Case study

Pozycjonowanie portalu medycznego

Sukcesy kampanii SEO dla portalu medycznego – wzrosty o 300%

Branża medyczna jest jedną z prężniej rozwijających się. W LTB od lat zajmujemy się świadczeniem profesjonalnych usług z zakresu marketingu medycznego. W dzisiejszym artykule opowiemy o działaniach w wyniku, których Klientowi udało się osiągnąć wzrosty fraz kluczowych o ponad 300%.

Zapytaj o SEO dla Twojej strony

Kampania SXO z nastawieniem na wzrost widoczności

Jednym z Klientów, z którym współpracujemy już długo jest medicalprogress.pl. Firma jest startupem z branży medycznej i ubezpieczeniowej, oferującym informacje na powyższe tematy. Bogaty zbiór artykułów oraz informacje możliwość umówienia wizyty do specjalisty to tylko część z korzyści, jakie daje zalogowanie się na portalu.

MedicalProgress - logo

Od czego zaczęliśmy?

Dla medicalprogress.pl zajmujemy się działaniami SEO, które mają na celu zwiększenie widoczności witryny, które przełożyłoby się na liczbę użytkowników korzystających ze strony. Dzięki działaniom prowadzonym na stronie udało się uzyskać wzrost widoczności domeny, a także wzrost ruchu organicznego i wysokie pozycje na frazy poradnikowe i lokalne.

Najważniejszym działaniem było ustalenie fraz kluczowych, dla których widoczność witryny jest kluczowa, wskazanie najważniejszych adresów URL do pozycjonowania. W ramach działań na stronie przeprowadziliśmy optymalizację techniczną i contentową, które wpłynęły na widoczność strony oraz poprawę jej funkcjonalności.  Synergia tych dwóch działań – SEO i UX – nazywana jest strategią SXO.

Jakie efekty udało nam się osiągnąć?

Efekty działań prowadzonych od marca 2021 do września 2021 to bardzo duży wzrost fraz znajdujących się w TOP3, TOP 10 i TOP50. Dla fraz w TOP10 to wzrost z 660 do 2341, to wzrost o przeszło 350%.

Kampania SEO dla portalu medycznego

Wykres widoczności domeny medicalprogress.pl w TOP10 – dane SENUTO z 23.09.2021

Na stronie widać spory wzrost aktywnych użytkowników. Jednocześnie strona bardzo wyraźnie pokazuje jak rozkłada się sezonowość poszukiwania usług medycznych zależnie od dnia tygodnia – pik jest zawsze w poniedziałek. Wiedza o tym, jest niezwykle cenna, np. w przypadku tworzenia reklam.

Dane Google Analytics dla domeny medicalprogress.pl

Zapraszamy do współpracy z LTB!

Kampanie SEO z efektami

Współpraca portalu medicalprogess.pl z LTB przełożyła się na realne i widoczne gołym okiem efekty, które mają dla klienta dużą wartość. Efekty niezbyt często widoczne są od razu, ale jak widać na przykładzie opłaca się zlecić usługę SEO specjalistom i czekać na satysfakcjonujące wyniki.

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB