Usuwanie filtra ręcznego i bana Google

Czy moja strona została zbanowana?

Usuwanie filtra ręcznego i bana Google

Nieumiejętne pozycjonowanie, błędy na stronie, niepoprawna optymalizacja, bądź zbyt duża ilość reklam mogą doprowadzić do nałożenia filtra lub bana Google, które powodują znaczne spadki strony w wynikach wyszukiwania lub całkowite wykluczenie z indeksu. Filtr ręczny lub algorytmiczny, ewentualnie ban, skutecznie potrafią zniweczyć trud dochodzenia do najlepszych pozycji w wyszukiwarce.

Zapewniamy szybkie usunięcie filtra ręcznego Google

Zapytaj o nasze usługi

Nasza agencja posiada duże doświadczenie w ściąganiu filtrów Google, gwarantując wysoką skuteczność, doradztwo oraz szybkość przeprowadzanych działań.

W zależności od rodzaju filtra przeprowadzamy szereg działań zmierzających do ściągnięcia filtra:

  • audyt linków dochodzących do strony www,
  • usunięcie lub zrzeknięcie się linków,
  • naturalny link building,
  • weryfikacja budowy strony www,
  • analiza błędów witryny,
  • optymalizacja serwisu,
  • itp.

Na podstawie analizy dobieramy najbardziej odpowiedni sposób osiągnięcia celu jakim jest usunięcie filtra Google oraz powrót do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Doradzamy w jaki sposób budować serwis oraz promować go w Internecie, aby nie narazić się na przyszłe kary ręczne lub algorytmiczne.

W jaki sposób sprawdzić czy na stronę został nałożony filtr ręczny?

Aby zweryfikować, czy na domenę został nałożony filtr ręczny należy zalogować się do panelu Google Search Console i w zakładce Ruch związany z wyszukiwaniem -> Ręczne działania można znaleźć komunikat o nałożonym filtrze ręcznym. Jeżeli widzimy komunikat: „W witrynie nie znaleziono ręcznych działań przeciwspamowych.” mamy pewność, iż na stronę nie został nałożony filtr ręczny.

W jaki sposób sprawdzić, czy strona została zbanowana?

Ban domeny w wyszukiwarkach internetowych jest karą, która usuwa całkowicie domenę z indeksu danej wyszukiwarki. Jeżeli domena nie jest odnajdywana w wyszukiwarce Google to znak, że mogła zostać zbanowana. Aby potwierdzić fakt zbanowania domeny, należy zweryfikować, czy domena znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Najprostszym sposobem jest wpisanie w wyszukiwarce adresu domeny lub też posłużenie się operatorem „site:domena.pl„. Jeżeli wyszukiwarka nie zwraca żadnych wyników i pojawia się komunikat: „Podana fraza – site:domena.pl – nie została odnaleziona.” możemy przyjąć założenie, iż domena została zbanowana. Aby to potwierdzić, zaleca się kontakt z profesjonalistami.

Pomagamy w wyjściu z bana Google

Skontaktuj się z nami

Usuwanie filtra ręcznego i zdejmowanie bana to usługi, które lepiej zostawić specjalistom – dzięki temu ściąganie kar zostanie przeprowadzone w pełni profesjonalnie. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania pełnej informacji o naszej usłudze!

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB