Agencja marketingowa LTB wygrała konkurs na przygotowanie i obsługę kampanii reklamowych realizowanych na portalu Facebook.com dla marki VisitMalbork. W wyniku wygranego przetargu zespół LTB będzie odpowiadał za przygotowanie strategii, zaplanowanie i uruchomienie kampanii reklamowej oraz analizę i raportowanie zrealizowanych działań.
Obsługa kampanii obejmuje:
- przygotowanie strategii realizacji założonych celów,
- ustalenie charakterystyki grupy odbiorców,
- przygotowanie graficzne materiałów reklamowych,
- ustawienie formatów reklamowych,
- przygotowanie treści reklam,
- precyzyjny wybór grupy docelowej pod kątem adekwatności i efektywności,
- ustawienie konwersji i szczegółowych opcji targetowania,
- aktywację kampanii,
- optymalizację kampanii,
- kontrolę budżetu
- analizę konwersji,
- przygotowanie raportu końcowego.
Celem działań promocyjnych jest rozwój ruchu turystycznego w Malborku, kreowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych miasta, tworzenie warunków rozwoju i podnoszenia jakości usług turystycznych.