Kampanie marketingu szeptanego prowadzone przez naszą firmą charakteryzują się indywidualnym kontaktem z klientem oraz z mediami. Dzięki nam wywołasz pozytywne dyskusje na temat wybranego produktu, usługi, bądź przedsięwzięcia.
Poprawiamy widoczność marek, firm i produktów wśród internautów
Kampania marketingu szeptanego obejmuje:
- Analizę oraz badanie potrzeb i oczekiwań klienta,
- Stworzenie listy prowadzonych działań,
- Sporządzenie zakresu bazy mediowej,
- Prowadzenie działań marketingu szeptanego,
- Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych czynności.
FAQ – marketing szeptany
Pytania, na które warto znać odpowiedzi chcąc zlecić usługę marketingu szeptanego:
1. Agencja marketingu szeptanego – dlaczego warto?
Jako agencja posiadamy bogatą bazę stron internetowych, które umożliwiają wykonywanie działań związanych z marketingiem szeptanym. Wiemy jak działać sprawnie i skutecznie. Monitorujemy wzmianki na temat podmiotu w internecie i reagujemy na nowe komentarze. Wiemy gdzie pisać oraz jak pisać, aby Twoja marka mogła być bardziej rozpoznawalna.
2. Na jak długo podpisywana jest umowa?
Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
3. Marketing szeptany – czym jest oferta?
Oferta na marketing szeptany uwzględnia przede wszystkich Twoje potrzeby. Poznając je, jesteśmy w stanie przygotować ofertę, która uwzględnia między innymi zakres czynności, ilość czynności, cel marketingu szeptanego, a także strategię komunikacji, którą wykorzystujemy w działaniach buzz marketingu. Oferta przedstawia naszą wizją na poprawę opinii o marce, wskazuje na potrzeby związane z poprawą jej rozpoznawalności czy na to, co musimy zrobić aby zachęcić potencjalnych klientów do zakupów lub skorzystania z usług.
4. Marketing szeptany – cena
Cena za usługi marketingu szeptanego zależy przede wszystkich od tych 3 czynników:
- lokalizacji podmiotu
- ilości działań
- skali problemu
Z pewnością działania buzz marketingowe dla podmiotu działającego w jednym mieście będą tańsze od tych podejmowanych w skali całego kraju.
Na cenę wpływa też ilość działań – im ich więcej, tym będzie drożej.
Skala problemu również wpływa na cenę naszych usług. Jeżeli Twoja marka przeszła poważny kryzys lub właśnie jest w jego trakcie, będziemy musieli podjąć skoro skomplikowanych działań, które wymagać będą złożonej pracy.
Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenie szczegółów kampanii oraz wyceny usług.