Audyt kampanii Google Ads

Analiza elemnetów kampanii

Audyt kampanii Google Ads

System reklamowy Google Ads jest bardzo skomplikowanym systemem pozwalającym na przeprowadzanie skutecznych kampanii reklamowych. Ze względu na swoją złożoność oraz liczne aktualizacje system powoduje trudności przy obsłudze rozbudowanych kampanii reklamowych.

Audyt kampanii Google Ads jest odpowiednim rozwiązaniem dla firm, przedsiębiorców, bądź też specjalistów prowadzących samodzielnie kampanie, którzy chcą sprawdzić ustawienia konta i realizowane kampanie przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów Ads.

Kompleksowe analizy ustawień konta Ads

Gwarantujemy:

  • przejrzyste warunki umowy,
  • brak dodatkowych opłat,
  • indywidualne podejście,
  • opiekę profesjonalistów,
  • wykorzystanie nowoczesnych technologii.

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google gwarantującym najwyższą jakość usług

Zapytaj o nasze usługi

Oferujemy audyt następujących typów kampanii:

  • Kampania w sieci wyszukiwania – najpopularniejszy typ reklamy Ads obejmujący reklamę tekstową w wynikach wyszukiwania Google, czyli tzw. linki sponsorowane.
  • Kampania w sieci reklamowej Google – reklama graficzna i tekstowa na portalach i aplikacjach należących do sieci partnerskiej Google.
  • Kampania produktowa Zakupy Google – promowanie konkretnych produktów w odpowiedzi na konkretne zapytanie, idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych.
  • Kampania remarketingowa – skuteczna aktywizacja użytkowników strony internetowej, działanie reklamowe skierowane do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę.
  • Kampania na YouTube – promocja na serwisie YouTube poprzez reklamę nad wynikami wyszukania, reklamę InStream lub reklamę graficzną.

Do każdej analizy podchodzimy indywidualnie biorąc pod uwagę różne aspekty związane z profilem reklamodawcy. W zależności od typu kampanii generujemy zalecenia do wprowadzenia w ramach prowadzonych działań. Audytujemy także reklamowane serwisy internetowe, tak by uzyskać jak najwyższy efekt z przeprowadzanej kampanii.

Audyt Google Ads obejmuje analizę następujących elementów:

  • struktura konta – podział na kampanie i grupy reklam,
  • ustawienia konfiguracyjne konta,
  • wynik jakości strony docelowej,
  • diagnostyka słów kluczowych,
  • dobrane frazy kluczowych pod kątem adekwatności i efektywności
  • rozszerzenia reklam,
  • treści reklam,
  • lista remarketingowa,
  • wynik jakości słów kluczowych,
  • wykluczające słowa kluczowe,
  • ustawienia konwersji,
  • ustawienia konfiguracyjne poszczególnych kampanii,

itp.

Nieodpowiednie prowadzenie kampanii w Google Ads może przyczyniać się do wzrostu kosztów, nieosiągania założonych celów, braku danych do analizy oraz straty czasu. Zalecamy wdrożenie audytu konta Google Ads w celu weryfikacji przyjętej strategii, określenia błędów ustawień oraz poprawy skuteczności kampanii.

Zaufaj doświadczonej agencji – napisz do nas!

Korzyści z przeprowadzenia audytu Google Ads:

  • zmniejszenie kosztów prowadzenia kampanii,
  • zmniejszenie stawek za pojedyncze kliknięcie,
  • zwiększenie skuteczności kampanii,
  • podniesienie jakości przeprowadzanych kampanii,
  • dopasowanie audytu do wymagań poszczególnych kampanii.

Audyt kampanii Google Ads przeprowadzany jest przez Certyfikowanego Specjalistę Google Ads. Wynikiem audytu jest raport zawierający wskazówki i zalecenia do wprowadzenia w ramach realizowanych kampanii Ads.

Skontaktuj się w sprawie promocji swojej marki

Marketing - kontakt

Łukasz Jaworski

B2B Sales Manager

+48 71 333 38 89

Dodaj komentarz

Poinformuj nas o Twoich celach, oczekiwaniach i doświadczeniach. Przygotujemy indywidualnie dopasowaną strategię dla Twojej marki.

Napisz do nas – umówimy się na spotkanie online.

Account manager agencja marketingowa LTB

Michał Szydlik, Account Manager

Nasi partnerzy

Wrocławska Akademia Biznesu - partner agencji marketingowej LTBDIG - partner agencji marketingowej LTBUniwersytet Ekonomiczny - partner agencji marketingowej LTBFirma Rodzinna - partner agencji marketingowej LTB