Rok 2023 jest wyjątkowym rokiem w kontekście rozwoju narzędzi, które wykorzystują AI, by tworzyć dla nas treści, grafiki, podkłady muzyczne czy materiały wideo. Na rynku znajdziemy wiele technologii opartych na sztucznej inteligencji. AI jest teraz wszechobecna w naszym życiu codziennym, od rekomendacji produktów, przez algorytmy e-commerce, poprzez rozpoznawanie obrazów i głosu, aż po samochody autonomiczne. […]
Rozwój technologiczny w dzisiejszych czasach daje wielu firmom możliwość zaistnienia i ekspansji na rynki zagraniczne. Jednym z atrakcyjnych celów dla wielu przedsiębiorców jest niemiecki rynek. Niemcy są państwem dobrze rozwiniętym pod względem gospodarczym, tym samym kraj ten posiada ogromny potencjał dla rozwoju biznesu. Pozycjonowanie stron w Google.de wymaga odpowiedniego przygotowania i zrozumienia specyfiki tego rynku. […]
Planując kolejne kampanie reklamowe w social mediach, często wybieramy to, co wydaje nam się najlepsze i przeważnie do tej pory się sprawdzało. Kierujemy się trochę swoim doświadczeniem, ale równie często bardzo indywidualnymi preferencjami. Czasami decyzje te przynoszą świetne rezultaty, a czasami jesteśmy mocno zawiedzeni. Bo przecież poprzednim razem tak dobrze nam poszło, a teraz wyniki […]
Firmowy blog jest jedną z ulubionych form content marketingu wśród SEO-wców. Jego założenie daje nam możliwość stałej aktualizacji treści na stronie o tematy najczęściej wyszukiwane przez użytkowników. To idealny sposób na generowanie ruchu, który dzięki ciekawej treści, odpowiedniej formie i dobremu linkowaniu jesteśmy w stanie zamienić na zainteresowanie ofertą, a w konsekwencji – konwersję. Bez wątpienia […]
Już w 2021 roku według badań Wyzowl’s State of Video Marketing 85% firm było zdania, że wideo stanowi ważny element w ich strategii komunikacji. Trudno się dziwić, skoro według innych badań z tego samego roku, ale przeprowadzonych przez Google oraz Ipsos Connect, wynika, że 70% badanych widzów online potwierdziło, że materiały wideo wpłynęły jako inspiracja […]
Sytuacja na rynku pracy daje jednoznaczną odpowiedź – warto, a nawet trzeba dbać o markę pracodawcy. Employer branding, jeżeli jest autentyczny i zgodny z polityką firmy, stanowi niebywałą siłę, którą warto pokierować we właściwym kierunku. Musimy wiedzieć, iż marka pracodawcy związana jest nie tylko z propozycjami dla samych kandydatów. Siłą nie jest już tylko promowanie […]
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.