci, lokalizacji itp.

Zależnie od tego, jakie produkty lub usługi oferujesz, pomożemy w doborze najkorzystniejszego sposobu wyświetlania reklam – statycznego (jedna reklama dla wszystkich odbiorców) lub dynamicznego (konkretnych, oglądanych wcześniej produktów lub usług).

Ceny usługi remarketingu zależą od kilku czynników, m.in.:

  • Dopasowania hasła do wyszukiwania,
  • Stawki za kliknięcie,
  • Przyjętej strategii rozliczania,
  • Konkurencyjności oferty.

Zastosowanie remarketingu pozwala podnieść konwersję, czyli współczynnik reakcji użytkowników na działanie reklamowe. Oznacza to, że usługodawcy notują wzrost zainteresowania swoją ofertą oraz zwiększenie sprzedaży usług lub produktów. Remarketing dynamiczny pozwala dopasować wyświetlaną reklamę do zainteresowań użytkownika. Dzięki temu przeglądarka „przypomina” użytkownikowi zainteresowanemu kupnem blendera, samochodu czy części do komputera o ofercie, którą oglądał.

Przygotuj kampanię remarketingową z LTB

Nasza firma specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google Ads – opracowujemy dla naszych klientów strategie reklamy oraz dobieramy rozwiązania, które przyniosą Twojej stronie najbardziej korzystne efekty.

Przygotowanie skutecznych opcji w ramach RLSA – Remarketing List for Search Ads – zaczyna się od dodania na swojej stronie tagu remarketingowego.

Potem można przystąpić do tworzenia listy remarketingowej – wybierając rozmaite parametry można prognozować, jaki rodzaj reklamy wyświetli się danej grupie użytkowników. Można kierować kampanię do osób, które dodały coś do koszyka w sklepie internetowym, ale nie dokonały zakupu.

Inną strategią jest wybieranie osób, które już dokonały zakupu w określonym przedziale cenowym lub oglądały produkty z konkretnej kategorii. Kiedy będą przeglądać dowolną stronę w sieci trafi do nich reklama przypominająca o produktach, które ich zainteresowały.

Zespół specjalistów z LTB zaproponuje Twojej firmie rozwiązania dające najlepsze rezultaty. Dopasujemy profil kampanii oraz jej program do potrzeb Twojej strony i do specyfiki docelowej grupy odbiorców. Dzięki temu Twoja oferta będzie docierać do osób, które są potencjalnymi odbiorcami Twoich usług.

W LTB dbamy o to, aby zaproponować naszym klientom najkorzystniejszą ofertę, która zapewni możliwie najlepsze wyniki. Kształtujemy kampanię remarketingową i optymalizujemy jej koszty, dobierając narzędzia reklamy w taki sposób, aby docierać do docelowych grup klientów. Oferujemy także możliwość kierowania reklam do klientów za pomocą Google Merchant Center – nowego narzędzia Google Zakupy do wyświetlania klientom produktów, które wcześniej oglądali.


Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google:

 


Prowadzimy kampanie remarketingowe także za granicą: Niemcy, Austria, Norwegia, Szwecja, Szwajcaria i kraje anglojęzyczne. Dostosowujemy rozwiązania pod charakterystykę klientów w danych krajach.

Zastanawiasz się jak zoptymalizować koszty i lepiej docierać do klientów? Zleć to zadanie profesjonalistom – w agencji LTB zaproponujemy najkorzystniejsze rozwiązanie, dopasowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy i branży, w jakiej działasz. Zapraszamy do spotkania w jednym z naszych biur: WrocławBydgoszcz.

kontakt z nami

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo