Agencja marketingowa LTB wygrała konkurs na przygotowanie i obsługę kampanii reklamowych realizowanych na portalu Facebook.com dla marki VisitMalbork. W wyniku wygranego przetargu zespół LTB będzie odpowiadał za przygotowanie strategii, zaplanowanie i uruchomienie kampanii reklamowej oraz analizę i raportowanie zrealizowanych działań.

Obsługa kampanii obejmuje:

  • przygotowanie strategii realizacji założonych celów,
  • ustalenie charakterystyki grupy odbiorców,
  • przygotowanie graficzne materiałów reklamowych,
  • ustawienie formatów reklamowych,
  • przygotowanie treści reklam,
  • precyzyjny wybór grupy docelowej pod kątem adekwatności i efektywności,
  • ustawienie konwersji i szczegółowych opcji targetowania,
  • aktywację kampanii,
  • optymalizację kampanii,
  • kontrolę budżetu
  • analizę konwersji,
  • przygotowanie raportu końcowego.

Celem działań promocyjnych jest rozwój ruchu turystycznego w Malborku, kreowanie nowych atrakcji i produktów turystycznych miasta, tworzenie warunków rozwoju i podnoszenia jakości usług turystycznych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *