Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

jak promować markę na instagramie

Czym są hashtagi, każdy mniej więcej kojarzy – widzimy je na Twitterze, Instagramie, Facebooku, ale także w artykułach, a niekiedy nawet w słowie drukowanym (choć oczywiście w tej wersji nie działają jak ich wirtualne odpowiedniki). Jednak skąd się wzięły, jak faktycznie działają oraz jaki mogą mieć wpływ na prowadzone w sieci działania marketingowe – to całkiem inne pytania, na które odpowiemy w tym artykule.

Czytaj dalej Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

Narzędzia do planowania słów kluczowych – część 2

Przygotowanie strategii SEO, poznanie realnych oczekiwań swoich klientów, sprawdzenie, w jaki sposób odbiorcy twoich usług poszukują firm z twojej branży – w tych wszystkich i wielu innych funkcjach sprawdzają się narzędzia do planowania słów kluczowych. Które z nich warto znać?

Czytaj dalej Narzędzia do planowania słów kluczowych – część 2

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

jak korzystać z Facebook Ads

Prowadzenie firmowego profilu czy fanpage’a swojej działalności na Facebooku to doskonały sposób, by docierać do większego grona osób ze swoją ofertą, aktualnościami czy innymi treściami. Jak zadbać o zwiększenie swoich zasięgów? Warto korzystać z narzędzi, które podsuwa sam Facebook – sprawdź, jakie możliwości zapewnia Manager Reklam Facebook Ads.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1

Facebook jest najpopularniejszym z mediów społecznościowych, z których regularnie korzystają Polacy. Choć rośnie zainteresowanie także innymi platformami, to jednak FB jest nadal medium, które angażuje największą liczbę użytkowników – i to nie tylko jako odbiorców, ale także jako aktywnych twórców publikowanych treści.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1

Leczenie uzależnień – zmiany w zasadach reklamowania usług w Google

leczenie uzaleznień zmiany w google 2018

Ośrodki leczenia uzależnień, w tym ośrodki specjalistyczne i ambulatoria, grupy wsparcia, telefony zaufania – od maja 2018 dla tych podmiotów Google zmienił zasady reklamowania w swojej sieci. Co się zmieniło, jak od teraz wygląda reklama – o tym w krótkim wpisie na naszym blogu.

Czytaj dalej Leczenie uzależnień – zmiany w zasadach reklamowania usług w Google

Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Praca agencji marketingowej to nie tylko stosowanie technicznych zabiegów, z których wynikają same suche liczby, opisujące nowych klientów czy rosnące zyski. W LTB stawiamy na efektywną współpracę – poznajemy potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, wspólnie ustalamy cele, jakie chcemy osiągnąć przez odpowiednio zaplanowaną strategię. A potem przystępujemy do dzieła. Oto efekty naszej współpracy ze studiem tatuażu Kos Tattoo z Wrocławia.

Czytaj dalej Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Co wolno w reklamie? Prawne aspekty marketingu – ogólne zasady

prawne aspektu marketingu

Pozornie wydaje się, że w prowadzeniu działań marketingowych nie ma narzuconych zasad i to, co nie szkodzi i nie jest zabronione, jest dozwolone. Wiele osób, zwłaszcza patrzących z perspektywy odbiorcy, uważa, że w reklamie można podkolorować rzeczywistość, obiecywać złote góry, słowem – zrobić wszystko, byle osiągnąć zamierzony cel.

Czytaj dalej Co wolno w reklamie? Prawne aspekty marketingu – ogólne zasady

Nasz e-marketing manager prelegentem na spotkaniu w Studiu Dobrych Rozwiązań

Studio Dobrych Rozwiązań to inicjatywa projektantów wnętrz i architektów – cykl spotkań odbywających się w całej Polsce zawitał w tym tygodniu także do Wrocławia. 9 maja na spotkaniu w Double Tree by Hilton jednym z prelegentów był Radosław Skowron – e-marketing manager w LTB.

Czytaj dalej Nasz e-marketing manager prelegentem na spotkaniu w Studiu Dobrych Rozwiązań

Dołączyliśmy do firm rodzinnych z marką “Drzewko”!

firma rodzinna

Według szacunków fundacji Firma Rodzinna aż 60% przedsiębiorstw w Polsce to firmy rodzinne, które wytwarzają 67% PKB! Firma LTB również należy do tego rodzaju firm, a dzięki wysokiej jakości świadczonych usług, otwartości na potrzeby i pomysły pracowników oraz perspektywom dalszego rozwoju, dołączyliśmy do grona Firm Rodzinnych, otrzymując znak marki “drzewko”.

Czytaj dalej Dołączyliśmy do firm rodzinnych z marką “Drzewko”!