Prezentujemy historię sukcesu naszego klienta – Hotelu z dużej aglomeracji w Polsce. Efektem jest wzrost konwersji o ponad 300% przy zachowaniu stałego budżetu reklamowego.
Działania dla naszego klienta rozpoczęliśmy w styczniu 2020 roku, przejmując prowadzenie kampanii Google Ads w ramach kompleksowej obsługi marketingowej. Celem klienta była maksymalizacja efektu sprzedażowego z zachowaniem dotychczasowego poziomu budżetu marketingowego.
Przejmując kampanię Google Ads, rozpoczęliśmy prace od przeprowadzenia audytu Google Ads i na podstawie wyciągniętych wniosków wdrożone zostały następujące działania:
Czynności realizowaliśmy w ciągu kilku początkowych dni, tak by efekty z kampanii były widoczne w jak najszybszym czasie.
W lutym, porównując dane za styczeń, osiągnęliśmy dwukrotnie lepsze wyniki, zarówno pod względem kliknięć, wyświetleń, jak i konwersji. Obniżony został także śr. koszt CPC.
Łącznie odnotowaliśmy 133 konwersji, dzięki czemu uzyskaliśmy koszt konwersji na poziomie 30,46 zł – koszt zmniejszył się o połowę w porównaniu do stycznia.
W styczniu nastąpiło wiele zmian w zakresie ustalania stawek, natomiast optymalizacja CPC pozwoliła pozyskać potencjalnych klientów z bardziej efektywnych reklam. Dodatkowo dla niektórych grup reklam zastosowano nową wartość kosztów. Dzięki temu mogliśmy osiągnąć kilkukrotnie wyższe wyniki w tym samym budżecie marketingowym.
Osiągaj podobne sukcesy – napisz do nas!
Istotną zmianą było wyłączenie ulepszonego CPC dla kampanii, w których system nie dysponuje wystarczającą liczbą informacji na temat konwersji. Zapobiegliśmy w ten sposób sytuacji, w której system automatycznie ograniczyłby zasięgi kampanii, uznając ją za mało efektywną. Te działania pozytywnie wpłynęły na aktywność kampanii, jednak sytuacja była dynamiczna, dlatego też stale obserwowaliśmy zmiany na wyniki kampanii.
Ponadto utworzone zostały nowe kampanie, które zostały przygotowane pod promocję w kontekście różnych wydarzeń związanych z branżą turystyczną organizowanych w mieście lokalizacji hotelu.
B2B Sales Manager
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.