Jak skutecznie budować jakościowe linki? – 4 metody

Link building to proces, który opiera się na zdobywaniu linków prowadzących do pozycjonowanej przez nas strony. Linki te, by były skuteczne, powinny pochodzić z wartościowych źródeł. Istnieje wiele sposobów na to, by zdobyć jakościowe odnośniki, które nie dość, że będą miały pozytywny wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwania, to wygenerują naturalny ruch.

Czytaj dalej Jak skutecznie budować jakościowe linki? – 4 metody

Dlaczego UX stał się ważny w digital marketingu?

ux digital marketing

W ostatnim czasie Google wprowadził dużą aktualizację swojego silnika, która analizuje prędkość strony. PageSpeed Insights otrzymał backend z narzędzia Lighthouse, które do tej pory dostępne było w Chromie tylko w trybie dla deweloperów (CTRL + SHIFT + i). Czy prędkość jest jednym z elementów UX istotnym dla digital marketingu? O tym oraz innych składowych w niniejszym artykule, który przygotowany został pod kątem poprawy Waszego SEO.

Czytaj dalej Dlaczego UX stał się ważny w digital marketingu?

13 istotnych elementów w budowie stron internetowych

Strona internetowa to wizytówka firmy – banał, z którym każdy powinien się zgodzić. Oprócz najnowszych trendów w web designie (flat design, prostota itp.) istnieje wiele elementów, które są uniwersalne i które powinny pojawić się na stronach www. Niestety nadal możemy przeglądać tysiące stron internetowych posiadających liczne błędy. Ile to razy widzieliśmy strony niedostosowane pod urządzenia mobilne, posiadające przestarzałą grafikę lub też niepoprawną strukturę. Zamiast wypisywać błędy w budowie stron zaprezentuję 13 kluczowych elementów, które powinny pojawić się na każdej stronie firmowej. Zaczynajmy!

Czytaj dalej 13 istotnych elementów w budowie stron internetowych

6 kroków do przygotowania skutecznej kampanii PR-owej

Skuteczna kampania PR-owa

Skuteczna kampania PR to element, o którym powinna pomyśleć dziś każda marka mająca na celu zaistnienie na rynku i wybicie się z produktem ponad konkurencję. Szanse na to, by bez odpowiedniej komunikacji przyciągnąć do siebie zainteresowanych klientów czy zbudować jakąkolwiek świadomość marki (branding) na niezwykle konkurencyjnym rynku są minimalne, jeśli nie zerowe.

Czytaj dalej 6 kroków do przygotowania skutecznej kampanii PR-owej

Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jeszcze kilka lat temu opracowanie skutecznej strategii social media nie stanowiło większego problemu i opierało się przede wszystkim na obecności w sieci. Dziś wszyscy jesteśmy już tak przyzwyczajeni do Instagrama, Facebooka czy Twittera, że raczej trudno wyobrazić sobie czasy, gdy social media zwyczajnie nie istniały.

Czytaj dalej Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Wyróżnienie Forbes dla agencji LTB

Firmy rodzinne stanowią dziś jedną z największych potęg polskiej i światowej gospodarki, obejmując swoim zasięgiem ponad 60% wszystkich przedsiębiorstw. Prowadzone nieco inaczej niż tradycyjne, firmy rodzinne to przede wszystkim jakość oparta na wartościach i celach przekazywanych z pokolenia na pokolenie. LTB również zalicza się do grona firm rodzinnych, będąc między innymi członkiem Fundacji Firmy Rodzinne i ceniąc sobie wartości takie jak najwyższa jakość, otwartość na pomysły pracowników, czy dążenie do ciągłego rozwoju i poszerzania swoich horyzontów.

Czytaj dalej Wyróżnienie Forbes dla agencji LTB

Nasz e-marketing manager prelegentem na konferencji „Promocja Ziemi Kłodzkiej …

Konferencja „Promocja Turystyczna Ziemi Kłodzkiej – metody i narzędzia cyfrowe” to inicjatywa z okazji Powiatowych Obchodów Światowego Dnia Turystyki. Konferencja odbędzie się już 9 października w Wambierzycach, a jednym z prelegentów będzie nasz e-marketing manager oraz członek zarządu – Łukasz Jaworski.

Czytaj dalej Nasz e-marketing manager prelegentem na konferencji „Promocja Ziemi Kłodzkiej …

Skuteczny marketing w małej i średniej firmie

Skuteczny marketing w małej firmie to wyzwanie wymagające dziś doskonałej znajomości zasad rządzących światem wirtualnym. Sukces firmy w Internecie, bez względu na jej rozmiar, wymaga dziś nie tylko profesjonalnie przygotowanej strony www, ale też aktywnej obecności w mediach społecznościowych, dobrego pozycjonowania w wyszukiwarkach czy porządnego i przemyślanego content marketingu. Jak zaplanować marketing firmy w Internecie i zwiększyć jej rozpoznawalność w sieci?

Czytaj dalej Skuteczny marketing w małej i średniej firmie