Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jeszcze kilka lat temu opracowanie skutecznej strategii social media nie stanowiło większego problemu i opierało się przede wszystkim na obecności w sieci. Dziś wszyscy jesteśmy już tak przyzwyczajeni do Instagrama, Facebooka czy Twittera, że raczej trudno wyobrazić sobie czasy, gdy social media zwyczajnie nie istniały.

Czytaj dalej Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Hasztagi to nieodłączna część prowadzenia profilu na Instagramie. Z tego medium społecznościowego coraz chętniej korzystają nie tylko blogerzy i influencerzy, ale także firmy i osoby, które chcą promować swoją działalności wśród użytkowników Insta. Jak w promocji marki mogą pomóc odpowiednio dobrane hasztagi?

Czytaj dalej Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

jak promować markę na instagramie

Czym są hashtagi, każdy mniej więcej kojarzy – widzimy je na Twitterze, Instagramie, Facebooku, ale także w artykułach, a niekiedy nawet w słowie drukowanym (choć oczywiście w tej wersji nie działają jak ich wirtualne odpowiedniki). Jednak skąd się wzięły, jak faktycznie działają oraz jaki mogą mieć wpływ na prowadzone w sieci działania marketingowe – to całkiem inne pytania, na które odpowiemy w tym artykule.

Czytaj dalej Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

jak korzystać z Facebook Ads

Prowadzenie firmowego profilu czy fanpage’a swojej działalności na Facebooku to doskonały sposób, by docierać do większego grona osób ze swoją ofertą, aktualnościami czy innymi treściami. Jak zadbać o zwiększenie swoich zasięgów? Warto korzystać z narzędzi, które podsuwa sam Facebook – sprawdź, jakie możliwości zapewnia Manager Reklam Facebook Ads.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1

Facebook jest najpopularniejszym z mediów społecznościowych, z których regularnie korzystają Polacy. Choć rośnie zainteresowanie także innymi platformami, to jednak FB jest nadal medium, które angażuje największą liczbę użytkowników – i to nie tylko jako odbiorców, ale także jako aktywnych twórców publikowanych treści.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1