O tym, że nasz zespół jest kreatywny i – mówiąc wprost – zna się na rzeczy, można przekonać się nie tylko po wynikach naszej pracy. Od pewnego czasu przygotowujemy również gościnne publikacje na branżowych portalach – zapraszamy do zapoznania się z zestawieniem artykułów opublikowanych przez nas w listopadzie i grudniu 2017 roku.

O SEO możemy mówić godzinami

Jako specjaliści od marketingu internetowego zajmujemy się różnymi jego sferami. W polu naszych zainteresowań leży pozycjonowanie – to dlatego tematyka poświęcona SEO często powraca w naszych publikacjach.

O tym, jak skutecznie promować lokalny biznes przy wykorzystaniu pozycjonowania, wspomina w swoim listopadowym artykule Dominik Rodzim – tekst Pozycjonuj się lokalnie – najważniejsze wskazówki stanowi opis najistotniejszych aspektów pozycjonowania lokalnego. Ten sam autor przybliża czytelnikom SeoStation.pl także tajniki działania algorytmu Google – również w kontekście działań SEO. W tekście Google update – co warto wiedzieć o algorytmach? znajdziecie informacje o aktualizacjach google’owskich algorytmów, które wprowadziły sporo zamieszania w branży, ale jednocześnie pozwoliły znacznie usprawnić działanie wyszukiwarki.

 

Pisząc o SEO nie pomijamy kwestii prawidłowego wykorzystywania dostępnych narzędzi – w poradniku 5 istotnych błędów w podejściu do marketingu w wyszukiwarkach internetowych Łukasz Jaworski porusza temat skutecznej dystrybucji słów kluczowych, wykorzystania Google Moja Firma czy posługiwania się rich snippets. Artykuł pojawił się na infor.pl.

Branding, PR i koszulka z Kermitem

Oczywiście interesujemy się nie tylko SEO – marketing to wiele płaszczyzn docierania do klienta, a my chcemy poznać jak najlepiej te, które pozwolą nam przygotować jeszcze lepsze rozwiązania dla naszych klientów. Dlatego śledzimy także praktyki popularnych marek, które potrafią wzbudzić tak wielkie zainteresowanie swoimi produktami, że ich klienci są w stanie czekać w kolejce przez 3 dni, by zdobyć upragnioną bluzę lub koszulkę z Kermitem: Supreme – fenomen wśród marek odzieżowych to artykuł Dominika Rodzima w portalu NowyMarketing.pl.

Aby przyciągnąć uwagę klientów i odpowiedzieć na ich realne potrzeby, marki tworzą wnikliwe studia – tej tematyce poświęcony był kolejny artykuł Dominika, opublikowany w portalu MarketingPrzyKawie.plInsight konsumencki w praktyce to najważniejsze informacje na temat tworzenia skutecznego insightu.

Przy rosnącej roli mobile warto wiedzieć, jak skutecznie promować aplikacje mobilne – napisała o tym Aleksandra Czuryło w portalu MarketingMobilny.pl: Aplikacje mobilne – jak je reklamować, by osiągnęły popularność?.

Prowadzenie biznesu a działania marketingowe

Współpraca z agencją SEO może układać się różnie – dlatego Łukasz Jaworski przygotował tekst, w którym opisuje, jak stworzyć brief SEO tak, aby przygotować ofertę odpowiadającą na realne potrzeby klienta. Tekst Brief SEO, czyli co agencja SEO wiedzieć powinna ukazał się w portalu SeoStation.pl.

Kwestię prowadzenia działań marketingowych zgodnie z przepisami prawa poruszyła w swoim artykule Aleksandra Kowalska: Prawne aspekty promocji firm to tekst, w którym znajdziecie wskazówki, jak zadbać o przejrzystość oraz legalność swoich działań. Artykuł opublikowany został w infor.pl. W tym samym portalu ukazał się również tekst Radosława Skowrona, poświęcony trendom na 2018 rok – Promocja firmy w internecie w 2018 roku – 6 trendów to artykuł, w którym znajdziecie kilka wartościowych inspiracji dla swoich stron.

Zaczął się nowy rok, a my planujemy i tworzymy kolejne teksty, dotyczące nowości w branży, skutecznych narzędzi i zachowań marek oraz klientów. Śledźcie naszego bloga oraz profil na Facebooku, na którym na bieżąco udostępniamy nasze publikacje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *