Indywidualnie dobrane szkolenia – Facebook, Instagram, LinkedIn

Social media zmieniają komunikację firm i marek z klientami, grupami odbiorczymi. Działania na platformach social media mogą być doskonałą formą dotarcia do użytkowników zainteresowanych usługami i produktami danej marki, wsparcia wizerunku firmy oraz zwiększenia sprzedaży.

Profil na Facebooku, Instagramie czy LinkedINinie to swego rodzaju wizytówka firmy. Tuż obok strony internetowej media społecznościowe to pierwsze, z czym ma do czynienia potencjalny klient. Warto więc zachować spójność w dodawaniu wpisów, angażować swoją społeczność, korzystać z ogromnego potencjału narzędzi reklamowych i… rozwijać swoją firmę!

W LTB pomagamy markom realizować skuteczne kampanie PR-owe i sprzedażowe poprzez realizację działań w social media oraz prowadzenie szkoleń.


Zakres szkolenia przygotowujemy na podstawie wymagań i oczekiwań klientów!


Szkolenia Social Media przygotują przedsiębiorców lub specjalistów z danej firmy do odpowiedniego prowadzenia kont firmowych i prywatnych oraz realizacji kampanii reklamowych na różnych platformach social media – Facebook, Instagram, LinkedIn.

W LTB przeprowadzamy indywidualnie dobrane szkolenia Social Media, które pozwalają lepiej zarządzać  profilem firmowym oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe.

Dlaczego warto przeprowadzić szkolenie social media?

W wyniku szkolenia uczestnicy zdobędą:

  • zdolności do poszerzania zasięgu marki,
  • umiejętności przygotowywania i uruchomienia kampanii reklamowych,
  • wiedzę na temat algorytmów kanałów social media,
  • informacje na temat algorytmów poszczególnych platform social media,
  • kwalifikacje do samodzielnego prowadzenia profili i kampanii reklamowych,
  • umiejętności tworzenia grafik pod social media,
  • wiedzę na temat konfiguracji i optymalizacji profili,
  • zdolności webwritingu pod użytkownika social media.

Szkolenia pozwalają na samodzielne prowadzenie działań PR-owych i sprzedażowych w oparciu o charakterystykę rynku i grupę odbiorczą.

Zakres szkolenia social media

W LTB podchodzimy indywidualnie do uczestników szkolenia, dopasowując zakres do umiejętności, wymagań i oczekiwań klientów. Podczas zajęć możemy bazować na wybranej marce, dzięki czemu szkolenie pozwala na bezpośrednie wdrożenie działań na obsługiwanych profilach.

Przykładowe elementy szkolenia social media:

  • Zakładanie kont na platformach społecznościowych.
  • Przeprowadzenie audytu istniejącego profilu firmowego.
  • Optymalizacja profilu.
  • Dodawanie treści zgodnie ze strategią marketingową.
  • Metody na angażowanie odbiorców.
  • Dobre i złe praktyki na Facebooku.
  • Techniczne wskazówki dotyczące publikacji.
  • Jaki content warto publikować na profilu?
  • Proste narzędzia do tworzenia grafik.
  • Harmonogram i publikacja wpisów.
  • Jak działa algorytm Facebooka?
  • Omówienie menadżera reklam.
  • Prowadzenie płatnych kampanii reklamowych.
  • Omówienie celów reklamy, formatów, budżetu i ustawień dot. grupy docelowej.
  • Ograniczenia regulaminowe i prawne.
  • Analiza wyników i ocena skuteczności reklamy.
  • Biblioteka reklam Facebooka.
  • Pixel Facebooka – podstawy remarketingu.

Realizujemy szkolenia grupowe oraz indywidualne


Indywidualnie dobrane szkolenia z obsługi social media

Nasza agencja dostosowuje prowadzone szkolenia z social media do potrzeb klienta. Na podstawie wieloletniego doświadczenia, przekazujemy jedynie praktyczną i sprawdzoną wiedzę. Korzystamy ze zweryfikowanych narzędzi. Posiłkujemy się również aktualnymi trendami, gdyż branża social media podlega ciągłym zmianom. Wiedza zdobyta na szkoleniu przełoży się na zbudowanie społeczności na fanpage’u, zwiększenie rozpoznawalności, podniesienie sprzedaży produktów lub usług.

Zapytaj o szkolenie social media