Trendy w kreowaniu marki i zwiększaniu sprzedaży oferowanych produktów lub usług w 2022 roku, m.in takie jak rolki czy działania w grupach na Facebooku, pozwalają skuteczniej wykorzystywać social media jako platformę e-commerce. Przedstawiamy wymogi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w zakresie promowania produktów i usług przez influencerów. Przybliżamy także kwestie automatyzacji odpowiedzi w komunikatorach na platformach społecznościowych oraz wyszukiwania i usuwania fake newsów.
Szkolenie social media dla Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej
Specjaliści agencji LTB chętnie dzielą się swoją wiedzą podczas różnego rodzaju szkoleń dla naszych klientów. Tym razem na spotkaniu z przedstawicielami Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej omawialiśmy wykorzystanie mediów społecznościowych w branży turystycznej w ramach szkolenia “Media społecznościowe w turystyce”.
Czytaj dalej Szkolenie social media dla Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej
Jak przeprowadzić audyt profilu Instagram?
Instagram jest idealnym narzędziem do budowania relacji z użytkownikami. Pozwala być bliżej potencjalnego klienta, jednocześnie zapewniając szybki kontakt. Na sukcesywny zasięg wpływa kilka aspektów, takich jak częstotliwość postów czy harmonijna kompozycja graficzna.
7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media
Według raportu Hootsuite: Global Digital Report 2019 [1], w mediach społecznościowych działa dziś aktywnie nawet 3.484 miliarda ludzi, a więc niemalże połowa całej światowej populacji. Liczba ta wzrasta średnio o 9% rocznie, co jedynie pozwala na wniosek, że media społecznościowe już dziś mają ogromne znaczenie dla konsumentów i że ich rola w naszym codziennym życiu będzie jedynie z roku na rok wzrastać. Fakt ten jest znaczący nie tylko dla jednostki, ale i firm – od tematów na topie po popularne hasztagi, marki nie mogą pozwolić sobie dziś na nieobecność w mediach społecznościowych, jeśli chcą trafić do szerszego grona swoich potencjalnych odbiorców. Dlaczego? Oto 7 powodów, dla których konta w mediach społecznościowych są ważne dla firmy, niezależnie od branży.
Czytaj dalej 7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media
Jak stworzyć skuteczną strategię w social media
Jeszcze kilka lat temu opracowanie skutecznej strategii social media nie stanowiło większego problemu i opierało się przede wszystkim na obecności w sieci. Dziś wszyscy jesteśmy już tak przyzwyczajeni do Instagrama, Facebooka czy Twittera, że raczej trudno wyobrazić sobie czasy, gdy social media zwyczajnie nie istniały.
Czytaj dalej Jak stworzyć skuteczną strategię w social media
Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?
Hasztagi to nieodłączna część prowadzenia profilu na Instagramie. Z tego medium społecznościowego coraz chętniej korzystają nie tylko blogerzy i influencerzy, ale także firmy i osoby, które chcą promować swoją działalności wśród użytkowników Insta. Jak w promocji marki mogą pomóc odpowiednio dobrane hasztagi?
Czytaj dalej Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?
Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?
Czym są hashtagi, każdy mniej więcej kojarzy – widzimy je na Twitterze, Instagramie, Facebooku, ale także w artykułach, a niekiedy nawet w słowie drukowanym (choć oczywiście w tej wersji nie działają jak ich wirtualne odpowiedniki). Jednak skąd się wzięły, jak faktycznie działają oraz jaki mogą mieć wpływ na prowadzone w sieci działania marketingowe – to całkiem inne pytania, na które odpowiemy w tym artykule.
Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2
Prowadzenie firmowego profilu czy fanpage’a swojej działalności na Facebooku to doskonały sposób, by docierać do większego grona osób ze swoją ofertą, aktualnościami czy innymi treściami. Jak zadbać o zwiększenie swoich zasięgów? Warto korzystać z narzędzi, które podsuwa sam Facebook – sprawdź, jakie możliwości zapewnia Manager Reklam Facebook Ads.
Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2
Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1
Facebook jest najpopularniejszym z mediów społecznościowych, z których regularnie korzystają Polacy. Choć rośnie zainteresowanie także innymi platformami, to jednak FB jest nadal medium, które angażuje największą liczbę użytkowników – i to nie tylko jako odbiorców, ale także jako aktywnych twórców publikowanych treści.
Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1
Analiza Instagrama za pomocą Google Analytics
Nie ma wątpliwości, że Instagram stał się siłą, z którą trzeba się liczyć. Z punktu widzenia brandingu i marketingu platforma ta nie może być ignorowana. Ciężko jest pracować tylko na jednym aktywnym linku w całym profilu, jednak gra jest warta świeczki.