Każda strona internetowa hotelu powinna być dobrze widoczna w Internecie, w tym także w wyszukiwarkach internetowych. Jest to praktycznie warunek niezbędny do osiągnięcia zamierzonego celu, czyli zwiększenia obłożenia hotelu. W związku z tym nasza firma wyszła z ofertą pozycjonowania stron internetowych hoteli w wyszukiwarkach internetowych.

Specjalizujemy się w pozycjonowaniu:

  • na frazy ogólnokrajowe,
  • na słowa kluczowe lokalne (np. hotel + miejscowość),
  • long tail – wiele fraz szczegółowych w TOP10,
  • w wyszukiwarkach zagranicznych!

Pozycjonowanie strony internetowej obiektu turystycznego przyczyni się do:

  • Zwiększenia ilości rezerwacji w Hotelu,
  • Wzrost PR i świadomości marki Hotelu,
  • Zmniejszenie kosztów marketingowych w porównaniu do pozostałych form promocji.

Razem z klientem analizujemy stronę internetową oraz dobieramy najbardziej odpowiednie frazy kluczowe. Przeprowadzamy pełną optymalizację serwisu www bezpłatnie w ramach usługi. Udostępniamy także dostęp do panelu monitorującego pozycje w wyszukiwarce Google, dzięki czemu istnieje możliwość śledzenia postępów w pozycjonowaniu.

Dodatkowo, jako jedna z nielicznych firm w Polsce, oferujemy pozycjonowanie Hotelu w wyszukiwarkach zagranicznych – Google.de, Google.co.uk oraz pozostałych.

FAQ – pozycjonowanie stron hoteli

Pytania, na które warto znać odpowiedzi:

1. ILE KOSZTUJE POZYCJONOWANIE STRON HOTELI?

Cena za tę usługę jest dopasowywana do potrzeb klienta. Cena za pozycjonowanie stron hoteli jest zatem różna. Do zmiennych wpływających na końcową ofertę cenową, należą m.in. następujące czynniki:

  • lokalizacja hotelu
  • wielkość hotelu
  • wielkość strony internetowej (ilość podstron)
  • złożoność problemu (różnorodność oferty hotelu, a tym samym ilość słów z długiego ogona)
  • konkurencyjność w wyszukiwarce na istotne słowa kluczowe

2. NA JAK DŁUGO PODPISYWANA JEST UMOWA?

Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 2-miesięcznym okresem wypowiedzenia.

3. JAK DŁUGO CZEKA SIĘ NA EFEKTY SEO DLA HOTELI?

Zwykle pierwsze efekty można zobaczyć już po rozpoczęciu optymalizacji, a więc nawet kilka dni po podpisaniu umowy, jednakże to zależne jest przede wszystkim od konkurencyjności fraz. Zakładamy, że w przeciągu 4 miesięcy od podpisania umowy strona hotelu powinna już pokazywać się na wiele słów kluczowych na czołowych pozycjach, niemniej pełnych efektów należy oczekiwać po około 8 miesiącach. Pozycjonowanie dla hoteli jest usługą długotrwałą, ponieważ pojedyncze strony www hoteli konkurują z wielkimi stronami, które agregują dane (jak Booking, Trivago, Kayak, TripAdvisor czy Nocowanie).

Zachęcamy wszystkie obiekty turystyczne w Polsce do współpracy!

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo