Czy w obecnych czasach posiadanie profilu firmowego na Facebooku jest konieczne? Odpowiadamy na to jakże często padające z ust przedsiębiorców pytanie. Wyjaśniamy powody, dla których warto wykorzystać Facebooka jako kanał promocji i jak prowadzić firmowy profil, by skutecznie reklamować się na tej platformie społecznościowej.
Firmy z branży fotowoltaicznej powinny skupić się na promowaniu swojej działalności w Internecie. W tym celu przede wszystkim należy stosować content marketing, właściwie pozycjonować swoją stronę internetową oraz umiejętnie wykorzystać internetowe kampanie reklamowe. Omawiamy najbardziej skuteczne kanały komunikacji z klientem, konieczny do sukcesu stopień zaangażowania w działania marketingowe oraz to, co ma znaczenie w trakcie […]
Współczesne kampanie reklamowe coraz częściej wykorzystują systemy umożliwiające automatyzację marketingu internetowego. Opisujemy, czym jest, na czym polega i w jakim celu stosowana jest tego typu automatyzacja. Przedstawiamy zalety oraz wady automatyzacji marketingu internetowego, a następnie przybliżamy sposoby na jej przeprowadzenie z wykorzystaniem ogólnodostępnych narzędzi.
W tekście przybliżamy kwestię dotyczącą grafik wykorzystywanych w kampaniach e-mail marketingowych. Opisujemy, jak tworzyć grafiki tego typu i co jest najbardziej istotne w tej gałęzi marketingu. Skupiamy się przede wszystkim na tym, jakich grafik nie wykorzystywać w kampaniach e-mail marketingowych i tłumaczymy, dlaczego warto wystrzegać się popełniania opisanych przez nas błędów.
Już jest! 6 numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions dostępny do pobrania. 56 stron wysokiej jakości artykułów prosto od praktyków.
Jedni mówią o nim, jako o fenomenie czy odkryciu ostatnich lat. Inni krytykują za błahość treści i hołdowanie syndromowi „jeszcze jednego filmiku”. Bez względu na głosy uznania czy krytyki należy szczerze przyznać – Tik Tok stał się potęgą, zagrażając niedoścignionemu dotychczas pod względem ilości zaangażowanych użytkowników Instagramowi. Na czym polega fenomen TikToka i jaki potencjał biznesowy […]
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.