7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Według raportu Hootsuite: Global Digital Report 2019 [1], w mediach społecznościowych działa dziś aktywnie nawet 3.484 miliarda ludzi, a więc niemalże połowa całej światowej populacji. Liczba ta wzrasta średnio o 9% rocznie, co jedynie pozwala na wniosek, że media społecznościowe już dziś mają ogromne znaczenie dla konsumentów i że ich rola w naszym codziennym życiu będzie jedynie z roku na rok wzrastać. Fakt ten jest znaczący nie tylko dla jednostki, ale i firm – od tematów na topie po popularne hasztagi, marki nie mogą pozwolić sobie dziś na nieobecność w mediach społecznościowych, jeśli chcą trafić do szerszego grona swoich potencjalnych odbiorców. Dlaczego? Oto 7 powodów, dla których konta w mediach społecznościowych są ważne dla firmy, niezależnie od branży.

Czytaj dalej 7 powodów do prowadzenia firmowych kont social media

Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jeszcze kilka lat temu opracowanie skutecznej strategii social media nie stanowiło większego problemu i opierało się przede wszystkim na obecności w sieci. Dziś wszyscy jesteśmy już tak przyzwyczajeni do Instagrama, Facebooka czy Twittera, że raczej trudno wyobrazić sobie czasy, gdy social media zwyczajnie nie istniały.

Czytaj dalej Jak stworzyć skuteczną strategię w social media

Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Hasztagi to nieodłączna część prowadzenia profilu na Instagramie. Z tego medium społecznościowego coraz chętniej korzystają nie tylko blogerzy i influencerzy, ale także firmy i osoby, które chcą promować swoją działalności wśród użytkowników Insta. Jak w promocji marki mogą pomóc odpowiednio dobrane hasztagi?

Czytaj dalej Jak zwiększać zasięg na Instagramie dzięki hasztagom?

Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

jak promować markę na instagramie

Czym są hashtagi, każdy mniej więcej kojarzy – widzimy je na Twitterze, Instagramie, Facebooku, ale także w artykułach, a niekiedy nawet w słowie drukowanym (choć oczywiście w tej wersji nie działają jak ich wirtualne odpowiedniki). Jednak skąd się wzięły, jak faktycznie działają oraz jaki mogą mieć wpływ na prowadzone w sieci działania marketingowe – to całkiem inne pytania, na które odpowiemy w tym artykule.

Czytaj dalej Jak korzystać z hasztagów na Instagramie?

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

jak korzystać z Facebook Ads

Prowadzenie firmowego profilu czy fanpage’a swojej działalności na Facebooku to doskonały sposób, by docierać do większego grona osób ze swoją ofertą, aktualnościami czy innymi treściami. Jak zadbać o zwiększenie swoich zasięgów? Warto korzystać z narzędzi, które podsuwa sam Facebook – sprawdź, jakie możliwości zapewnia Manager Reklam Facebook Ads.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 2

Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1

Facebook jest najpopularniejszym z mediów społecznościowych, z których regularnie korzystają Polacy. Choć rośnie zainteresowanie także innymi platformami, to jednak FB jest nadal medium, które angażuje największą liczbę użytkowników – i to nie tylko jako odbiorców, ale także jako aktywnych twórców publikowanych treści.

Czytaj dalej Jak zwiększyć grono odbiorców na Facebooku? – część 1

Jak zdobyć więcej udostępnień naszego artykułu?

Chyba każdy kto tworzy artykuły chce, by stworzone przez niego teksty zostały przeczytane i polecane przez jak największą liczbę internautów. Tworzenie wartościowych treści wymaga wiele czasu i pracy. Znajdujemy ważny temat, przygotowujemy plan ogólny, weryfikujemy źródła, które zostaną wykorzystane w naszej publikacji i rozpoczynamy pisanie. Po pewnym czasie publikujemy gotowy tekst, który powinien trafić do tysięcy internautów, jednakże nie spotkał się z żadnym odbiorem. Jak temu zaradzić?

Czytaj dalej Jak zdobyć więcej udostępnień naszego artykułu?