… możesz zrobić wszystko, pisząc.

C.S. Lewis

Blog marketingowy

Prezentujemy kompleksowe treści skupiające się na zagadnieniach z szeroko rozumianego spektrum marketingu. Nasze artykuły tworzone są przez specjalistów z wybranej dziedziny, dzięki czemu dostarczamy wysokiej jakości content marketingowy. Przedstawiamy teksty rzucające nowe spojrzenie na poważne tematy. Zachęcamy do lektury.

Marketing

Skąd czerpać pomysły na tematy blogowe? Niezawodne źródła inspiracji

Firmowy blog jest jedną z ulubionych form content marketingu wśród SEO-wców. Jego założenie daje nam możliwość stałej aktualizacji treści na stronie o tematy najczęściej wyszukiwane przez użytkowników. To idealny sposób na generowanie ruchu, który dzięki ciekawej treści, odpowiedniej formie i dobremu linkowaniu jesteśmy w stanie zamienić na zainteresowanie ofertą, a w konsekwencji – konwersję. Bez wątpienia […]

17 października 2023

Marketing

Marketing video zyskuje na jeszcze większym znaczeniu

Już w 2021 roku według badań Wyzowl’s State of Video Marketing 85% firm było zdania, że wideo stanowi ważny element w ich strategii komunikacji. Trudno się dziwić, skoro według innych badań z tego samego roku, ale przeprowadzonych przez Google oraz Ipsos Connect, wynika, że 70% badanych widzów online potwierdziło, że materiały wideo wpłynęły jako inspiracja […]

12 października 2023

Marketing

Skuteczny employer branding – 10 kluczowych punktów

Sytuacja na rynku pracy daje jednoznaczną odpowiedź – warto, a nawet trzeba dbać o markę pracodawcy. Employer branding, jeżeli jest autentyczny i zgodny z polityką firmy, stanowi niebywałą siłę, którą warto pokierować we właściwym kierunku. Musimy wiedzieć, iż marka pracodawcy związana jest nie tylko z propozycjami dla samych kandydatów. Siłą nie jest już tylko promowanie […]

10 października 2023

Marketing

Postaw na szkolenie i sam dziel się wiedzą

Kto nie idzie do przodu, ten się cofa. Znane słowa Johanna Wolfganga von Goethego, ale nie każdy je wciela w życie. Tymczasem systematyczne szkolenia podnoszą kwalifikacje zawodowe, zwiększają wydajność w pracy oraz rynkową konkurencyjność. Jednak dla ogólnego rozwoju istotne jest też to, aby nabytą wiedzą dzielić się dalej.

21 września 2023

Marketing

E-mail marketing – jak robić to skutecznie?

Szukasz sposobu na zwiększenie konwersji na swojej stronie internetowej? Jeśli tak, to warto rozważyć wykorzystanie newsletterów. E-mail marketing polega na komunikowaniu się z klientami (również tymi potencjalnymi) za pomocą poczty elektronicznej. Jego przewagą jest bezpośredni kontakt z odbiorcami – gdy użytkownik zapisze się na listę subskrybentów, otrzymujemy możliwość wysyłania wiadomość prosto na jego skrzynkę.

15 września 2023

Marketing

Czy sztuczna inteligencja może pomóc w digital marketingu?

W 2022 roku temat korzystania z narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję wszedł na nowy level. W sieci pojawiły się wirusowe dyskusje na temat wielu programów przede wszystkim do tworzenia abstrakcyjnych grafik, zalewając sobą wszystkie kanały social mediów i platformy komunikacje takie jak Discord. Każdy kolejny program pojawiający się na rynku zdaje się być coraz lepszy, coraz […]

8 września 2023
Strona

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB