7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Według raportu Hootsuite: Global Digital Report 2019 [1], w mediach społecznościowych działa dziś aktywnie nawet 3.484 miliarda ludzi, a więc niemalże połowa całej światowej populacji. Liczba ta wzrasta średnio o 9% rocznie, co jedynie pozwala na wniosek, że media społecznościowe już dziś mają ogromne znaczenie dla konsumentów i że ich rola w naszym codziennym życiu będzie jedynie z roku na rok wzrastać. Fakt ten jest znaczący nie tylko dla jednostki, ale i firm – od tematów na topie po popularne hasztagi, marki nie mogą pozwolić sobie dziś na nieobecność w mediach społecznościowych, jeśli chcą trafić do szerszego grona swoich potencjalnych odbiorców. Dlaczego? Oto 7 powodów, dla których konta w mediach społecznościowych są ważne dla firmy, niezależnie od branży.

Czytaj dalej 7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Google Ads – czego nie można reklamować

Płatne reklamy Google Ads wyświetlające się na szczycie wyników wyszukiwania to zdecydowanie jeden z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów na zauważalność w sieci. W przeciwieństwie do działań SEO, na których efekty można czekać dłuższy czas, reklamy Google umożliwiają natychmiastowy start reklamy. Nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna poważnie inwestować w płatne reklamy Google i podwyższać swoją pozycję w wyszukiwarkach. Czy jednak wszystko może być w Google reklamowane? Oto kilka najważniejszych zakazanych i ograniczanych tematów, które zostały jawnie określone przez Google jako nie podlegające działaniom reklamy.

Czytaj dalej Google Ads – czego nie można reklamować

Staże na start – współpraca z UE we Wrocławiu

W LTB chcemy wspierać młode pokolenia w wejściu na rynek pracy i pomagać w odkrywaniu swoich zainteresowań związanych z pracą w marketingu.  Już po raz drugi zdecydowaliśmy się na współpracę z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu w ramach programu stażowego „Staże na Start II – program do rozwoju kompetencji poprzez wysokiej jakości straże dla studentów i studentek kierunków Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze, Zarządzanie Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu”.

Czytaj dalej Staże na start – współpraca z UE we Wrocławiu