SEO

SEO

Szkolenia SEO

Szkolenie SEO ma za zadanie przygotowanie pracowników firm do samodzielnego i w pełni świadomego pozycjonowania stron internetowych w celu podniesienia ich widoczności w wyszukiwarce Google.

10 czerwca 2019

SEO

Pozycjonowanie w Anglii

Pozycjonowanie w krajach anglojęzycznych (Google.com, Google.co.uk, Google.com.au), może być idealną możliwością dla osób pragnących poszerzyć rynek zbytu lub też otworzyć działalność w wymienionych krajach. Tego typu działania są bardzo opłacalne z uwagi na bardzo duży rynek, liczne możliwości oraz zamożność tamtejszych społeczeństw.

29 maja 2019

Marketing

Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić […]

19 sierpnia 2017

Marketing

Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, że powodzenie biznesu zależy od widoczności w sieci. Serwis Google nieustannie rozwija algorytm wyszukiwania i zwiększa ilość czynników rankingowych. Google wspiera te strony, które najlepiej spełniają długą listę wymogów. Jednym ze sposobów bycia zauważonym przez serwis są ściśle określone działania SEO, drugim sposobem jest UX, który jest działaniem ulepszającym […]

16 sierpnia 2017

Marketing

4 sposoby na “utracone” linki

Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.

23 lipca 2017

Marketing

Jak skutecznie podwyższyć czas spędzony na stronie sklepu internetowego?

Wydłużenie czasu przebywania użytkowników na witrynie jest jednym ze sposobów zwiększania rankingu wyszukiwania. Wszystkie witryny e-commerce są oceniane i postrzegane jak prawdziwe sklepy. Każdy z nas widząc dużą liczbę klientów w danym sklepie, którzy oglądają produkty i robią zakupy, ocenia, że sklep posiada wyjątkową i korzystną ofertę.

12 lipca 2017
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB