Studio Dobrych Rozwiązań to inicjatywa projektantów wnętrz i architektów – cykl spotkań odbywających się w całej Polsce zawitał w tym tygodniu także do Wrocławia. 9 maja na spotkaniu w Double Tree by Hilton jednym z prelegentów był Radosław Skowron – e-marketing manager w LTB.

SDR przygotowuje panele, dyskusje, spotkania i konferencje, na których architekci i projektanci wnętrz mogą zapoznać się z aktualnymi trendami w swojej branży. To szansa na nawiązanie kontaktów, lepsze poznanie produktów, z których korzystają w swojej pracy czy spotkanie się z wybitnymi architektami o uznanej na świecie renomie. To również czas, aby zapoznać się z poradami na temat prowadzenia działalności w różnych aspektach – nasz kolega, Radosław Skowron, był prelegentem panelu pt. “Okiem Eksperta” – przygotował dla uczestników prelekcję na temat: “Jak kreować markę architekta wnętrz w social media?”. Radosław przekazał informacje na temat trendów w prowadzeniu profili marek swoich pracowni na takich portalach jak Facebook, Instagram, czy LinkedIn.

Relacja z wydarzenia:

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo