Audyt SEO jest kompleksową analizą witryny internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Wykorzystując audyt SEO można poprawić niezbędne czynniki odpowiedzialne za pozycje witryny w wyszukiwarce Google oraz zwiększyć zaangażowanie użytkowników. W ramach audytu nasza agencja analizuje również zachowania użytkowników na stronie oraz najbliższą konkurencję.
Przeprowadzenie audytu SEO zalecamy właścicielom:
- stron firmowych,
- sklepów www,
- blogów internetowych,
- portali www.
Wprowadzenie zaleceń audytu SEO przyczyni się do wzrostu liczby użytkowników z wyników organicznych, poprawy konwersji, wzrostu sprzedaży, poprawy użyteczności witryny, rozwiązania problemów w zakresie SEO, zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach.
Sprawdź ile kosztuje audyt SEO!
Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO?
- przed/po wykonaniu strony www – nie każdy webmaster przygotowuje stronę zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek internetowych,
- w sytuacji, gdy witryna jest słabo widoczna w wyszukiwarkach internetowych,
- gdy użytkownicy nie podejmują odpowiednich działań na stronie,
- jeżeli stronę odwiedza zbyt mała liczba użytkowników,
- po spadkach w wyszukiwarkach internetowych,
- przed wprowadzaniem większych zmian na witrynie.
Oferujemy audyt stron przygotowanych dla użytkowników w następujących krajach: Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Norwegia, Anglia, USA i wszystkie kraje anglojęzyczne.
Wykorzystaj zalecenia audytu SEO i zwiększ odwiedzalność swojego serwisu
Elementy podlegające audytowi
Podczas wykonywania audytu SEO analizie podlegają zarówno czynniki wewnętrzne, jak i czynniki zewnętrzne:
- dostępność strony internetowej,
- zgodność ze standardami W3C,
- użyteczność witryny,
- linkowanie wewnętrzne,
- poprawność wprowadzonych znaczników,
- błędy w kodzie witryny,
- analiza struktury strony,
- szybkość i poprawne ładowanie strony
- responsywność witryny,
- analiza układu treści,
- optymalizacja grafiki,
- analiza ruchu przychodzącego,
- analiza zachowań użytkowników,
- analiza treści,
- analiza konkurencji,
- w przypadku sklepów internetowych – analiza koszyka, procesu zakupowego,
- profil linków przychodzących,
- widoczność strony w wyszukiwarkach,
- analiza danych w Google Search Console,
i inne.
Liczba czynników uwzględnionych w audycie uzależniona jest od potrzeb klienta, specyfiki i wielkości strony www. Audyt SEO zakończony jest raportem zawierającym listę błędów oraz propozycje zmian do wprowadzenia. Implementacja zaleceń audytu SEO poprawi widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, zwiększy ilość użytkowników oraz spowoduje wzrost wskaźnika konwersji.
Zapraszamy do kontaktu