Gra terenowa dla pracowników

Kreatywna realizacja celów team buildingu

Wewnętrzna komunikacja strategii biznesowej jako element team buildingu

Nie bylibyśmy sobą jako agencja marketingu 360°, gdybyśmy nie podeszli kreatywnie nawet do takich kwestii jak poinformowanie całego zespołu o planowanych zmianach organizacyjnych oraz wprowadzeniu nowej strategii biznesowej. Wykorzystaliśmy do tego grę terenową, aby dodatkowo zrealizować cele team buildingu.

Wyzwanie – przekazanie zespołowi agencji reklamowej ważnych zmian w firmie

Rok 2023 w agencji reklamowej LTB został zaplanowany pod hasłem „LEVEL UP”. Wiąże się to z wieloma innowacyjnymi zmianami w funkcjonowaniu naszej agencji. Dotyczy to reorganizacji sposobu samej pracy na rzecz klientów, ale też zmian strukturalnych, określenia nowych ambitnych celów i przenosin do nowej siedziby firmy. Ze względu na to, że w wielu aspektach zmiany są wręcz rewolucyjne postanowiliśmy, że przekazanie takich informacji nie może ograniczyć się jedynie do suchej mailowej notki zarządu, czy po prostu statycznej prezentacji założeń na jakimś spotkaniu. Chcieliśmy, aby zespół odczuł jak ważne są to zmiany i był maksymalnie w nie zaangażowany od samego początku.

team building

Rozwiązanie – gra terenowa dla pracowników

Management bez wiedzy pracowników opracował grę terenową, która była wielką niespodzianką dla załogi. Chodziło o to, aby stanowiła ona preludium do spotkania, na którym omówione zostały wszystkie szczegóły planu, ale jeden z jego elementów był rozwiązaniem całej gry.

team building

W środku tygodnia, kiedy pracownicy weszli do biura zobaczyli w nim…. ogromny bałagan, jak gdyby ktoś bez ich uprzedzenia rozpoczął remont siedziby firmy. W zwisającej przy drzwiach kopercie szybko jednak znaleźli pierwsze wskazówki i tak zaczęła się kilkugodzinna gra.

Zespół podzielił się na dwie ekipy. Każda miała swoją ścieżkę dotarcia do celu, choć na sam koniec obie drużyny wspólnie dotarły na linię mety. Wcześniej odwiedzając poszczególne punkty na mapie Wrocławia gromadzili podpowiedzi, które stopniowo naprowadzały ich do celu. Przy okazji zespoły nie mogły np. pojawić się na końcu gry bez zdobycia surowego jajka, czy zrobienia sobie trzech selfie z przypadkowo spotkanymi ludźmi.

Poznaj naszą ofertę usług

Efekt – pełne zaskoczenie i wielkie brawa

Na mecie zabawy zespoły wspólnie podały hasło, które pozwoliło im uruchomić filmik na tablecie. Z materiału wideo dowiedzieli się o planowanej zmianie biura firmy oraz usłyszeli zapowiedź kolejnych zmian. O tym mieli dowiedzieć się już bezpośrednio od zarządu, w dotychczasowej siedzibie, przy odpowiednim poczęstunku.

Cały event zaskoczył pracowników bardzo pozytywnie i wyrazili chęć uczestniczenia w podobnych przygodach w przyszłości, wskazując na czynniki integracyjne, pobudzające do działania. W sumie obie drużyny w ciągu zabawy przemierzyły 22 km ulicami miasta, każda z nich rozwiązała 6 zadań przybliżających do celu, przy czym po 4 razy z sukcesem udało im się wejść na dedykowane strony WWW, specjalnie przygotowane na tę okoliczność, gdzie znajdowały się wspomniane wskazówki.

Zespół jeszcze przez kilka późniejszych dni żywo komentował całą akcję, wspólnie wymieniając się swoimi wrażeniami z jej przebiegu, jak i z tego o czym dowiedzieli się o planie „LEVEL UP”. Pozwala to określić to przedsięwzięcie jako sukces, gdyż zrealizowaliśmy wszystkie założone cele komunikacji wewnętrznej.

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt
Łukasz Jaworski
B2B Sales Manager
+48 71 333 38 89

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB