SEO

Marketing

Czy trzeba panikować, gdy ranking Google jest niestabilny?

Miniony tydzień wywołał sporo emocji w branży SEO – liczne zawirowania w rankingu Google zaniepokoiły wiele osób. Pojawiły się pytania, czy być może mamy do czynienia z kolejną znaczącą zmianą w algorytmie Google?

19 września 2016

Marketing

Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona […]

26 lipca 2016

Marketing

Usuwanie filtra ręcznego i bana Google

Nieumiejętne pozycjonowanie, błędy na stronie, niepoprawna optymalizacja, bądź zbyt duża ilość reklam mogą doprowadzić do nałożenia filtra lub bana Google, które powodują znaczne spadki strony w wynikach wyszukiwania lub całkowite wykluczenie z indeksu. Filtr ręczny lub algorytmiczny, ewentualnie ban, skutecznie potrafią zniweczyć trud dochodzenia do najlepszych pozycji w wyszukiwarce.

10 czerwca 2016

Marketing

Google zaczyna przyznawać korzyści stronom z SSL

Google ogłosiło, że zamierza wprowadzić 2048-bitowy klucz certyfikacyjny do domen HTTPS – da to niewielki impuls do podniesienia rangi strony.

8 kwietnia 2016

Marketing

Czynniki rankingowe Google – linki wychodzące i wewnętrzne

Kontynuujemy cykl, w którym omawiamy czynniki mające wpływ na to, jaką pozycję może zająć nasza strona w wyszukiwarce Google. Przyjrzymy się postaci linków, zarówno wychodzących, jak i wewnętrznych. Sprawdzimy, jak ich wygląd czy miejsce, gdzie się znajdują, wpływają na pozycję, którą nasza strona zajmuje w rankingu Google.

21 marca 2016

Marketing

Pozycjonowanie stron – cennik i modele rozliczania

Pozycjonowanie jest nowoczesną usługą, która pomaga witrynie internatowej klienta znaleźć się na wyższej pozycji w wyszukiwarce Google i co za tym idzie zwiększa częstotliwość odwiedzin strony. Obecnie najchętniej wyszukujemy informacje na temat rozmaitych usług i produktów w internecie, dlatego właśnie warto zainwestować czas i pieniądze, by podnieść pozycję swojej strony internetowej.

21 marca 2016
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB