Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jeszcze kilka lat temu opracowanie skutecznej strategii social media nie stanowiło większego problemu i opierało się przede wszystkim na obecności w sieci. Dziś wszyscy jesteśmy już tak przyzwyczajeni do Instagrama, Facebooka czy Twittera, że raczej trudno wyobrazić sobie czasy, gdy social media zwyczajnie nie istniały.

Czytaj dalej Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Wyróżnienie Forbes dla agencji LTB

Firmy rodzinne stanowią dziś jedną z największych potęg polskiej i światowej gospodarki, obejmując swoim zasięgiem ponad 60% wszystkich przedsiębiorstw. Prowadzone nieco inaczej niż tradycyjne, firmy rodzinne to przede wszystkim jakość oparta na wartościach i celach przekazywanych z pokolenia na pokolenie. LTB również zalicza się do grona firm rodzinnych, będąc między innymi członkiem Fundacji Firmy Rodzinne i ceniąc sobie wartości takie jak najwyższa jakość, otwartość na pomysły pracowników, czy dążenie do ciągłego rozwoju i poszerzania swoich horyzontów.

Czytaj dalej Wyróżnienie Forbes dla agencji LTB

Nasz e-marketing manager prelegentem na konferencji „Promocja Ziemi Kłodzkiej …

Konferencja „Promocja Turystyczna Ziemi Kłodzkiej – metody i narzędzia cyfrowe” to inicjatywa z okazji Powiatowych Obchodów Światowego Dnia Turystyki. Konferencja odbędzie się już 9 października w Wambierzycach, a jednym z prelegentów będzie nasz e-marketing manager oraz członek zarządu – Łukasz Jaworski.

Czytaj dalej Nasz e-marketing manager prelegentem na konferencji „Promocja Ziemi Kłodzkiej …

Skuteczny marketing w małej i średniej firmie

Skuteczny marketing w małej firmie to wyzwanie wymagające dziś doskonałej znajomości zasad rządzących światem wirtualnym. Sukces firmy w Internecie, bez względu na jej rozmiar, wymaga dziś nie tylko profesjonalnie przygotowanej strony www, ale też aktywnej obecności w mediach społecznościowych, dobrego pozycjonowania w wyszukiwarkach czy porządnego i przemyślanego content marketingu. Jak zaplanować marketing firmy w Internecie i zwiększyć jej rozpoznawalność w sieci?

Czytaj dalej Skuteczny marketing w małej i średniej firmie

Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Hasztagi to nieodłączna część prowadzenia profilu na Instagramie. Z tego medium społecznościowego coraz chętniej korzystają nie tylko blogerzy i influencerzy, ale także firmy i osoby, które chcą promować swoją działalności wśród użytkowników Insta. Jak w promocji marki mogą pomóc odpowiednio dobrane hasztagi?

Czytaj dalej Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

jak promować markę na instagramie

Czym są hashtagi, każdy mniej więcej kojarzy – widzimy je na Twitterze, Instagramie, Facebooku, ale także w artykułach, a niekiedy nawet w słowie drukowanym (choć oczywiście w tej wersji nie działają jak ich wirtualne odpowiedniki). Jednak skąd się wzięły, jak faktycznie działają oraz jaki mogą mieć wpływ na prowadzone w sieci działania marketingowe – to całkiem inne pytania, na które odpowiemy w tym artykule.

Czytaj dalej Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

Narzędzia do planowania słów kluczowych – część 2

Przygotowanie strategii SEO, poznanie realnych oczekiwań swoich klientów, sprawdzenie, w jaki sposób odbiorcy twoich usług poszukują firm z twojej branży – w tych wszystkich i wielu innych funkcjach sprawdzają się narzędzia do planowania słów kluczowych. Które z nich warto znać?

Czytaj dalej Narzędzia do planowania słów kluczowych – część 2

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

jak korzystać z Facebook Ads

Prowadzenie firmowego profilu czy fanpage’a swojej działalności na Facebooku to doskonały sposób, by docierać do większego grona osób ze swoją ofertą, aktualnościami czy innymi treściami. Jak zadbać o zwiększenie swoich zasięgów? Warto korzystać z narzędzi, które podsuwa sam Facebook – sprawdź, jakie możliwości zapewnia Manager Reklam Facebook Ads.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2