… możesz zrobić wszystko, pisząc.

C.S. Lewis

Blog marketingowy

Prezentujemy kompleksowe treści skupiające się na zagadnieniach z szeroko rozumianego spektrum marketingu. Nasze artykuły tworzone są przez specjalistów z wybranej dziedziny, dzięki czemu dostarczamy wysokiej jakości content marketingowy. Przedstawiamy teksty rzucające nowe spojrzenie na poważne tematy. Zachęcamy do lektury.

Marketing

Czy brak strategii komunikacji kosztuje i dlaczego tak dużo?

Wizerunek właściciela firmy, który większość roku spędza na wakacjach pod palemką to zwykły mit. Prowadzenie biznesu wiąże się z dużym zaangażowaniem. Według statystyk polski przedsiębiorca na pracę poświęca około 47 godzin tygodniowo. To o 7 więcej niż średnia dla pracowników najemnych. Przy tym uważnie liczy wszelkie koszty. W tym również marketingowe, jak np. opracowanie strategii […]

24 stycznia 2023

Marketing

Marketing na godziny – korzystne rozwiązanie dla trudnych branż

Marketing na godziny to pojęcie, które stosowane jest nie tylko do rozliczenia z klientem według liczby przepracowanych godzin, ale również szansa na to, by dość swobodnie operować używanymi kanałami i sposobami promocji marki.

18 stycznia 2023

Marketing

Jak w pełni wykorzystać potencjał opinii w wizytówce Google?

Z roku na rok coraz bardziej rośnie znaczenie opinii i recenzji znajdujących się w Internecie, po które sięga obecnie nawet 89% współczesnych konsumentów[1]. Najlepszym miejscem, gdzie mogą znaleźć potrzebne informacje, jest niewątpliwie najpopularniejsza przeglądarka na świecie – Google. Dowiedz się, czym właściwie są opinie Google, jak przy ich pomocy można zwiększyć zaufanie potencjalnych klientów i […]

11 stycznia 2023

Marketing

Digital marketing Tools & Solutions nr 4 do pobrania

Czwarty i zarazem ostatni tegoroczny numer naszego kwartalnika Digital marketing Tools & Solutions jest już dostępny do pobrania. 56 stron wysokiej jakości artykułów prosto od praktyków.

22 grudnia 2022

Marketing

Nostalgiczny marketing – jak działa i po co się go stosuje?

Czym jest i na czym polega nostalgiczny marketing? Dla kogo stanowi dobre rozwiązanie i jak skutecznie zastosować tę formę marketingu w praktyce?  Wśród marek, które skutecznie wykorzystały nostalgię w kampaniach reklamowych można wymienić Apple, Fiata, Pepsi oraz Kubota. Prezentujemy wady i zalety nostalgicznego marketingu, uwzględniając grupy, które stanowią jego najlepszych odbiorców.

16 grudnia 2022

Aktualności

Rysunkowe projekty plakatów informacyjnych dla działu BHP

Plakaty informacyjne w miejscu pracy mogą stanowić wśród pracowników firmy idealne narzędzie zwiększania świadomości w wielu aspektach (ekologia, bezpieczeństwo, oszczędności, customer care). Dla klienta z branży okiennej wykonaliśmy serię projektów informacyjnych, których misją było podniesienie świadomości zagrożeń w środowisku pracy.

17 listopada 2022
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB