Prezentujemy case study kampanii FacebookAds dla klienta z branży urządzeń gastronomicznych na rynku norweskim z efektem w postaci wygenerowania 56 813 zł przychodu przy budżecie 500 zł.

Dokładnie takie efekty wygenerowaliśmy dla naszego klienta, marki GastroLine, działającej na rynku norweskim. Głównym celem GastroLine jest sprzedaż sprzętu i akcesoriów gastronomicznych oraz ich serwisowanie na terenie całej Norwegii.

Kluczowe działania reklamowe realizowaliśmy do tej pory poprzez kampanie Google AdsSEO. W przypadku kampanii social media marketingu, a konkretnie Facebook Ads celem klienta było zwiększanie sprzedaży w jego sklepie online oraz budowa świadomości marki.

W ramach działań skonfigurowaliśmy kampanię reklamową, odpowiednio dobraliśmy grupę docelową, określiliśmy produkty do promocji oraz przygotowaliśmy skuteczny content reklamowy – zarówno tekstowy, jak i graficzny.

Przykład postu promocyjnego na Facebooku

Kampania była realizowana w okresie od 24.06 do 09.07 z budżetem 500,00 zł. Wygenerowaliśmy przychód o 11 262% wyższy niż koszt zakupu reklamy. Sukces kampanii wynikał z odpowiedniej analizy grupy docelowej, weryfikacji produktów i właściwej analityki i weryfikacji postępu prac.

Wykres danych sprzedażowych

Wprowadzone działania pozwoliły na uzyskanie szybkich efektów biznesowych. W trakcie kampanii realizowaliśmy także inne działania. Prowadziliśmy jednocześnie kampanię Google Ads i SEO, maksymalizując efekty sprzedażowe także z innych źródeł.

Zapytaj o możliwości promocji Twojej marki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *