Google zaczęło testować 4 reklamy Ads

4 reklamy wyświetlane powyżej organicznych wyników wyszukiwarki

Google zaczęło testować 4 reklamy Ads

Google zaczęło testować 4 reklamy wyświetlane powyżej organicznych wyników wyszukiwarki. Takie rozszerzenie powierzchni reklamowej na razie jest słabo zauważalne dla polskiego użytkownika, ponieważ testy odbywają się głównie na wyszukiwarkach w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.

Jednak już dzisiaj sporadycznie, po wpisaniu niektórych haseł do wyszukiwarki, możemy zobaczyć 4 reklamy ponad wynikami organicznymi. Z uwagi na ustawienia rozdzielczości u wielu użytkowników reklamy zajmą większą część ekranu monitora – prawie nie będzie widać wyników organicznych bez zjechania na dół ekranu.

Google Ads - 4 wyniki

Przykład testowania 4 wyników reklamowych przez Google.

Na razie nie wiadomo czy Google zdecyduje się wprowadzić to rozwiązanie na stałe – gdyby tak było z pewnością wpłynie to na wszystkich w kolejce naturalnych wyników Google. Większe pole dla reklamodawców oznacza mniej miejsca dla stron, które walczą o dobrą pozycję w rankingu Google, a co za tym idzie – mniej wyświetlanych organicznych wyników na pierwszej stronie. Z pewnością oznacza to również więcej pracy dla wszystkich osób zajmujących się pozycjonowaniem stron, ponieważ jeszcze trudniej będzie znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki.

Zadzwoń do nas – realizuj z nami kampanię Google Ads!

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB