Wychodzimy z inicjatywą do naszych klientów i oprócz pełnego wsparcia marketingowego oferujemy profesjonalne szkolenia z marketingu internetowego.

Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, który chce zwiększyć efektywność działań marketingowych swojego zespołu i zyskać przewagę nad konkurencją, czy zupełnie początkującym specjalistą, który chce rozpocząć karierę w marketingu online – nasze kursy wspierają osoby i zespoły w zdobyciu praktycznej wiedzy z uwzględnieniem najnowszych trendów i narzędzi marketingowych.

Przeprowadziliśmy szkolenia między innymi dla: Mercedes-Benz Grupa Wróbel, Zamek Książ, Promodis, Jaskot, Dolnośląska Izby Gospodarcza.

Zakres szkolenia dopasowujemy do aktualnej pozycji firmy, marki na rynku, badając wcześniej jej konkurencję, grupę docelową oraz historyczne działania marketingowe. Nasze indywidualne podejście pozwala na maksymalne wykorzystanie zdobytej wiedzy w przyszłości.

Szkolenia przeprowadzane są przez praktyków marketingu i wykładowców wrocławskich uczelni wyższych.

Każda osoba biorąca udział w szkoleniu otrzyma certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu. Zapewniamy także wsparcie poszkoleniowe – doradzamy i pomagamy w samodzielnych działaniach już po szkoleniu.

Szkolenia marketingowe od LTB

 

Szkolenia marketingowe – dla kogo?

Nie podchodzimy masowo do szkoleń – oferujemy wyłącznie kursy indywidualne, które dostosowujemy do poziomu wiedzy, umiejętności i wymagań naszych klientów.

  • Osób indywidualnych – Przedsiębiorców, specjalistów z wybranych dziedzin, przedstawicieli wolnych zawodów, studentów oraz pracowników poszczególnych działów.
  • Zespołów marketingowych – Grupy osób pracujących w jednej firmie, instytucji, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z wybranej dziedziny marketingu.

Rodzaje kursów marketingowych

Szkolenia, kursy realizowane przez LTB możemy podzielić na 6 głównych rodzajów:

  • Szkolenia z komunikacji marketingowej.
  • Szkolenia SEO – optymalizacja i link building.
  • Szkolenia Google ADS – zróżnicowane typy kampanii.
  • Szkolenia social mediaLinkedIn, Facebook, Instagram.
  • Szkolenia PPC – reklama płatna.
  • Szkolenia z obsługi CMS WordPress.

Dodatkowo możemy rozszerzyć główne kursy, bądź też przygotować dedykowane szkolenia z następujących dziedzin:

  • Projektowanie lejków marketingowych.
  • Tworzenie grup docelowych, buyer person i value proposition.
  • Newsletter marketing – jak przygotowywać poprawnie masową wysyłkę mailingową do klientów.
  • Content marketing – wykorzystanie treści w działaniach marketingowych i sprzedażowych.
  • Google Analytics – efektywna analityka internetowa.
  • Copywriting – microcopy i UX writing.

Jesteśmy elastyczni, dlatego też dostosowujemy program kursu tak, by obejmował najważniejsze zagadnienia i kwestie dopasowane do osoby/grupy szkoleniowej.

Realizując szkolenia z LTB dowiesz się jak kreować sprzedaż i wizerunek firmy w internecie, docierać do odpowiedniej grupy odbiorczej oraz jak rozwijać firmę wykorzystując w praktyce możliwości digital marketingu.

W trakcie kursu przekażemy wiedzę na tematy związane z daną dziedziną, przedstawimy jakie narzędzia możemy wykorzystać, jak planować KPI i budżety marketingowe oraz w jaki sposób analizować i wyciągać wnioski ze zrealizowanych kampanii marketingowych.

Lokalizacja i termin szkoleń

Terminy oraz lokalizację szkolenia dopasowujemy indywidualnie do wymagań klientów.

Możemy przeprowadzić szkolenie stacjonarnie, online lub hybrydowo.

Lokalizacja jest indywidualnie dobierana wspólnie z klientem. Sesje szkoleniowe mogą być realizowane w:

  • centrali naszej agencji we Wrocławiu,
  • siedzibie klienta,
  • innym, odpowiednim dla celów szkolenia miejscu.

Terminy i czas szkoleń dostosowujemy w oparciu o możliwości i oczekiwania klientów.

Nie musisz dostosowywać się do terminu szkolenia – to my dopasujemy się do Ciebie!

Szkolenia marketingowe z LTB – zbuduj z nami przyszłość swojej marki

Zrealizowane kursy wspólnie z naszymi praktykami, którzy posiadają doświadczenie akademickie, pozwolą na efektywniejszą pracę indywidualną lub zespołową, skupienie się na osiąganiu zakładanych efektów, zniwelowaniu problemów z realizacją poszczególnych działań oraz wdrożenie strategii digital marketingowej opartej na kontekście własnej marki, organizacji.

Zapytaj o szkolenia!
Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo