Czy warto powielać dobry content

Co szkodzi jakości i pozycjom w rankingu Google?

Czy warto powielać dobry content?

Zamieszczanie tej samej treści na stronach swoich klientów szkodzi ich jakości i pozycjom w rankingu Google. To na pozór oczywiste, ale okazuje się, że nawet wiele osób działających w branży SEO ma w tej kwestii pewne wątpliwości.

Ten sam content na wszystkich stronach

Przygotowując stronę internetową na potrzeby swojej firmy można czasem skorzystać z półgotowych narzędzi, gdzie kreator stron tworzy całą witrynę, dobiera treść, ilustracje, wstawia linki. Treść na stronie wydaje się wartościowa, jest ciekawa i atrakcyjna. Z takiego narzędzia korzysta nawet kilkaset firm z podobnej branży – ale na wszystkich stworzonych stronkach pojawia się ten sam content.

Sprawdź naszą ofertę

Okazuje się, że nawet bardzo dobra treść, jeśli jest wiele razy powielona, traci swoją wartość pod kątem SEO. Dotyczy to zarówno strony źródłowej jak i strony, na którą treść została skopiowana. A przez to nie tylko nie daje dobrych efektów, ale wręcz może przynieść naszej stronie negatywne skutki. Warto więc sprawdzić unikalność tekstów, a także dbać o to, aby nasze teksty, które znajdują się na stronie nie zostały powielane.

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt
Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB