… możesz zrobić wszystko, pisząc.

C.S. Lewis

Blog marketingowy

Prezentujemy kompleksowe treści skupiające się na zagadnieniach z szeroko rozumianego spektrum marketingu. Nasze artykuły tworzone są przez specjalistów z wybranej dziedziny, dzięki czemu dostarczamy wysokiej jakości content marketingowy. Przedstawiamy teksty rzucające nowe spojrzenie na poważne tematy. Zachęcamy do lektury.

Marketing

Top bar – jak wykorzystać pasek górny na stronie?

Dodatkowy pasek górny (z ang. top bar) to opcjonalny element strony, który pełni najczęściej funkcję informatywną. Dzięki niemu można w łatwy sposób przyciągnąć uwagę i przekazać użytkownikowi, że trwa właśnie promocja, zbliża się ważne wydarzenie lub zachęcić go do nawiązania kontaktu.

28 listopada 2023

Marketing

Skuteczność w przyciąganiu uwagi i zaangażowania widzów krótkimi formami wideo „shortami”

Krótkie formy wideo, zwane również „shortami”, stały się bardzo popularne w ostatnich latach ze względu na ich skuteczność w przyciąganiu uwagi i zaangażowaniu widzów w krótkim, a nawet bardzo krótkim czasie. W porównaniu do dłuższych form wideo, takich jak vlogi, tutoriale składające się z kilku części czy webinary, krótkie filmy mają zwykle mniejszy próg wejścia, […]

23 listopada 2023

Marketing

One-page – jakich błędów unikać, aby nie odstraszyć użytkownika?

Strony internetowe są wizytówką dla firm, usług czy produktów. One-page to forma prezentacji treści, która skupia wszystko pod jednym adresem, zamiast rozpraszać użytkowników na wielu stronach. To wygodne i intuicyjne rozwiązanie zarówno dla odbiorców, jak i dla firm, które chcą zaprezentować swoją ofertę w skondensowanej formie. Niestety, niektóre błędy popełniane podczas projektowania stron one-page, utrudniające poruszanie […]

14 listopada 2023

Marketing

Tworzenie contentu AD 2023 – czy to już era AI?

Rok 2023 jest wyjątkowym rokiem w kontekście rozwoju narzędzi, które wykorzystują AI, by tworzyć dla nas treści, grafiki, podkłady muzyczne czy materiały wideo. Na rynku znajdziemy wiele technologii opartych na sztucznej inteligencji. AI jest teraz wszechobecna w naszym życiu codziennym, od rekomendacji produktów, przez algorytmy e-commerce, poprzez rozpoznawanie obrazów i głosu, aż po samochody autonomiczne. […]

3 listopada 2023

Marketing

Skuteczne pozycjonowanie na niemieckim rynku – o czym warto wiedzieć?

Rozwój technologiczny w dzisiejszych czasach daje wielu firmom możliwość zaistnienia i ekspansji na rynki zagraniczne. Jednym z atrakcyjnych celów dla wielu przedsiębiorców jest niemiecki rynek. Niemcy są państwem dobrze rozwiniętym pod względem gospodarczym, tym samym kraj ten posiada ogromny potencjał dla rozwoju biznesu. Pozycjonowanie stron w Google.de wymaga odpowiedniego przygotowania i zrozumienia specyfiki tego rynku. […]

27 października 2023

Marketing

Gdzie warto się pokazać? Reklama w mediach społecznościowych w Polsce w 2023 roku

Planując kolejne kampanie reklamowe w social mediach, często wybieramy to, co wydaje nam się najlepsze i przeważnie do tej pory się sprawdzało. Kierujemy się trochę swoim doświadczeniem, ale równie często bardzo indywidualnymi preferencjami. Czasami decyzje te przynoszą świetne rezultaty, a czasami jesteśmy mocno zawiedzeni. Bo przecież poprzednim razem tak dobrze nam poszło, a teraz wyniki […]

20 października 2023
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB