Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Podejmując klientów z różnych sektorów rynku produktów i usług, agencja marketingowa musi być zawsze przygotowana na nowe wyzwania i indywidualne podejście do każdego przypadku. Różnice pomiędzy prowadzeniem działań dla sklepu internetowego, studia tatuażu czy kliniki okulistycznej są ogromne, czego najlepszym przykładem są przygotowywane przez nas wcześnie studia przypadku. Końcowe cele zawsze obejmują jednak pewien stopień budowania widoczności marki w sieci, poprawy wyników na stronie i ogólnego zwiększenia zasięgów we wszystkich kanałach działania. Co udało nam się osiągnąć w ramach marketingu internetowego dla prywatnej kliniki we Wrocławiu?

Czytaj dalej Pozycjonowanie strony medycznej – Wzrosty UU o ponad 200%

Efekty pozycjonowania – promocja marki medycznej OneDayClinic

Działania marketingowe w branży medycznej nigdy nie należą do najłatwiejszych. Ze względu na dość duże obostrzenia odnośnie reklamy i promocji, stworzenie solidnej pozycji sieciowej dla naszego kolejnego Klienta wymagało odpowiedniego przygotowania, intensywnej pracy i umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi.

Czytaj dalej Efekty pozycjonowania – promocja marki medycznej OneDayClinic

Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Prowadząc działania marketingowe dla naszych Klientów zawsze staramy się dbać o bliską współpracę, wsłuchując się w ich cele, założenia, pomysły i oczekiwania względem rozbudowywanej strony internetowej. To właśnie dzięki wspólnemu zrozumieniu i cennym informacjom pozyskiwanym od samych Klientów, jesteśmy w stanie stworzyć skuteczny plan działań i opracować możliwe do zrealizowania cele. Dziś przedstawiamy efekty naszej współpracy ze sklepem GABI centrum BHP, oferującym pełen asortyment środków ochrony indywidualnej i akcesoriów niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa w miejscach pracy.

Czytaj dalej Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl

Każde działania marketingowe, których podejmujemy się w LTB opierają się o bliską współpracę z naszymi Klientami. Poznanie ich celów, założeń, pomysłów i oczekiwań to dla nas podstawa, bez której trudno byłoby osiągnąć najlepsze rezultaty. To właśnie od Klientów zależy zakres działań marketingowych, jakie podejmiemy w celu budowy ich marki – czy będzie to pełny zakres możliwości marketingu internetowego, czy pojedyncze usługi wizerunkowe, zawsze jesteśmy gotowi zrealizować powierzone nam zadania. Tak też stało się w przypadku współpracy ze sklepem liger.net.pl, dla którego realizowaliśmy usługę pozycjonowania. Jak przebiegała oparta na niej współpraca?

Czytaj dalej Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl

Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Praca agencji marketingowej to nie tylko stosowanie technicznych zabiegów, z których wynikają same suche liczby, opisujące nowych klientów czy rosnące zyski. W LTB stawiamy na efektywną współpracę – poznajemy potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, wspólnie ustalamy cele, jakie chcemy osiągnąć przez odpowiednio zaplanowaną strategię. A potem przystępujemy do dzieła. Oto efekty naszej współpracy ze studiem tatuażu Kos Tattoo z Wrocławia.

Czytaj dalej Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Case study pozycjonowania serwisu w Norwegii – GASTRO-LINE.no

Gastroline.no

W pierwszej połowie 2015 roku wdrożyliśmy sklep internetowy umożliwiający sprzedaż urządzeń i akcesoriów online. W lipcu 2015 roku opracowaliśmy kompleksową strategię działań związanych z pozycjonowaniem sklepu gastro-line.no w Google.no.

Czytaj dalej Case study pozycjonowania serwisu w Norwegii – GASTRO-LINE.no