Rozpoczęcie działań kampanii performance dla firm już działających często wiąże się z przejęciem aktywnych kont reklamowych, analizą dotychczasowych efektów, pełną optymalizacją kampanii oraz konfiguracją ustawień reklamowych. Przedstawiamy działania, jakie zrealizowaliśmy dla klienta z konkurencyjnej branży fotowoltaicznej w ciągu ostatniego miesiąca.
Kampania Google Ads – informacje
Działania związane z kampanią Google Ads rozpoczęliśmy na początku sierpnia 2020 roku. Celem był wzrost ilości leadów kierowanych do klienta. Spośród celów pośrednich możemy wyróżnić zwiększenie świadomości marki.
Ciężka praca LTB, czyli zrealizowane czynności
Na podstawie przeprowadzonego audytu Google Ads wprowadziliśmy następujące zmiany w ustawieniach kampanii:
- zoptymalizowanie kampanii o nowe – lepiej konwertujące frazy,
- dobór odpowiednich stawek CPC,
- rozwinięcie reklam o właściwe frazy kluczowe,
- dopasowanie reklam do odbiorcy,
- optymalizacja struktury kampanii,
- dostosowanie strony docelowej do wymagań kampanii,
- kompleksowa optymalizacja wskaźnika klikalności,
Wprowadzone działania pozwoliły na uzyskanie szybkich efektów biznesowych. W trakcie kampanii realizowane były także regularna analiza z raportu wyszukiwania haseł, kontrolowanie CTR reklam, analiza i optymalizacja wyniku jakości kampanii i fraz kluczowych.
Efekty, czyli to, co lubimy najbardziej
Szybkie działania pozwoliły na uzyskanie efektów już w pierwszej połowie miesiąca. Nastąpił wzrost ilości wyświetleń i kliknięć co przełożyło się bezpośrednio na maksymalizację konwersji. Ważną informacją jest zminimalizowanie średniego CPC.
Wyniki kampanii przed optymalizacją
Efekty kampanii z okresu czerwiec – lipiec.
Wyniki kampanii po działaniach LTB
Efekty kampanii z okresu sierpień – wrzesień.
Efekt jest doskonały: ponad 7x większa ilość konwersji przy minimalnej różnicy w kosztach.
Wystartuj z kampaniami z LTB