Tworzymy strategię, dzięki której budowana marka zaistnieje w świadomości konsumentów. Branding to proces długotrwały, ale przynoszący wyjątkowe korzyści. Kreowanie marki wymaga sumiennej współpracy między agencją a firmą. Tylko wspólne działania pozwolą na wypracowanie wartości, które określą nową markę.
Przygotowana strategia uwzględnia takie elementy, jak: nazwa, hasła przewodnie, motywy graficzne, sposób komunikacji i metody przekazywania treści, rodzaje kampanii marketingowych czy sposób wskazywania na unikalne cechy marki. Działania brandingowe są najskuteczniejsze, gdy marka ma zagospodarować niszę lub stworzyć nową kategorię produktów czy usług.
Opracujemy zestaw działań, dzięki którym marka będzie się wyróżniać i przyciągnie klientów. Branding kreujemy poza utartymi schematami.
Tworząc systemy identyfikacji wizualnej marki analizujemy grupę docelową, oczekiwania dotyczące marki oraz strategię komunikacji marki. Bierzemy pod uwagę aspekty UX- owe. Analizujemy interfejs produktów, interakcje z użytkownikami. Efektem jest system identyfikacji wizualnej marki gotowy do realizacji celów biznesowych.
Tworzymy brandbooki od podstaw, ale także rozwijamy istniejące już systemy identyfikacji wizualnej o nowe obszary.
W ramach identyfikacji wizualnej marki przygotowujemy:
Oprócz projektów identyfikacji wizualnej dostarczamy druk i dobór materiałów promocyjnych, wystawienniczych. Zapewniamy powdrożeniową obsługę brandingową wraz z rozbudową systemu identyfikacji wizualnej o kolejne, niezbędne elementy.
Rebranding to proces zmiany sposobu, w jaki marka prezentuje się na rynku. Rebranding polega na zmianie nazwy, logo, strategii marketingowej, wizerunku, produktów lub usług w celu zmiany postrzegania marki przez klientów, zwiększenia jej konkurencyjności lub dostosowania się do zmieniających się trendów rynkowych.
Rebranding może być spowodowany różnymi czynnikami, takimi jak zmiana misji lub wartości firmy, zwiększenie konkurencji, wprowadzenie nowych produktów lub usług, zmiana grupy docelowej lub postrzegania marki przez klientów, czy też negatywne skojarzenia związane z marką.
Przeprowadzamy rebranding marek, uwzględniając grupę docelową, otoczenie biznesowe i cele nowej marki. Projektując nowy system identyfikacji wizualnej, dążymy do tego by zmiany dawały pozytywne efekty dla nowej marki.
POROZMAWIAJMY
ZOSTAW WIADOMOŚĆ
Zaprezentuj informacje o swojej marce, otoczeniu i grupie odbiorczej.
NAPISZ DO NAS
ODBIERZ WYCENĘ I PROPOZYCJĘ
Po analizie przedstawionych informacji zaprezentujemy
zakres działań brandingowych dla Twojej marki.
Elastyczne i efektowne rozwiązania webowe ukierunkowane na użytkownika.
Funkcjonalne i dedykowane rozwiązania zaprojektowane pod użytkownika.
Nieszablonowe i inspirujące strategie komunikacyjne dopasowane do grupy odbiorczej.
Angażujące koncepcje graficzne dla każdej branży.
Dopasowane warsztaty marketingowe podnoszące kompetencje zespołów.
Koncepcje zorientowane na wykorzystanie potencjału i realizacje celów.
Profesjonalne doradztwo marketingowe – doraźne i strategiczne.
Skontaktuj się z nami – przedstaw wizję swojej marki. Zaplanujemy dopasowane działania.