Audyt Social Media
Audyt Social Media jest procesem analizy kanałów społecznościowych danej marki. Dzięki audytowi Klient zdobywa możliwość otrzymania odpowiedzi na pytania jakie elementy funkcjonują poprawnie, jaki jest problem w komunikacji z internautami oraz co można poprawić w zakresie działań w kanałach social media.
Audyt działań i widoczności na portalach social media pozwala dokonać analizy aktualnej sytuacji w mediach społecznościowych danej marki, przeprowadzonych działań oraz prowadzonej kampanii reklamowej. Audyt Social Media dedykowany jest markom prowadzącym już działania w kanałach social media.
Zapytaj o nasze usługi
Przeprowadzamy audyty działań w następujących kanałach social media:
- Facebook,
- LinkedIn,
- Pinterest,
- Instagram,
- Twitter.
Umożliwiamy przygotowanie kompleksowego audytu social media obejmującego wszystkie kanały wpływające na wizerunek marki.
Audyt Social Media obejmuje analizę następujących elementów:
- integracja działań w social media z innymi obszarami marketingu internetowego,
- wpływ działań social media na markę,
- zdefiniowanie grupy odbiorczej,
- kompletność informacji zawartych na profilach marki w kanałach social media,
- identyfikację najlepszych i najmniej skutecznych postów i działań,
- powiązanie profili z identyfikacją wizualną marki,
- skuteczność poszczególnych aktywności,
- sposób komunikacji,
- informacje zwrotne od internautów,
- identyfikacja najchętniej udostępnianych treści,
- integracja marketingu offline z działaniami social media,
- efektywność działań social media,
- ruch na stronie z kanałów social media,
- weryfikacja prowadzonych konkursów i promocji,
itp.
Skontaktuj się z naszym specjalistą!
Korzyści z przeprowadzenia audytu social media:
- otrzymanie propozycji działań pozwalających na zwiększenie zasięgu marki, poprawę skuteczności kampanii w social media oraz dostosowanie stylu komunikacji do grupy odbiorczej,
- identyfikację słabych i mocnych stron działań,
- odkrycie błędów w komunikacji,
- znalezienie przyczyn słabej konwersji z działań,
- zdefiniowanie możliwości pozwalających zwiększyć ilość leadów.
Audyt social media przeprowadzany jest przez doświadczonego specjalistę social media. Wynikiem audytu jest raport zawierający wskazówki i zalecenia do wprowadzenia w ramach realizowanych usług social media.
Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.