Prezentujemy kompleksowe treści skupiające się na zagadnieniach z szeroko rozumianego spektrum marketingu. Nasze artykuły tworzone są przez specjalistów z wybranej dziedziny, dzięki czemu dostarczamy wysokiej jakości content marketingowy. Przedstawiamy teksty rzucające nowe spojrzenie na poważne tematy. Zachęcamy do lektury.
Wizerunek właściciela firmy, który większość roku spędza na wakacjach pod palemką to zwykły mit. Prowadzenie biznesu wiąże się z dużym zaangażowaniem. Według statystyk polski przedsiębiorca na pracę poświęca około 47 godzin tygodniowo. To o 7 więcej niż średnia dla pracowników najemnych. Przy tym uważnie liczy wszelkie koszty. W tym również marketingowe, jak np. opracowanie strategii […]
Marketing na godziny to pojęcie, które stosowane jest nie tylko do rozliczenia z klientem według liczby przepracowanych godzin, ale również szansa na to, by dość swobodnie operować używanymi kanałami i sposobami promocji marki.
Z roku na rok coraz bardziej rośnie znaczenie opinii i recenzji znajdujących się w Internecie, po które sięga obecnie nawet 89% współczesnych konsumentów[1]. Najlepszym miejscem, gdzie mogą znaleźć potrzebne informacje, jest niewątpliwie najpopularniejsza przeglądarka na świecie – Google. Dowiedz się, czym właściwie są opinie Google, jak przy ich pomocy można zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów i […]
Czwarty i zarazem ostatni tegoroczny numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions jest już dostępny do pobrania. 56 stron wysokiej jakości artykułów prosto od praktyków.
Czym jest i na czym polega nostalgiczny marketing? Dla kogo stanowi dobre rozwiązanie i jak skutecznie zastosować tę formę marketingu w praktyce? Wśród marek, które skutecznie wykorzystały nostalgię w kampaniach reklamowych można wymienić Apple, Fiata, Pepsi oraz Kubota. Prezentujemy wady i zalety nostalgicznego marketingu, uwzględniając grupy, które stanowią jego najlepszych odbiorców.
Plakaty informacyjne w miejscu pracy mogą stanowić wśród pracowników firmy idealne narzędzie zwiększania świadomości w wielu aspektach (ekologia, bezpieczeństwo, oszczędności, customer care). Dla klienta z branży okiennej wykonaliśmy serię projektów informacyjnych, których misją było podniesienie świadomości zagrożeń w środowisku pracy.
Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.
Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.