Efekty pozycjonowania – promocja marki medycznej OneDayClinic

Działania marketingowe w branży medycznej nigdy nie należą do najłatwiejszych. Ze względu na dość duże obostrzenia odnośnie reklamy i promocji, stworzenie solidnej pozycji sieciowej dla naszego kolejnego Klienta wymagało odpowiedniego przygotowania, intensywnej pracy i umiejętnego wykorzystania dostępnych narzędzi.

Czytaj dalej Efekty pozycjonowania – promocja marki medycznej OneDayClinic

Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Prowadząc działania marketingowe dla naszych Klientów zawsze staramy się dbać o bliską współpracę, wsłuchując się w ich cele, założenia, pomysły i oczekiwania względem rozbudowywanej strony internetowej. To właśnie dzięki wspólnemu zrozumieniu i cennym informacjom pozyskiwanym od samych Klientów, jesteśmy w stanie stworzyć skuteczny plan działań i opracować możliwe do zrealizowania cele. Dziś przedstawiamy efekty naszej współpracy ze sklepem GABI centrum BHP, oferującym pełen asortyment środków ochrony indywidualnej i akcesoriów niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa w miejscach pracy.

Czytaj dalej Case Study – Promocja sklepu internetowego BHP Gabi

Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl

Każde działania marketingowe, których podejmujemy się w LTB opierają się o bliską współpracę z naszymi Klientami. Poznanie ich celów, założeń, pomysłów i oczekiwań to dla nas podstawa, bez której trudno byłoby osiągnąć najlepsze rezultaty. To właśnie od Klientów zależy zakres działań marketingowych, jakie podejmiemy w celu budowy ich marki – czy będzie to pełny zakres możliwości marketingu internetowego, czy pojedyncze usługi wizerunkowe, zawsze jesteśmy gotowi zrealizować powierzone nam zadania. Tak też stało się w przypadku współpracy ze sklepem liger.net.pl, dla którego realizowaliśmy usługę pozycjonowania. Jak przebiegała oparta na niej współpraca?

Czytaj dalej Case study – Pozycjonowanie sklepu internetowego Liger.net.pl

Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Praca agencji marketingowej to nie tylko stosowanie technicznych zabiegów, z których wynikają same suche liczby, opisujące nowych klientów czy rosnące zyski. W LTB stawiamy na efektywną współpracę – poznajemy potrzeby i oczekiwania naszych Klientów, wspólnie ustalamy cele, jakie chcemy osiągnąć przez odpowiednio zaplanowaną strategię. A potem przystępujemy do dzieła. Oto efekty naszej współpracy ze studiem tatuażu Kos Tattoo z Wrocławia.

Czytaj dalej Case study pozycjonowanie i AdWords – KosTattoo.pl

Case study pozycjonowania serwisu w Norwegii – GASTRO-LINE.no

Gastroline.no

W pierwszej połowie 2015 roku wdrożyliśmy sklep internetowy umożliwiający sprzedaż urządzeń i akcesoriów online. W lipcu 2015 roku opracowaliśmy kompleksową strategię działań związanych z pozycjonowaniem sklepu gastro-line.no w Google.no.

Czytaj dalej Case study pozycjonowania serwisu w Norwegii – GASTRO-LINE.no