Google Ads w branży turystycznej

3000 kliknięć za 658 zł

Google Ads w branży turystycznej – 3000 kliknięć za 658 zł

Historia sukcesu kampanii Google Ads dla klienta z branży turystycznej – obiektu noclegowego zlokalizowanego w Zakopanem. Dzięki kampanii zrealizowana została sprzedaż 100% miejsc noclegowych w zaplanowanym okresie świątecznym.

Cele klienta

Na początku listopada rozpoczęliśmy realizację kampanii tekstowej Google Ads dla komfortowej rezydencji oferującej noclegi ze śniadaniem w centrum Zakopanego. Celem było pozyskanie jak największej ilości rezerwacji w okresie świątecznym z pominięciem popularnych portali rezerwacyjnych (Booking.com, HolidayCheck.pl). Zadanie było o tyle łatwiejsze, że opinie o obiekcie były bardzo dobre, a sam ośrodek zachwycał już na etapie przeglądania strony internetowej.

Zapytaj o nasze usługi

Przeprowadzone działania

W ramach realizacji kampanii Google Ads dla obiektu noclegowego przeprowadzone zostały następujące czynności:

  • Wspólne wypełnienie Brief’u Google Ads, dzięki czemu poznaliśmy naszego klienta, jego oczekiwania, atuty ośrodka oraz grupę docelową.
  • Na podstawie wypełnionego Briefu przygotowana została persona, która pozwoliła skutecznie ustawić kampanię Google Ads.
  • Ustawienie kampanii Google Ads, w tym:

– dobranie odpowiedniego targetu odbiorców,

– ustawienie strategii ustalania stawek CPC,

– wybór metody wyświetlania reklam,

– dobór odpowiednich fraz kluczowych,

– kontrola pozycji reklam,

– optymalizacja stawek CPC,

– przygotowanie dopasowanych do grupy odbiorczej reklam,

– wdrożenie odpowiednich rozszerzeń reklamy.

  • Analiza i stała optymalizacja kampanii.
  • Weryfikacja efektów i raport dla klienta.

Wszystkie działania został zrealizowane w ciągu zaledwie 20 dni. Profesjonalna konfiguracja kampanii oraz stały nadzór naszych specjalistów doprowadził do uzyskania odpowiednich efektów biznesowych dla klienta.

Efekty naszych działań

Przy minimalnym budżecie dziennym wynoszącym 35,00 zł uzyskaliśmy ponad 31 tys. wyświetleń reklamy oraz ponad 3 tys. kliknięć. W wyniku działań optymalizacyjnych osiągnęliśmy średni CPC na poziomie 0,21 zł.

Efekty kampanii Google Ads

Podsumowanie kampanii

Czas trwania reklamy: 18 dni.

Budżet dzienny: 35,00 zł.

Kliknięcia: 3,181 tys.

Wyświetlenia: 31 214 tys.

Śr.CPC: 0,21 zł.

CTR na poziomie 10,19%.

Łączny wydany koszt: 658 zł.

Efekt: 100% sprzedaż.

Zainteresowała Cię historia sukcesu – zapytaj o receptę dla Twojego biznesu

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB