Prowadzenie profili social media – Agencja social media LTB

Powierz budowanie wizerunku firmy profesjonalnym specjalistom social media.

Zaufaj profesjonalistom, którzy kształtują współczesny marketing.

Prowadzenie konta fanpage

Social media we współczesnym świecie pełnią istotną rolę. To nie tylko narzędzie komunikacji, ale także doskonały sposób na promowanie swojej działalności. Facebook, Twitter, Instagram czy LinkedIn pozwalają docierać do szerokiego kręgu odbiorców: zarówno do klientów, którzy już znają twoją markę, jak i do ich znajomych.

Warto zainwestować w aktywny i dynamiczny profil swojej firmy w mediach społecznościowych, aby stale wzbudzać zainteresowanie swoją działalnością. Pozytywne relacje z klientem wpływają na wzrost twojej sprzedaży.

LTB social media marketing

Samodzielne prowadzenie fanpage’a jest zajęciem czasochłonnym i nie zawsze przynosi zamierzone efekty. Natomiast profesjonalnie prowadzony profil social media sprzyja budowaniu marki atrakcyjnej w odbiorze. Nasz zespół doskonale zna techniki i narzędzia służące budowaniu komunikacji z potencjalnym klientem. Firmom, które chcą być pozytywnie odbierane w przestrzeni internetowej, oferujemy opracowanie kompleksowej strategii social media: od założenia fanpage’aopracowania strony graficznej, przez przygotowanie publikacji postów, aż po skuteczną promocję produktów i usług. Oprócz usług prowadzenia profili oferujemy także profesjonalne audyty social media pozwalające na uzyskanie większych zasięgów i efektywną promocję własnej marki.

Korzyści z prowadzenia profilu przez profesjonalny zespół:

  • Wzrost sprzedaży i zysków,
  • Zwiększenie zainteresowania usługami firmy,
  • Docieranie do nowych grup potencjalnie zainteresowanych ofertą klientów
  • Zastosowanie marketingu wirusowego,
  • Budowanie zaufania klientów do oferowanych produktów i usług,
  • Wzrost rozpoznawalności marki,
  • Budowanie otwartych relacji z klientem,
  • Ocieplenie wizerunku firmy dzięki tworzeniu dynamicznego profilu,
  • Szansa na zbadanie rynku i poznanie opinii odbiorów usług.

Jakie treści prezentujemy na fanpage’ach?

Niezależnie od tego kto jest odbiorcą treści publikowanych na fanpage’u, należy zadbać o możliwie najwyższą jakość prezentowanych komunikatów. Do najważniejszych aktywności należy zaliczyć:

  • Prezentowanie informacji o oferowanych usługach oraz produktach
  • Informacje dotyczące promocji i ofert specjalnych
  • Komunikaty branżowe
  • Zdjęcia prezentujące to, czym się zajmujemy
  • Informacje o nadchodzących zmianach – zwłaszcza wtedy, kiedy będą istotne dla klientów
  • Ciekawostki oraz interesujące informacje z punktu widzenia budowania swojego wizerunku jako eksperta
  • Linki do treści, które zostały stworzone przez firmę – np. wpisy na blogu firmowym, nowe filmy na kanale YouTube; linki do stron, które napisały o nas – np. lokalne gazety

Powyższe rodzaje aktywności należy zakwalifikować do tych podstawowych. Kampanie prowadzenie fanpage’a w mediach społecznościach przez LTB to zawsze indywidualna strategia, uzależniona od profilu naszych Klientów. Inaczej wygląda prowadzenie fanpage dla firmy oferującej produkty codziennego użytku, inaczej dla firmy, która jest jednym z liderów w niszy produktów premium, jeszcze inaczej w sytuacji, kiedy Klientem jest firma oferująca specjalistyczne usługi.

W których mediach społecznościowych prowadzimy działania?

Nasza agencja marketingu internetowego zajmuje się prowadzeniem fanpage’y w następujących miejscach:

Facebook – jest najpopularniejszym medium społecznościowym. Codziennie odwiedzany przez miliony Polaków. Obecność firmy na Facebooku jest niemalże obowiązkowa. Niektóre przedsiębiorstwa mogą sądzić, że ich działalność jest zbyt nudna lub zbyt niszowa aby prezentować swoje dokonania w internecie. Jest to błędne myślenie, gdyż każdy biznes można pokazać z ciekawej strony, a przede wszystkim ze strony, która będzie interesująca dla potencjalnego klienta. Już sama możliwość przedstawienia aktualnej oferty, która zmienia się z dnia na dzień, to prosty powód do tego aby zlecić profesjonalne prowadzenie fanpage’a.

Twitter – jest to interesujące medium społecznościowe zwłaszcza dla firm usługowych. Pozwala na bardzo szybkie dotarcie do osób, które śledzą wybrane przez siebie hashtagi, czyli znaczniki przyporządkowane do danego tematu. Umiejętne ich wykorzystanie to świetny sposób na zwiększenie swojej widoczności w komunikacji B2B.

Instagram – narzędzie komunikowania, które coraz częściej wykorzystywane jest przez firmy. Chociaż z pozoru jego obsługa jest banalna, to prawidłowe wykorzystanie hashtagów pozwala osiągnąć więcej – z punktu widzenia Klienta jest to sprzedaż produktów. Prowadzenia fanpage’a na Instagramie wymaga stałej komunikacji z firmą go obsługującą.

Ile kosztuje prowadzenie fanpage’a?

Koszty za wykonaną przez LTB usługę są zróżnicowane i zależą od wielu czynników. Poniżej przedstawiamy te najważniejsze:

  • Ilość publikowanych aktywności
  • Cel realizowanej usługi
  • Czas potrzebny na stworzenie zawartości dopasowanej do marki

Jeżeli chcesz pokazać szerzej swoją firmę w internecie, możesz zdecydować się na prowadzenie przez LTB fanapage’y w mediach społecznościowych. Napisz od nas aby poznać wszystkie szczegóły.

Najpopularniejszy kanał social mediów – Facebook

O fenomenie popularności Facebooka decyduje przede wszystkim łatwość zarządzania swoim profilem oraz ogrom możliwości, które udostępnione zostały nie tylko osobom prywatnym ale także firmom czy instytucjom. Obecnie Facebook jest na tyle popularnym narzędziem komunikowania, że jest preinstalowany w większości urządzeń mobilnych. Platforma do komunikowania – Messenger – która wyewoluowała z aplikacji mobilnej Facebook jest niezwykle popularna.

Korzystania z Facebooka jest stosunkowo proste i intuicyjne, jednakże właściwe spożytkowanie jego możliwości nie jest proste dla wielu firm. Nasz zespół oferuje prowadzenie konta firmowego na Facebooku, w sposób, który skutecznie wpływa na budowanie marki budzącej zaufanie, dobrze komunikującej się ze swoimi fanami, oraz takiej, która stawia na rozwój.

Zasięg postów na Facebooku
Zasięg możemy budować na dwa sposoby: organiczny oraz płatny.

Budowanie coraz większej społeczności fanów na Facebooku wymaga sporego zaangażowania ze strony brandu, który nastawiony jest na promocję. Agencja social media LTB pomaga wypromować markę, niezależnie od profilu jej działań oraz branży.

Kampanie reklamowe na FacebookuKampanie reklamowe na Facebooku

Dzięki wyodrębnieniu unikatowego punktu sprzedaży możemy w łatwiejszy sposób zainteresować potencjalnych klientów marki do zainteresowania się jej ofertą. LTB wykorzystuje także reklamę na Facebooku jako jedną z najważniejszym metod promowania najważniejszych aktywności, które tworzymy od A do Z.

Reklama na Facebooku to ponad miliard potencjalnych odbiorców. Z naszą pomocą dotrzesz do odpowiedniej grupy docelowej.

Dzięki precyzyjnie skierowanej kampanii reklamowej na FB możesz:

  • zwiększyć sprzedaż sklepu internetowego
  • zwiększyć sprzedaż na rynku lokalnym
  • zaistnieć z nową marką albo poprawić jej rozpoznawalność
  • promować aplikacje

Agencja social media LTB doradza, przygotowuje, wdraża i prowadzi kampanie remarketingowe, wizualne i szeptane na Facebook`u i innych wybranych portalach społecznościowych.

Wskaźnik polubień
Wzrost liczby polubień, gdy konto na Facebooku prowadzone jest przez profesjonalistów

Facebook Pixel  i możliwość reklamy Facebook Ads

W działaniach dla naszych klientów wykorzystujemy narzędzie analityczne stworzone przez Facebooka – Pixel. Narzędzie to umożliwia monitorowanie zachowania użytkowników na stronie internetowej, a następnie przygotowanie działań reklamowych osobom, które wykonały interakcje na stronie. Działania z użyciem Pixela w reklamach facebookowych pozwalają na bardzo dobre targetowanie użytkowników – jest to zatem świetny sposób na pozyskanie klienta i przejście kolejnego etapu lejka sprzedażowego.

Dane z Pixela Facebooka
Pixel pozwala na przypisywanie zachowaniom użytkowników konkretnych zdarzeń. Zdarzenia znajdujące się w logu wydarzeń umożliwiają stworzenie reklam osobom, które miały już styczność z marką.
Pixel Facebooka PageView
Różnorodne zdarzenia Pixela to świetny sposób na pozyskanie nowych klientów – skorzystaj z reklamy Face Ads i ciesz się większym zyskiem.

Facebook Analytics

Promując swoją markę na Facebooku możesz skorzystać z narzędzia, które analizuje ruch użytkowników na profilu.Aktywność użytkowników Facebooka Facebook Analytics Aktywność - Facebook Analytics

Instagram- jak wykorzystać go do promocji swojej marki?

Media społecznościowe to nie tylko Facebook. Obecnie znacząco wzrasta zainteresowanie Instagramem – medium społecznościowym, który początkowy wykorzystywany był wyłącznie przez osoby prywatne. Teraz Instagram jest jedną z najważniejszym metod budowania swojej marki, perfekcyjną metodą komunikacji, jeżeli zajmuje się np. e-commerce.

Wykorzystanie social media

Dlaczego warto wybrać prowadzenie kampanii na Instagramie?

  • Instagram daje nam możliwość bardzo szybkiego udostępniania wielu fotografii jednocześnie
  • Łatwo jest zaprezentować swój produkt, a zwłaszcza jego detale
  • Dzięki zastosowaniu filtrów, nasze zdjęcia mogą być jeszcze piękniejsze, co znacząco zwiększy zainteresowanie brandem
  • Specyficzne hashtagi to sposób na dotarcie do setek tysięcy osób, wielu użytkowników Instagram tworzy własne hashtagi, co sprawnie umożliwia identyfikowanie się marki z konkretnym stylem czy obszarem działań

Inne social media w biznesie – Oferta

Oferta prowadzenia kont w mediach społecznościowych związana jest także z innymi mediami społecznościowymi. Dla naszych klientów zajmujemy się także prowadzeniem kont w takich miejscach jak Twitter, Pinterest, Instagram czy LinkedIn. Oferujemy prowadzenie profili social media dla małych i dużych firm, osób publicznych oraz organizacji. Zapraszamy do kontaktu z naszą agencją social media.

kontakt z nami

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo