Audyt Social Media

Audyty działań w kanałach social media

Audyt Social Media

Audyt Social Media jest procesem analizy kanałów społecznościowych danej marki. Dzięki audytowi Klient zdobywa możliwość otrzymania odpowiedzi na pytania jakie elementy funkcjonują poprawnie, jaki jest problem w komunikacji z internautami oraz co można poprawić w zakresie działań w kanałach social media.

Audyt działań i widoczności na portalach social media pozwala dokonać analizy aktualnej sytuacji w mediach społecznościowych danej marki, przeprowadzonych działań oraz prowadzonej kampanii reklamowej.  Audyt Social Media dedykowany jest markom prowadzącym już działania w kanałach social media.

Zapytaj o nasze usługi

Przeprowadzamy audyty działań w następujących kanałach social media:

  • Facebook,
  • LinkedIn,
  • Pinterest,
  • Instagram,
  • Twitter.

Umożliwiamy przygotowanie kompleksowego audytu social media obejmującego wszystkie kanały wpływające na wizerunek marki.

Audyt Social Media obejmuje analizę następujących elementów:

  • integracja działań w social media z innymi obszarami marketingu internetowego,
  • wpływ działań social media na markę,
  • zdefiniowanie grupy odbiorczej,
  • kompletność informacji zawartych na profilach marki w kanałach social media,
  • identyfikację najlepszych i najmniej skutecznych postów i działań,
  • powiązanie profili z identyfikacją wizualną marki,
  • skuteczność poszczególnych aktywności,
  • sposób komunikacji,
  • informacje zwrotne od internautów,
  • identyfikacja najchętniej udostępnianych treści,
  • integracja marketingu offline z działaniami social media,
  • efektywność działań social media,
  • ruch na stronie z kanałów social media,
  • weryfikacja prowadzonych konkursów i promocji,

itp.

Skontaktuj się z naszym specjalistą!

Korzyści z przeprowadzenia audytu social media:

  • otrzymanie propozycji działań pozwalających na zwiększenie zasięgu marki, poprawę skuteczności kampanii w social media oraz dostosowanie stylu komunikacji do grupy odbiorczej,
  • identyfikację słabych i mocnych stron działań,
  • odkrycie błędów w komunikacji,
  • znalezienie przyczyn słabej konwersji z działań,
  • zdefiniowanie możliwości pozwalających zwiększyć ilość leadów.

Audyt social media przeprowadzany jest przez doświadczonego specjalistę social media. Wynikiem audytu jest raport zawierający wskazówki i zalecenia do wprowadzenia w ramach realizowanych usług social media.

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB