Kampania SEO dla firmy IT – wzrost ilości fraz w TOP10 o 1433%

SEO stron internetowych dla firm usługowych działających przede wszystkim na rynku lokalnym będzie opierało się o odpowiednie dopasowanie fraz kluczowych, pełną optymalizację strony oraz realizację link buildingu. W zależności od specyfiki branży działania na rynku lokalnym mogą wiązać się z wysoką konkurencyjnością fraz, ale i szansą na osiągnięcie i utrzymanie wartościowej pozycji dla wielu z nich. Na przestrzeni ostatniego roku nasza firma pracowała nad SEO dla klienta w branży IT – firmy Nano Serwis. Jakie wyniki osiągnęliśmy?

Czytaj dalej Kampania SEO dla firmy IT – wzrost ilości fraz w TOP10 o 1433%

Efekty kampanii dla firmy tłumaczeniowej – wzrosty o 468%

Rynek tłumaczeń staje się z roku na rok coraz bardziej konkurencyjny, wymagając zarówno od freelancerów, jak i dużych biur tłumaczeń, podejmowania kolejnych działań marketingowych i wizerunkowych w ramach budowania silnej marki. Klientem, którego przykład będziemy analizować w dzisiejszym case study, jest wrocławskie biuro tłumaczeń Yellow.pl. W jaki sposób zdołaliśmy osiągnąć 468% wzrost fraz TOP 10 i poprawić widoczność strony w wyszukiwarce dla najważniejszych fraz lokalnych?

Czytaj dalej Efekty kampanii dla firmy tłumaczeniowej – wzrosty o 468%

7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

Rozpoczęcie działań kampanii performance dla firm już działających często wiąże się z przejęciem aktywnych kont reklamowych, analizą dotychczasowych efektów, pełną optymalizacją kampanii oraz konfiguracją ustawień reklamowych. Przedstawiamy działania, jakie zrealizowaliśmy dla klienta z konkurencyjnej branży fotowoltaicznej w ciągu ostatniego miesiąca.

Czytaj dalej 7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Przygotowanie kampanii SEO dla lokalnego ośrodka uzależnień wymaga nie tylko doskonałej znajomości zasad pozycjonowania, ale przede wszystkim pewnego zrozumienia branży. Dla naszego klienta, który już wcześniej współpracował z inną agencją marketingową, ważne było osiągnięcie realnych, widocznych efektów, poprawa pozycji w Google, ale też utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Jak poprowadziliśmy jego przypadek i osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 11 870,40%?

Czytaj dalej SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Strona internetowa w języku arabskim – Case study

Tworzenie stron w wielu wariantach językowych jest ważne, szczególnie dla firm sięgających ze swoimi produktami bądź usługami poza granice danego kraju. W agencji LTB działamy między innymi na rynkach niemieckim, norweskim, szwajcarskim. Dla klientów polskich regularnie tworzymy także strony w języku angielskim. W ostatnim czasie podjęliśmy się nowego wyzwania – stworzenia strony internetowej w wersji arabskiej. Co warto wiedzieć o takich projektach i jak tworzyć strony internetowe w języku arabskim?

Czytaj dalej Strona internetowa w języku arabskim – Case study

Wzrosty ilości wyświetleń w Google o 750% – SEO dla producenta oświetlenia

Popularność oświetlenia LED zarówno w warunkach domowych, jak i przemysłowych wzrosła w ostatnich latach wyraźnie, budując niezwykle konkurencyjny rynek dla producentów technologii. Ci, aby dotrzeć do swoich klientów, muszą działać dziś znacznie aktywniej, stawiając przede wszystkim na widoczność i wizerunek w sieci. W LTB współpracujemy z polskim producentem oświetlenia LED, marką Globus Lighting, od sierpnia 2018 roku. Jak prowadziliśmy dla nich kampanię i jakie cele udało nam się osiągnąć?

Czytaj dalej Wzrosty ilości wyświetleń w Google o 750% – SEO dla producenta oświetlenia

Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Podejmując klientów z różnych sektorów rynku produktów i usług, agencja marketingowa musi być zawsze przygotowana na nowe wyzwania i indywidualne podejście do każdego przypadku. Różnice pomiędzy prowadzeniem działań dla sklepu internetowego, studia tatuażu czy kliniki okulistycznej są ogromne, czego najlepszym przykładem są przygotowywane przez nas wcześnie studia przypadku. Końcowe cele zawsze obejmują jednak pewien stopień budowania widoczności marki w sieci, poprawy wyników na stronie i ogólnego zwiększenia zasięgów we wszystkich kanałach działania. Co udało nam się osiągnąć w ramach marketingu internetowego dla prywatnej kliniki we Wrocławiu?

Czytaj dalej Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo