Google zaczęło testować 4 reklamy wyÅ›wietlane powyżej organicznych wyników wyszukiwarki. Takie rozszerzenie powierzchni reklamowej na razie jest sÅ‚abo zauważalne dla polskiego użytkownika, ponieważ testy odbywajÄ… siÄ™ głównie na wyszukiwarkach w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.

Jednak już dzisiaj sporadycznie, po wpisaniu niektórych haseÅ‚ do wyszukiwarki, możemy zobaczyć 4 reklamy ponad wynikami organicznymi. Z uwagi na ustawienia rozdzielczoÅ›ci u wielu użytkowników reklamy zajmÄ… wiÄ™kszÄ… część ekranu monitora – prawie nie bÄ™dzie widać wyników organicznych bez zjechania na dół ekranu.

Google Ads - 4 wyniki

PrzykÅ‚ad testowania 4 wyników reklamowych przez Google.

Na razie nie wiadomo czy Google zdecyduje siÄ™ wprowadzić to rozwiÄ…zanie na staÅ‚e – gdyby tak byÅ‚o z pewnoÅ›ciÄ… wpÅ‚ynie to na wszystkich w kolejce naturalnych wyników Google. WiÄ™ksze pole dla reklamodawców oznacza mniej miejsca dla stron, które walczÄ… o dobrÄ… pozycjÄ™ w rankingu Google, a co za tym idzie – mniej wyÅ›wietlanych organicznych wyników na pierwszej stronie. Z pewnoÅ›ciÄ… oznacza to również wiÄ™cej pracy dla wszystkich osób zajmujÄ…cych siÄ™ pozycjonowaniem stron, ponieważ jeszcze trudniej bÄ™dzie znaleźć siÄ™ na pierwszej stronie wyszukiwarki.

ZadzwoÅ„ do nas – realizuj z nami kampaniÄ™ Google Ads!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *