Pozycjonowanie w niemieckich wyszukiwarkach może być metodą na pozyskanie nowych klientów, wzrost sprzedaży oraz skuteczną reklamę. Ponad dwukrotnie większy rynek zbytu (niemal 83 miliony mieszkańców) powoduje, iż sprzedaż produktów i usług w Niemczech jest niezwykle atrakcyjną możliwością dywersyfikacji źródeł dochodu.

Pozycjonowanie w Google.de

Bez względu na to czy prowadzisz już biznes u naszych zachodnich sąsiadów czy dopiero planujesz taki ruch – mamy dla Ciebie ofertę, która pomoże Ci skorzystać z tej szansy i da Ci przewagę nad konkurencją – przede wszystkim jeśli chodzi o reklamę w Niemczech.

Pozycjonowanie i reklama w Niemczech z Agencją LTB

Połączenie tak skutecznego narzędzia pozyskiwania nowych klientów jak pozycjonowanie z tak wielkim rynkiem jak Niemcy musi oznaczać sukces. Chcemy przyczynić się do tego sukcesu dlatego jako jedna z niewielu firm w Polsce oferujemy SEO w wyszukiwarce Google.de.

Dokonamy optymalizacji Twojej strony w kontekście widoczności dla Google.de, przygotujemy wersję niemiecką serwisu, a w razie potrzeby przetłumaczymy teksty widniejące na serwisie. Dobierzemy odpowiednią strategie reklamy oraz promocji tak, aby była ona jak najbardziej efektywna i przyczyniła się do wzrostu Państwa firmy.

Poza kampaniami SEO i marketingowymi oferujemy profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych, stron firmowych oraz serwisów prywatnych – także używając narzędzia Google Ads.

Co nas wyróżnia?

  • doświadczenie – do tej pory udało nam się wprowadzić do top 10 w wyszukiwarce Google.de kilkaset fraz w tym frazy o bardzo dużym stopniu konkurencyjności,
  • cena około 4 – 5 razy mniejsza niż stawki w Niemczech,
  • elastyczny system rozliczeń tj. rozliczenie abonamentowe lub za efekt,
  • darmowa optymalizacja w języku niemieckim,
  • kompleksowość oferty – reklama zarówno w formie pozycjonowania, kampanii Google Ads jak i innych działań marketingowych,
  • pełne wsparcie oraz doradztwo specjalistów SEO przez cały czas trwania umowy.

FAQ – pozycjonowanie Niemcy

1. Czym różni się pozycjonowanie w Niemczech od pozycjonowania w Polsce?

Do różnic możemy włączyć m.in.:

  • inne preferencje zakupowe mieszkańców Niemiec,
  • zróżnicowane sposoby komunikacji użytkowników sieci w Niemczech,
  • trudność – pozycjonowanie w Niemczech jest trudniejsze ze względu na sporą ilość domen bardzo starych, z bardzo długą historią,
  • zdobywanie linków – SEO w Niemczech wymaga bardziej zaawansowanych strategii, między innymi poprzez niewielką ilość publicznych miejsc do zamieszczenia linków,
  • język – ze względu na wymóg tworzenia treści w języku niemiecki koszty są wyższe.

2. Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania w Niemczech?

W teorii pierwsze efekty można obserwować już po kilku dniach od wdrożenia optymalizacji, ale aby rzetelnie móc ocenić postęp pozycjonerów, przyjmuje się, że dolną granicą oceny postępu są 4 miesięcy, zaś dla większych sklepów nawet 8 lub 12 miesięcy.

3. Ile kosztuje pozycjonowanie stron w Google.de?

Z wielu powodów SEO w Google.de jest droższe niż to w Polsce, jednakże nasza agencja oferuje tę usługę taniej niż robią to agencje niemieckie. Aby móc osiągnąć dobre efekty pozycjonowania, należy mieć świadomość tego, że usługa będzie kosztować od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.

Niemcy to ogromny rynek, który może zdywersyfikować Twoje źródła dochodu. Jeśli interesuje Cię skuteczna promocja Twojej strony internetowej w niemieckich wyszukiwarkach bądź jeśli po prostu zastanawiasz się jak możesz promować swoją firmę w Niemczech to zapraszamy do kontaktu – pomożemy w doborze odpowiedniej strategii marketingowej.

Zapytaj o nasze usługi