Działania marketingowe w branży usług finansowych wiążą się z dostosowaniem komunikacji do odbiorcy biznesowego, wyeksponowanie walorów oferty oraz przedstawianie własnej marki jako specjalistów w danej dziedzinie. W LTB stawiamy na eksperckość i nowoczesny branding pozwalający wyróżnić się na tle nużącej konkurencji.
Opracowujemy i wdrażamy strategie promocji marek finansowych dążąc do osiągania zakładanych KPI: zwiększenia ilości klientów, poprawy reputacji oraz uzyskania wizerunku ekspertów w danej dziedzinie.
Do specyficznych warunków promocji i budowania strategii marketingowej w obrębie branży usług finansowych powinny dostosować się nie tylko firmy oferujące kredyty i pożyczki, ale także banki, firmy obsługujące transakcje online, a także firmy oferujące wirtualne konta (np. PayPal) czy inne usługi finansowe. Każdej z nich będzie zależało na nieco innych efektach działań marketingowych, ale wszystkie powinny wykorzystać kilka podstawowych zasad działania i dobrych praktyk prowadzenia marketingu online, by skuteczne dotrzeć do swoich klientów. Działamy dla firm międzynarodowych, ogólnopolskich, ale także lokalnych firm z branży usług księgowych.
Skupiając się dokładniej na efektach marketingowych, jakich firmy z sektora usług finansowych mogą wymagać od skutecznej strategii promocji w internecie, do najczęściej wymienianych zaliczymy tutaj przede wszystkim:
Biorąc pod uwagę powyższe kryteria i oczekiwania, dobrym wyborem w ramach marketingu dla usług finansowych może być zarówno inbound, jak i outbound marketing.
Kluczem do sukcesu jest jednak odpowiednie dopasowanie przekazywanej treści do potencjalnego odbiorcy i właściwe przygotowanie strony internetowej tak, by stanowiła podstawową wizytówkę marki online.
Skuteczne pozycjonowanie stron finansowych w strategii SXO.
Elastyczne i efektowne strony internetowe dla marek finansowych.
Angażujące strategie social media dla marek finansowych.
Nieszablonowe i inspirujące strategie komunikacyjne w branży finansowej.
Projekty graficzne dopasowane pod branżę finansową.
Kompleksowa obsługa marketingowa firm finansowych.
Consulting i strategiczne doradztwo marketingowe dla przedsiębiorstw finansowych.
Zapamiętywalna i efektowna identyfikacja wizualnej marki finansowej.
W przypadku marketingu usług finansowych ważne jest, by na każdym etapie planowania, wdrażania i realizowania strategii dopilnować zgodności z obowiązującymi przepisami i zaleceniami UOKiK oraz Komisji Nadzoru Finansowego w zakresie reklam produktów finansowych. Instytucje te dbają m.in. o to, by konsument był chroniony przed szkodliwymi praktykami nierzetelnych firm finansowych – dezinformacją na temat warunków udzielenia i spłaty kredytu, czasie obowiązywania umowy czy tzw. kruczkami w umowach skrzętnie zatajanymi w przekazach reklamowych. Zasady odnoszące się do transparentności oferty prezentowanej na stronach internetowych, w mediach społecznościowych czy reklamach odnoszą się do każdego kanału komunikacji z potencjalnym klientem.
Każda z istniejących na rynku marek musi zmagać się z konkurencją, wyróżniać się ze swoją ofertą oraz przedstawiać usługi atrakcyjne z perspektywy klienta nie tylko z powodu przyciągających uwagę działań marketingowych. Dlatego też dla każdego klienta indywidualnie dostosowujemy projekty działań i strony internetowej, stawiając na podkreślenie najważniejszych cech i zalet firmowej oferty.
Jeśli potrzebujesz pomocy w działaniach z zakresu marketingu internetowego w branży finansowej, wypełnij formularz i skonsultuj się ze specjalistami LTB w sprawie przygotowania indywidualnej oferty dla Twojej firmy.
Realizujemy kampanie uwzględniające
potrzeby i wymagania klienta
Dopasowujemy zakres działań do klienta! Wybieramy najskuteczniejsze formy marketingu finansowego na podstawie celów klienta, grupy docelowej oraz możliwości finansowych.
Wizerunek i strategie marketingowe dla kancelarii prawnych i adwokatów. Działania marketingowe z uwzględnieniem etyki branży.
Wyróżniające się kampanie marketingowe dla firm produkcyjnych. Skuteczne kampanie employer brandingowe.
Strategie marketingowe dla marek medycznych. Kompleksowe podejście do promocji kliniki, gabinetu i produktu zdrowotnego.
Działania marketingowe zmierzające do budowy marki turystycznej przyjaznej dla grupy odbiorczej. Strategie dla hoteli, regionów.
Budowanie zaufania i wiarygodności dla firm i usług finansowych. Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe dla marek ogólnopolskich i lokalnych.
Strategie marketingowo-sprzedażowe dla deweloperów. PR i budowa świadomości marki poszczególnych inwestycji.
Kompleksowe działania marketingowe dla platform marketingowych. Strategie wizerunkowe i sprzedażowe. Ekspansje na rynkach zagranicznych.
Strategie ekologiczne dostosowane do marki, produktu, usługi i grupy odbiorczej.
POROZMAWIAJMY
ZOSTAW WIADOMOŚĆ
Prześlij cele i oczekiwania oraz najważniejsze informacje na temat swojej firmy, marki.
ODBIERZ PROPOZYCJĘ DZIAŁAŃ
Na bazie przesłanych informacji, analizy i audytu
przygotujemy unikalną propozycję działań
uwzględniając cele i wymagania dla marki.