Każda witryna musi być właściwie zindeksowana, by mogła zostać wyświetlona w wynikach wyszukiwania. Indeksowanie dowolnej witryny jest nieustannym procesem. Wyszukiwarki Google czy Bing są cały czas aktualizowane za pośrednictwem botów (spiders). Boty wyszukiwarek wykonują „fresh crawl” lub „deep crawl”.
Od kwietnia 2010 roku w wyszukiwarce Google stosowane są rozszerzone wyniki wyszukiwania, czyli rich snippets. Są to pomocnicze informacje w formie grafiki lub tekstu, które pojawiają się w wyszukiwarce Google.
Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych Ads. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy Ads jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.
Z każdym rokiem rośnie wartość branży e-commerce. Coraz więcej osób dostrzega niewątpliwe zalety robienia zakupów przez Internet bez konieczności wychodzenia z domu. Internetowy sklep dostępny jest całą dobę, co daje możliwość dokonywania zakupów w każdym momencie.
Obecnie coraz więcej osób ma świadomość, że aby zaistnieć w biznesie należy posiadać stronę internetową. Coraz więcej sklepów oprócz posiadania punktów stacjonarnych oferuje również sprzedaż internetową. Samo posiadanie witryny w sieci jednak nie wystarczy.
Proces pozycjonowania zmienił się drastycznie na przestrzeni kilku lat. Obecnie metody, które jeszcze kilka lat temu gwarantowały szybki sukces, mogą zaszkodzić aniżeli przyczynić się do wzrostu pozycji. W przeszłości skuteczne okazywało się tanie pozycjonowanie. Niestety – czasy taniości w marketingu internetowym już dawno się skończyły.
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.