7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

Rozpoczęcie działań kampanii performance dla firm już działających często wiąże się z przejęciem aktywnych kont reklamowych, analizą dotychczasowych efektów, pełną optymalizacją kampanii oraz konfiguracją ustawień reklamowych. Przedstawiamy działania, jakie zrealizowaliśmy dla klienta z konkurencyjnej branży fotowoltaicznej w ciągu ostatniego miesiąca.

Czytaj dalej 7x wzrost konwersji – kampania Google Ads dla klienta z branży fotowoltaicznej

SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Przygotowanie kampanii SEO dla lokalnego ośrodka uzależnień wymaga nie tylko doskonałej znajomości zasad pozycjonowania, ale przede wszystkim pewnego zrozumienia branży. Dla naszego klienta, który już wcześniej współpracował z inną agencją marketingową, ważne było osiągnięcie realnych, widocznych efektów, poprawa pozycji w Google, ale też utrzymanie przewagi konkurencyjnej. Jak poprowadziliśmy jego przypadek i osiągnęliśmy wzrost ruchu organicznego o 11 870,40%?

Czytaj dalej SEO dla kliniki leczenia uzależnień – wzrost ruchu o 11 870,40%

Strona internetowa w języku arabskim – Case study

Tworzenie stron w wielu wariantach językowych jest ważne, szczególnie dla firm sięgających ze swoimi produktami bądź usługami poza granice danego kraju. W agencji LTB działamy między innymi na rynkach niemieckim, norweskim, szwajcarskim. Dla klientów polskich regularnie tworzymy także strony w języku angielskim. W ostatnim czasie podjęliśmy się nowego wyzwania – stworzenia strony internetowej w wersji arabskiej. Co warto wiedzieć o takich projektach i jak tworzyć strony internetowe w języku arabskim?

Czytaj dalej Strona internetowa w języku arabskim – Case study

Wzrosty ilości wyświetleń w Google o 750% – SEO dla producenta oświetlenia

Popularność oświetlenia LED zarówno w warunkach domowych, jak i przemysłowych wzrosła w ostatnich latach wyraźnie, budując niezwykle konkurencyjny rynek dla producentów technologii. Ci, aby dotrzeć do swoich klientów, muszą działać dziś znacznie aktywniej, stawiając przede wszystkim na widoczność i wizerunek w sieci. W LTB współpracujemy z polskim producentem oświetlenia LED, marką Globus Lighting, od sierpnia 2018 roku. Jak prowadziliśmy dla nich kampanię i jakie cele udało nam się osiągnąć?

Czytaj dalej Wzrosty ilości wyświetleń w Google o 750% – SEO dla producenta oświetlenia

Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Podejmując klientów z różnych sektorów rynku produktów i usług, agencja marketingowa musi być zawsze przygotowana na nowe wyzwania i indywidualne podejście do każdego przypadku. Różnice pomiędzy prowadzeniem działań dla sklepu internetowego, studia tatuażu czy kliniki okulistycznej są ogromne, czego najlepszym przykładem są przygotowywane przez nas wcześnie studia przypadku. Końcowe cele zawsze obejmują jednak pewien stopień budowania widoczności marki w sieci, poprawy wyników na stronie i ogólnego zwiększenia zasięgów we wszystkich kanałach działania. Co udało nam się osiągnąć w ramach marketingu internetowego dla prywatnej kliniki we Wrocławiu?

Czytaj dalej Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Prowadząc działania marketingowe dla naszych Klientów zawsze staramy się dbać o bliską współpracę, wsłuchując się w ich cele, założenia, pomysły i oczekiwania względem rozbudowywanej strony internetowej. To właśnie dzięki wspólnemu zrozumieniu i cennym informacjom pozyskiwanym od samych Klientów, jesteśmy w stanie stworzyć skuteczny plan działań i opracować możliwe do zrealizowania cele. Dziś przedstawiamy efekty naszej współpracy ze sklepem GABI centrum BHP, oferującym pełen asortyment środków ochrony indywidualnej i akcesoriów niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa w miejscach pracy.

Czytaj dalej Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl

Każde działania marketingowe, których podejmujemy się w LTB opierają się o bliską współpracę z naszymi Klientami. Poznanie ich celów, założeń, pomysłów i oczekiwań to dla nas podstawa, bez której trudno byłoby osiągnąć najlepsze rezultaty. To właśnie od Klientów zależy zakres działań marketingowych, jakie podejmiemy w celu budowy ich marki – czy będzie to pełny zakres możliwości marketingu internetowego, czy pojedyncze usługi wizerunkowe, zawsze jesteśmy gotowi zrealizować powierzone nam zadania. Tak też stało się w przypadku współpracy ze sklepem liger.net.pl, dla którego realizowaliśmy usługę pozycjonowania. Jak przebiegała oparta na niej współpraca?

Czytaj dalej Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl