“Celem audytu SEO jest identyfikacja błędów na witrynie oraz przygotowanie propozycji zmian na stronie internetowej pod kątem widoczności w Google oraz użyteczności dla Internautów.”

Audyt SEO jest kompleksową analizą witryny internetowej pod kątem jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Wykorzystując audyt SEO można poprawić niezbędne czynniki odpowiedzialne za pozycje witryny w wyszukiwarce Google oraz zwiększyć zaangażowanie użytkowników. W ramach audytu nasza agencja analizuje również zachowania użytkowników na stronie oraz najbliższą konkurencję.

Przeprowadzenie audytu SEO zalecamy właścicielom:

  • stron firmowych,
  • sklepów www,
  • blogów internetowych,
  • portali www.

Wprowadzenie zaleceń audytu SEO przyczyni się do wzrostu liczby użytkowników z wyników organicznych, poprawy konwersji, wzrostu sprzedaży, poprawy użyteczności witryny, rozwiązania problemów w zakresie SEO, zwiększenia widoczności w wyszukiwarkach.

Sprawdź ile kosztuje audyt SEO!

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO?

  • przed/po wykonaniu strony www – nie każdy webmaster przygotowuje stronę zoptymalizowaną pod kątem wyszukiwarek internetowych,
  • w sytuacji, gdy witryna jest słabo widoczna w wyszukiwarkach internetowych,
  • gdy użytkownicy nie podejmują odpowiednich działań na stronie,
  • jeżeli stronę odwiedza zbyt mała liczba użytkowników,
  • po spadkach w wyszukiwarkach internetowych,
  • przed wprowadzaniem większych zmian na witrynie.

Oferujemy audyt stron przygotowanych dla użytkowników w następujących krajach: Polska, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Norwegia, Anglia, USA i wszystkie kraje anglojęzyczne.


Wykorzystaj zalecenia audytu SEO i zwiększ odwiedzalność swojego serwisu


Elementy podlegające audytowi

Podczas wykonywania audytu SEO analizie podlegają zarówno czynniki wewnętrzne, jak i czynniki zewnętrzne:

  • dostępność strony internetowej,
  • zgodność ze standardami W3C,
  • użyteczność witryny,
  • linkowanie wewnętrzne,
  • poprawność wprowadzonych znaczników,
  • błędy w kodzie witryny,
  • analiza struktury strony,
  • szybkość i poprawne ładowanie strony
  • responsywność witryny,
  • analiza układu treści,
  • optymalizacja grafiki,
  • analiza ruchu przychodzącego,
  • analiza zachowań użytkowników,
  • analiza treści,
  • analiza konkurencji,
  • w przypadku sklepów internetowych – analiza koszyka, procesu zakupowego,
  • profil linków przychodzących,
  • widoczność strony w wyszukiwarkach,
  • analiza danych w Google Search Console,

i inne.

Liczba czynników uwzględnionych w audycie uzależniona jest od potrzeb klienta, specyfiki i wielkości strony www. Audyt SEO zakończony jest raportem zawierającym listę błędów oraz propozycje zmian do wprowadzenia. Implementacja zaleceń audytu SEO poprawi widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych, zwiększy ilość użytkowników oraz spowoduje wzrost wskaźnika konwersji.

Zapraszamy do kontaktu
Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo