Audyty działań w kanałach social mediaAudyty działań w kanałach social media

Przeprowadzamy audyty działań w następujących kanałach social media:

  • Facebook,
  • LinkedIn,
  • Pinterest,
  • Instagram,
  • Twitter.

Umożliwiamy przygotowanie kompleksowego audytu social media obejmującego wszystkie kanały wpływające na wizerunek marki.

Audyt Social Media jest procesem analizy kanałów społecznościowych danej marki. Dzięki audytowi Klient zdobywa możliwość otrzymania odpowiedzi na pytania jakie elementy funkcjonują poprawnie, jaki jest problem w komunikacji z internautami oraz co można poprawić w zakresie działań w kanałach social media.

Audyt działań i widoczności na portalach social media pozwala dokonać analizy aktualnej sytuacji w mediach społecznościowych danej marki, przeprowadzonych działań oraz prowadzonej kampanii reklamowej.  Audyt Social Media dedykowany jest markom prowadzącym już działania w kanałach social media.

Audyt Social Media obejmuje analizę następujących elementów:

  • integracja działań w social media z innymi obszarami marketingu internetowego,
  • wpływ działań social media na markę,
  • zdefiniowanie grupy odbiorczej,
  • kompletność informacji zawartych na profilach marki w kanałach social media,
  • identyfikację najlepszych i najmniej skutecznych postów i działań,
  • powiązanie profili z identyfikacją wizualną marki,
  • skuteczność poszczególnych aktywności,
  • sposób komunikacji,
  • informacje zwrotne od internautów,
  • identyfikacja najchętniej udostępnianych treści,
  • integracja marketingu offline z działaniami social media,
  • efektywność działań social media,
  • ruch na stronie z kanałów social media,
  • weryfikacja prowadzonych konkursów i promocji,

itp.

Korzyści z przeprowadzenia audytu social media:

  • otrzymanie propozycji działań pozwalających na zwiększenie zasięgu marki, poprawę skuteczności kampanii w social media oraz dostosowanie stylu komunikacji do grupy odbiorczej,
  • identyfikację słabych i mocnych stron działań,
  • odkrycie błędów w komunikacji,
  • znalezienie przyczyn słabej konwersji z działań,
  • zdefiniowanie możliwości pozwalających zwiększyć ilość leadów.

Audyt social media przeprowadzany jest przez doświadczonego specjalistę social media. Wynikiem audytu jest raport zawierający wskazówki i zalecenia do wprowadzenia w ramach realizowanych usług social media.

Skontaktuj się z naszym specjalistą!