Jako firma zajmująca się tak dynamicznym rynkiem jak marketing internetowy, bardzo lubimy wyzwania i stale stawiamy przed sobą nowe. Tym razem nawiązaliśmy współpracę z Wyższą Szkołą Handlową, w której już od października zaczną wykładać nasi współpracownicy.

Marketing internetowy, jako specjalizacja w Wyższej Szkole Handlowej

Marketing internetowy na uczelniach wyższych istnieje dziś w niewielkim stopniu, a jeśli już studenci mogą wybrać niektóre zajęcia z nim związane, to wykładają je osoby, które mają mały związek z tą branżą. Wyższa Szkoła Handlowa stara się to zmienić oferując studentom na studiach magisterskich z zarządzania, specjalność Marketing internetowy w praktyce, która będzie działać pod naszym patronatem.

Więcej informacji: https://www.handlowa.eu/pl/kierunki/studia-magisterskie/zarzadzanie/program

Marketing internetowy w praktyce – specjalizacja pod naszym patronatem

Podjęcie współpracy z Wyższą Szkołą Handlową było ważnym krokiem, gdyż uważamy, że taka specjalność jest dziś konieczna, a na rynku jest coraz większe zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów ds. marketingu internetowego.

Nasi specjaliści, którzy na co dzień realizują ogólnopolskie, jak i międzynarodowe projekty marketingowe, już od października będą prowadzić zajęcia z zakresu Digital Marketingu oraz E-Biznesu, na których studenci nauczą się podstaw teoretycznych z zakresu marketingu internetowego, a także zdobędą doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii online. Ważnym elementem studiowania na specjalności Marketing internetowy w praktyce, będą warsztaty, które pozwolą studentom na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy, wykorzystując ją przy tworzeniu własnych stron internetowych, promowania ich w wyszukiwarkach internetowych oraz prowadząc analizy odnośnie podejmowanych przez siebie działań marketingowych.

Specjaliści, działający w LTB to profesjonaliści, którzy na co dzień nie tylko zajmują się przeprowadzaniem kampanii marketingowych, ale również aktywnie działają w branży, będąc prelegentami na konferencjach czy dzieląc się wiedzą w mediach branżowych, a teraz również nauczając studentów w Wyższej Szkole Handlowej. Poznajcie ich!

Radosław Skowron

Menager e-marketingu w LTB związany z firmą od 2014 roku.
Tytuł magistra zdobył na Radosław Skowron e-marketing manager Uniwersytecie Wrocławskim na kierunku komunikacja wizerunkowa. Do jego zainteresowań należą rozmaite aspekty komunikacji w internecie, social media oraz szeroko rozumiane zjawiska marketingu internetowego.

W LTB kieruje działaniami specjalistów SEO, specjalistów ds. social mediów i marketingu szeptanego. Wdraża rozwiązania z zakresu user experience i user interface na stronach klientów, a także analizuje wydajność prowadzonych
działań
, wykorzystując narzędzia analityki internetowej.

 

Sebastian Międzik

Sebastian Międzik doradca biznesowy

Absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii oraz Wydziału Nauk Historycznych i Pedagogicznych Uniwersytetu Wrocławskiego. Ukończył również Menadżerskie Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od prawie 15 lat związany z branżą marketingową. W spółce LTB jako specjalista i doradca klientów, czynnie uczestniczy w negocjacjach handlowych, aktywnie pozyskuje partnerów biznesowych oraz dba o dobre relacje z nimi, twierdząc, że „Bycie naturalnym podczas negocjacji – to połowa sukcesu”.

 

Łukasz Jaworski

Łukasz Jaworski e-marketing manger, członek zarządu LTB Sp. z o.o.

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego z branżą digital marketingu związany od 2009 roku. Członek zarządu agencji marketingowej LTB oraz manager e-marketingu. Na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie marketingu internetowego oraz tworzeniem strategii widoczności marek w internecie. Udziela się w branży e-marketingu, będąc prelegentem na konferencjach i dzieląc się wiedzą w mediach branżowych.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *