Prezentujemy case study kampanii Facebook Ads dla klienta z branży urządzeń gastronomicznych na rynku norweskim z efektem w postaci wygenerowania 56 813 zł przychodu przy budżecie 500 zł.
Dokładnie takie efekty wygenerowaliśmy dla naszego klienta, marki GastroLine, działającej na rynku norweskim. Głównym celem GastroLine jest sprzedaż sprzętu i akcesoriów gastronomicznych oraz ich serwisowanie na terenie całej Norwegii.
Kluczowe działania reklamowe realizowaliśmy do tej pory poprzez kampanie Google Ads i SEO. W przypadku kampanii social media marketingu, a konkretnie Facebook Ads celem klienta było zwiększanie sprzedaży w jego sklepie online oraz budowa świadomości marki.
Zapytaj o kampanię reklamową dla Twojej marki!
W ramach działań skonfigurowaliśmy kampanię reklamową, odpowiednio dobraliśmy grupę docelową, określiliśmy produkty do promocji oraz przygotowaliśmy skuteczny content reklamowy – zarówno tekstowy, jak i graficzny.
Przykład postu promocyjnego na Facebooku
Kampania była realizowana w okresie od 24.06 do 09.07 z budżetem 500,00 zł. Wygenerowaliśmy przychód o 11 262% wyższy niż koszt zakupu reklamy. Sukces kampanii wynikał z odpowiedniej analizy grupy docelowej, weryfikacji produktów i właściwej analityki i weryfikacji postępu prac.
Wykres danych sprzedażowych
Wprowadzone działania pozwoliły na uzyskanie szybkich efektów biznesowych. W trakcie kampanii realizowaliśmy także inne działania. Prowadziliśmy jednocześnie kampanię Google Ads i SEO, maksymalizując efekty sprzedażowe także z innych źródeł.
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.