To wyjątkowa chwila dla całego LTB. Krok milowy w rozwoju, ponieważ w wyniku konsolidacji wchodzimy jako agencja marketingowa w zakres kompetencji marketingu 360°.

Świat marketingu online z tym tradycyjnym cały czas się przenika. Z jednej strony mówimy o automatyzacji procesów w przestrzeni wirtualnej, które generują ruch i zainteresowanie danym produktem czy usługą. Z drugiej istnieje cały czas potrzeba spójnej identyfikacji wizualnej w przestrzeni offline, przedstawienia oferty na tradycyjnych nośnikach nawet tym, którzy trafili do firmy dzięki działaniom online. Nic, więc dziwnego, że chętnie się sięga wciąż po broszury, katalogi, wielkoformatowe druki, gadżety, inwestuje w POS (point of sale), branding biur i punktów usługowych, a także wydawnictwa jak np. raporty roczne itp. Ten cały obszar produkcji below-the-line (BTL) skierowany do odbiorcy indywidualnego pozwala na wzmocnienie poszczególnych etapów sprzedaży oraz wzbogaca wizerunek przedsiębiorstwa.

Sytuacja, w której w jednym miejscu można dokonać synergii działań marketingowych z różnych obszarów jest optymalnym rozwiązaniem dla firmy. Digital marketing, wspomniany BTL, content marketing wraz z produkcją multimedialną, analityka internetowa oraz wszystkie inne narzędzia skupione w opcji all-in-house – czy jak kto woli jako marketing 360° – przynoszą wiele korzyści, w tym wpływają na efektywność ekonomiczną.

Konsumencka pogoń w przełożeniu na dobór formy współpracy

W różnych obszarach życia osobistego dążymy do ułatwiania sobie konkretnych procesów. Szukamy wygody, szerszej dostępności produktów i usług, chcemy wszystkiego więcej i szybciej. Takie przyzwyczajenia konsumenckie przekładają się także na to jak wygląda to później w życiu zawodowym.

Projekt reklamy wielkoformatowej

Projekt reklamy wielkoformatowej – dystrybutor maszyn rolniczych Jaskot

Nie jest zatem wielką tajemnicą, że w biznesie liczy się czas. Ważne jak go wykorzystujemy, bo to ma odzwierciedlenie w dynamice rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Dlatego właśnie podejmując decyzję o współpracy z konkretnymi partnerami biznesowymi mniej lub bardziej świadomie kładziemy nacisk na wspomnianą wygodę, skracanie dystansu komunikacyjnego pomiędzy poszczególnymi osobami odpowiedzialnymi za realizację projektu itp.

Odpowiedzią na takie potrzeby jest szersza oferta agencji LTB. Jesteśmy świadomi jak duże znaczenie dla firm ma szybka, ale jednocześnie pełna, wysoko jakościowa obsługa. Stąd też inicjatywa, aby rozbudować naszą grupę o marketing offline.

Czy warto wybrać marketing 360°, a może bardziej kiedy?

To nie tylko nasza obserwacja, ale fakt, że przychodzi taki moment w rozwoju firmy, kiedy należy pomyśleć nad zwiększeniem efektywności. Chcąc przebić szklany sufit już nie myśli się w kategoriach “czy warto“, ale “kiedy“, “czy to ten moment”, “jak” etc.

Gareth Morgan, brytyjski socjolog i teoretyk organizacji zwraca uwagę na elementy, które pozwalają osiągnąć taki rezultat: “… czy organizacja jest efektywna, zależy od osiągnięcia równowagi, czy zgodności, między strategią, strukturą, technologią, zaangażowaniem i potrzebami ludzi oraz otoczeniem“.

Pomijając zatem aspekt czysto administracyjny wewnątrz firmy, jak najszybsze wdrożenie współpracy z zewnętrznym partnerem, który oferuje marketing 360°, przyniesie wiele korzyści i tę równowagę działania.

Projekt ulotki reklamwoej

Projekt ulotki reklamowej – producent maszyn komunalnych

Wspomniany argument ekonomiczny ma tu nie lada znaczenie. Tylko naprawdę wielkie firmy stać na budowę w swoich strukturach zespołu kompetentnych ludzi, którzy mogą podjąć się tak skomplikowanego zadania. Outsourcing takich usług wyraźnie obniża koszty.

Zasoby ludzkie to jedno. Drugie to technologia. Agencja marketingu już nią dysponuje. Przedsiębiorstwo musiałoby natomiast poczynić kroki inwestycyjne, a niekoniecznie taki wariant mógłby się opłacić.

Mając, więc do dyspozycji zespół ekspertów, technologię, znając potrzeby otoczenia, posiadając wyraźnie ustaloną strukturę organizacji, można przystąpić do opracowania strategii, która pozwoli osiągnąć nowe cele.

Marketing 360° – digital, druki wielkoformatowe, raporty roczne

My te wyzwania znamy. Mamy doświadczenie, które wynika ze współpracy z dotychczasowymi klientami, z rozmów z nimi oraz z obserwacji, które procesy w marketingu moglibyśmy wspólnie zoptymalizować.

Teraz każda współpracująca z LTB firma ma łatwy dostęp nie tylko do najnowszych technologii marketingu internetowego, ale również innych narzędzi, takich jak m.in.:

  • materiały reklamowe, informacyjne, IR, HR, POS,
  • druk wielkoformatowy,
  • outdoor marketing,
  • grafika architektoniczna,
  • oznakowania COVID-owe w przestrzeni firmowej,
  • branding biur, lokali, punktów usługowych, sklepów,
  • mobile marketing,
  • content marketing, foto&video,
  • influencer marketing, ePR.

A to tylko część spośród całej gamy rozwiązań marketingu 360°, które wspólnie możemy wykorzystywać, aby rozwijać biznes. Bez pośredników, dodatkowych dokumentacji, długiej listy kontaktowej, czy konieczności spotkań z różnymi dostawcami w różnych miejscach.

Zapytaj o nasze usługi marketingu 360°