Kampanie marketingu szeptanego prowadzone przez naszą firmą charakteryzują się indywidualnym kontaktem z klientem oraz z mediami. Dzięki nam wywołasz pozytywne dyskusje na temat wybranego produktu, usługi, bądź przedsięwzięcia.


Poprawiamy widoczność marek, firm i produktów wśród internautów


Kampania marketingu szeptanego obejmuje:

    • Analizę oraz badanie potrzeb i oczekiwań klienta,
    • Stworzenie listy prowadzonych działań,
    • Sporządzenie zakresu bazy mediowej,
    • Prowadzenie działań marketingu szeptanego,
    • Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych czynności.

FAQ – marketing szeptany

Pytania, na które warto znać odpowiedzi chcąc zlecić usługę marketingu szeptanego:

1. Agencja marketingu szeptanego – dlaczego warto?

Jako agencja posiadamy bogatą bazę stron internetowych, które umożliwiają wykonywanie działań związanych z marketingiem szeptanym. Wiemy jak działać sprawnie i skutecznie. Monitorujemy wzmianki na temat podmiotu w internecie i reagujemy na nowe komentarze. Wiemy gdzie pisać oraz jak pisać, aby Twoja marka mogła być bardziej rozpoznawalna.

2. Na jak długo podpisywana jest umowa?

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

3. Marketing szeptany – czym jest oferta?

Oferta na marketing szeptany uwzględnia przede wszystkich Twoje potrzeby. Poznając je, jesteśmy w stanie przygotować ofertę, która uwzględnia między innymi zakres czynności, ilość czynności, cel marketingu szeptanego, a także strategię komunikacji, którą wykorzystujemy w działaniach buzz marketingu. Oferta przedstawia naszą wizją na poprawę opinii o marce, wskazuje na potrzeby związane z poprawą jej rozpoznawalności czy na to, co musimy zrobić aby zachęcić potencjalnych klientów do zakupów lub skorzystania z usług.

4. Marketing szeptany – cena

Cena za usługi marketingu szeptanego zależy przede wszystkich od tych 3 czynników:

  • lokalizacji podmiotu
  • ilości działań
  • skali problemu

Z pewnością działania buzz marketingowe dla podmiotu działającego w jednym mieście będą tańsze od tych podejmowanych w skali całego kraju.

Na cenę wpływa też ilość działań – im ich więcej, tym będzie drożej.

Skala problemu również wpływa na cenę naszych usług. Jeżeli Twoja marka przeszła poważny kryzys lub właśnie jest w jego trakcie, będziemy musieli podjąć skoro skomplikowanych działań, które wymagać będą złożonej pracy.

 

Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenie szczegółów kampanii oraz wyceny usług.