Strategia marketingowa to fundament działań marketingowych każdej z firm, bez względu na ich wielkość. W ramach opracowania strategii przygotowujemy zestaw zasad oraz wytycznych jak powinno prowadzić się działania marketingowe. Dzięki temu zwiększa się ich efektywność przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów i maksymalizowaniu zysków.
Przy pracy nad strategią marketingową ściśle współpracujemy z kadrą zarządzającą firmą, aby optymalnie zrozumieć podstawy działalności oraz wizje rozwoju. Bazując na tym, jesteśmy w stanie dopasować sposób komunikacji dla marki, przedstawić wyraziście jej ideę oraz przełożyć to na kierunek działań, które mają pomóc w osiąganiu oczekiwanych wyników finansowych.
Strategia marketingowa dla każdego, kto chce efektywnie gospodarować pieniędzmi swojej firmy!
Według różnych danych rynkowych w Polsce zdefiniowaną strategię marketingową posiada między 50 a 55 procent firm. To oznacza, że jej opracowanie z miejsca zwiększy Twoją konkurencyjność. Zwłaszcza że ten odsetek inaczej wygląda w podziale na wielkość przedsiębiorstw. Widać wyraźną zależność w tym, że im mniejsze firmy, tym rzadziej sięgają po strategię marketingową.
Dlatego jeśli zadajesz sobie pytanie, dla kogo jest strategia marketingowa, to na starcie źle do tego podchodzisz. Pytanie powinno brzmieć: dlaczego moja firma nie ma jeszcze strategii marketingowej i jak to można nadrobić? Pozwoli Ci ona na efektywniejsze gospodarowanie budżetem firmy w obszarze komunikacji, promocji, a nawet w zakresie działań sprzedażowych.
Strategia marketingowa składa się z:
W celu opracowania dokumentu strategii marketingowej należy uwzględnić następujący proces:
Usługa zakończona jest przygotowaniem kompleksowego i indywidualnego planu marketingowego pozwalającego na działania z wykorzystaniem własnego kapitału ludzkiego lub współpracy z agencją.
W LTB podchodzimy do współpracy kompleksowo, dlatego też oferujemy pełny outsourcing działań marketingowych niwelując potrzeby inwestycyjne w zespół specjalistów.
Dokument strategiczny zazwyczaj jest dość obszerny i należy pamiętać, że to przede wszystkim założenia oraz plan. Dużo trudniejsze i absorbujące jest samo wdrożenie strategii marketingowej. Jednak i z tym Twoja firma nie pozostaje sama. Mając gotowe analizy, wnioski oraz kierunek działań jako agencja marketingu 360 jesteśmy w stanie bardzo szybko weryfikować założenia względem obecnych kosztów narzędzi oraz kanałów i efektywnie wdrażać dane działania. Zwłaszcza jeśli nie dysponujesz w swojej firmie licznym zespołem marketingowym, a jeśli nawet wśród zasobów ludzkich posiadasz takie osoby, to stanowimy dla nich jako partner silne wsparcie. Dzięki temu zyskujesz profesjonalne zaplecze, które pozwoli uniknąć chybionego lokowania budżetów marketingowych.
POROZMAWIAJMY
ZOSTAW WIADOMOŚĆ
Prześlij cele i oczekiwania oraz najważniejsze informacje na temat swojej firmy, marki.
ODBIERZ PROPOZYCJĘ DZIAŁAŃ
Na bazie przesłanych informacji, analizy i audytu
przygotujemy unikalną propozycję
i harmonogram działań.
Elastyczne i efektowne rozwiązania webowe ukierunkowane na użytkownika.
Funkcjonalne i dedykowane rozwiązania zaprojektowane pod użytkownika.
Nieszablonowe i inspirujące strategie komunikacyjne dopasowane do grupy odbiorczej.
Angażujące koncepcje graficzne dla każdej branży.
Dopasowane warsztaty marketingowe podnoszące kompetencje zespołów.
Profesjonalne doradztwo marketingowe – doraźne i strategiczne.
Inspirujące projekty wyróżniające markę wśród konkurencji.
Wyślij do nas swoje oczekiwania, przygotujemy strategię dopasowaną pod Twoją markę.