Z radością ogłaszamy, iż kolejny raz nasza agencja wygrała konkurs na prowadzenie kampanii reklamowych w social media dla marki VisitMalbork.pl. Zespół LTB będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii reklamowej oraz zaplanowanie, konfigurację i uruchomienie kampanii PPC.
OBSŁUGA KAMPANII OBEJMUJE:
- przygotowanie strategii realizacji założonych celów,
- ustalenie charakterystyki grupy odbiorców,
- przygotowanie graficzne materiałów reklamowych,
- ustawienie formatów reklamowych,
- przygotowanie treści reklam,
- precyzyjny wybór grupy docelowej pod kątem adekwatności i efektywności,
- ustawienie konwersji i szczegółowych opcji targetowania,
- aktywację kampanii,
- optymalizację kampanii,
- kontrolę budżetu
- analizę konwersji,
- przygotowanie raportu końcowego.
Podstawowymi założeniami kampanii jest zwiększenie ruchu turystycznego w Malborku, dotarcie do grup odbiorczych z komunikacją dotyczącą nowych atrakcji i produktów turystycznych miasta.