„Łączą nas zamki i pałace”

Realizacja kampanii przez LTB dla projektu unijnego

Łączą nas zamki i pałace – realizacja kampanii przez LTB

Agencja LTB wygrała w marcu 2020 przetarg na realizację kampanii SEO, Google Ads, kampanii Facebook Ads oraz reklamy displayowej dla projektu unijnego „Łączą nas zamki i pałace”. Wnioskodawcą przetargu była Dolnośląska Organizacja Turystyczna. Przetarg opublikowany 02.03.2020 zakończył się 9.03.2020 wyborem naszej agencji LTB jako wykonawcy zleconego zadania.

Wygranie przetargu oznacza dla nas podjęcie działań promocyjnych regionu polsko-czeskiego z uwzględnieniem dziedzictwa kulturowego tego obszaru, w tym przede wszystkim pogranicza województwa dolnośląskiego. Promocja prowadzona w ramach programu  ma mieć na celu przyciągnięcie uwagi i zainteresowania społeczności oraz pobudzenia rozwoju regionu, skupiając się przede wszystkim na promocji zamków i pałaców pogranicza będących kulturową częścią wspólną zarówno dla strony polskiej, jak i czeskiej.

Kampania promocyjna w ramach programu „Łączą nas zamki i pałace” będzie realizowana w oparciu o założenia przedstawione już na etapie przetargu – w jej skład ma wejść pozycjonowanie dedykowanego serwisu www, realizacji kampanii Facebook Ads oraz Google Ads oraz przygotowanie reklamy displayowej trafiającej na wybrane portale turystyczne.

Co wykonamy w ramach zlecenia? W ramach pozycjonowania serwisu www będzie to między innymi:

  • optymalizacja pod kątem SEO/SEM,
  • przygotowanie strategii pozycjonowania,
  • analiza konkurencji i fraz kluczowych,
  • pozycjonowanie witryny – linkowanie strony głównej i podstron w strategii pozycjonowania Long Tail,
  • budowa zaplecza wspomagającego pozycjonowanie,
  • optymalizacja całościowa,
  • monitoring wyników pozycjonowania i dostęp do wyników poprzez platformę online (Google Search Console).

W ramach kampanii Ads, poza jej uruchomieniem przygotujemy i zapewnimy:

  • analizę fraz kluczowych pod kątem adekwatności i efektywności,
  • treści reklam,
  • instalację, monitorowanie i raportowanie konwersji (śledzenie działań Klienta na stronie),
  • stały monitoring kampanii, optymalizację kampanii przez cały okres trwania umowy,
  • kompletne raporty miesięczne,
  • profesjonalne doradztwo w zakresie kampanii,
  • nieograniczoną ilość zmian treści boksów i listy słów kluczowych,
  • działania dążące do utrzymania boksów na najwyższych pozycjach przy jednoczesnym dbaniu o obniżenie kosztu za kliknięcie/CPC (cost per click).

Na podobnych zasadach oprzemy swoje działania w ramach kampanii Facebook Ads, dążąc do ich najwyższej efektywności. Dla reklam displayowych zajmiemy się zamieszczaniem grafik reklamowych w wybranych serwisach turystycznych, ale także kontaktem z mediami, analizą efektywności reklamy, stałym monitoringiem kampanii i przygotowywaniem raportów końcowych i profesjonalnym doradztwem.

Więcej informacji o wygranym przetargu oraz zasadach, na podstawie których będziemy realizowali swoje zadanie, można odnaleźć na stronach https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publicationproposal/view/29011 oraz http://dot.org.pl/2020/03/11/protokol-postepowania-wyboru-wykonawcy-nr-12020lacza-nas-zamki-i-palace/

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB