Rozpoczęcie działań kampanii performance dla firm już działających często wiąże się z przejęciem aktywnych kont reklamowych, analizą dotychczasowych efektów, pełną optymalizacją kampanii oraz konfiguracją ustawień reklamowych. Przedstawiamy działania, jakie zrealizowaliśmy dla klienta z konkurencyjnej branży fotowoltaicznej w ciągu ostatniego miesiąca.
Działania związane z kampanią Google Ads rozpoczęliśmy na początku sierpnia 2020 roku. Celem był wzrost ilości leadów kierowanych do klienta. Spośród celów pośrednich możemy wyróżnić zwiększenie świadomości marki.
Na podstawie przeprowadzonego audytu Google Ads wprowadziliśmy następujące zmiany w ustawieniach kampanii:
Wprowadzone działania pozwoliły na uzyskanie szybkich efektów biznesowych. W trakcie kampanii realizowane były także regularna analiza z raportu wyszukiwania haseł, kontrolowanie CTR reklam, analiza i optymalizacja wyniku jakości kampanii i fraz kluczowych.
Szybkie działania pozwoliły na uzyskanie efektów już w pierwszej połowie miesiąca. Nastąpił wzrost ilości wyświetleń i kliknięć co przełożyło się bezpośrednio na maksymalizację konwersji. Ważną informacją jest zminimalizowanie średniego CPC.
Efekt jest doskonały: ponad 7x większa ilość konwersji przy minimalnej różnicy w kosztach.
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.