Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.
Usuwanie filtra ręcznego i bana Google
Nieumiejętne pozycjonowanie, błędy na stronie, niepoprawna optymalizacja, bądź zbyt duża ilość reklam mogą doprowadzić do nałożenia filtra lub bana Google, które powodują znaczne spadki strony w wynikach wyszukiwania lub całkowite wykluczenie z indeksu. Filtr ręczny lub algorytmiczny, ewentualnie ban, skutecznie potrafią zniweczyć trud dochodzenia do najlepszych pozycji w wyszukiwarce.
Zapewniamy szybkie usunięcie filtra ręcznego Google
Nasza agencja posiada duże doświadczenie w ściąganiu filtrów Google gwarantując wysoką skuteczność, doradztwo oraz szybkość przeprowadzanych działań.
W zależności od rodzaju filtra przeprowadzamy szereg działań zmierzających do ściągnięcia filtra:
- audyt linków dochodzących do strony www,
- usunięcie lub zrzeknięcie się linków,
- naturalny link building,
- weryfikacja budowy strony www,
- analiza błędów witryny,
- optymalizacja serwisu,
- itp.
Na podstawie analizy dobieramy najbardziej odpowiedni sposób osiągnięcia celu jakim jest usunięcie filtra Google oraz powrót do wysokich pozycji w wyszukiwarce Google. Doradzamy w jaki sposób budować serwis oraz promować go w Internecie, aby nie narazić się na przyszłe kary ręczne lub algorytmiczne.
W jaki sposób sprawdzić czy na stronę został nałożony filtr ręczny ?
Aby zweryfikować, czy na domenę został nałożony filtr ręczny należy zalogować się do panelu Google Search Console i w zakładce Ruch związany z wyszukiwaniem -> Ręczne działania można znaleźć komunikat o nałożonym filtrze ręcznym. Jeżeli widzimy komunikat: “W witrynie nie znaleziono ręcznych działań przeciwspamowych.” mamy pewność, iż na stronę nie został nałożony filtr ręczny.
W jaki sposób sprawdzić czy strona została zbanowana ?
Ban domeny w wyszukiwarkach internetowych jest karą, która usuwa całkowicie domenę z indeksu danej wyszukiwarki. Jeżeli domena nie jest odnajdywana w wyszukiwarce Google to znak, że mogła zostać zbanowana. Aby potwierdzić fakt zbanowania domeny należy zweryfikować, czy domena znajduje się w indeksie wyszukiwarki. Najprostszym sposobem jest wpisanie w wyszukiwarce adresu domeny lub też posłużenie się operatorem “site:domena.pl“. Jeżeli wyszukiwarka nie zwraca żadnych wyników i pojawia się komunikat: “Podana fraza – site:domena.pl – nie została odnaleziona.” możemy przyjąć założenie, iż domena została zbanowana. Aby to potwierdzić zaleca się kontakt z profesjonalistami.
Pomagamy w wyjściu z bana Google
Usuwanie filtra ręcznego i zdejmowanie bana to usługi, które lepiej zostawić specjalistom – dzięki temu ściąganie kar zostanie przeprowadzone w pełni profesjonalnie. Zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania pełnej informacji o naszej usłudze!
Google zaczyna przyznawać korzyści stronom z SSL
Google ogłosiło, że zamierza wprowadzić 2048-bitowy klucz certyfikacyjny do domen HTTPS – da to niewielki impuls do podniesienia rangi strony.
Czytaj dalej Google zaczyna przyznawać korzyści stronom z SSL
Czynniki rankingowe Google – linki wychodzące i wewnętrzne
Kontynuujemy cykl, w którym omawiamy czynniki mające wpływ na to, jaką pozycję może zająć nasza strona w wyszukiwarce Google. Przyjrzymy się postaci linków, zarówno wychodzących, jak i wewnętrznych. Sprawdzimy, jak ich wygląd czy miejsce, gdzie się znajdują, wpływają na pozycję, którą nasza strona zajmuje w rankingu Google.
Czytaj dalej Czynniki rankingowe Google – linki wychodzące i wewnętrzne
Pozycjonowanie stron – cennik i modele rozliczania
Pozycjonowanie jest nowoczesną usługą, która pomaga witrynie internatowej klienta znaleźć się na wyższej pozycji w wyszukiwarce Google i co za tym idzie zwiększa częstotliwość odwiedzin strony. Obecnie najchętniej wyszukujemy informacje na temat rozmaitych usług i produktów w internecie, dlatego właśnie warto zainwestować czas i pieniądze, by podnieść pozycję swojej strony internetowej.
Czytaj dalej Pozycjonowanie stron – cennik i modele rozliczania
Pozycjonowanie stron internetowych za granicą
Obecnie rynek marketingu internetowego bardzo prężnie się rozwija. Aby wyprzedzić konkurencję i zaoferować swoim klientom ciekawą propozycję warto skorzystać z możliwości jakie daje pozycjonowanie za granicą – możemy wówczas pozycjonować strony klientów działających poza granicami Polski, jak i zdobywać nowych, zagranicznych klientów.
Nawet w Klanie wiedzą, że pozycjonowanie to najlepsza forma promocji
W wyemitowanym 7 marca odcinku serialu Klan (odc.2900) pojawiły się informacje, że Kamila ma problemy ze swoim sklepem internetowym – świetny pomysł uruchomienia internetowego butiku nie przynosi oczekiwanych efektów w postaci rosnącej sprzedaży.
Czytaj dalej Nawet w Klanie wiedzą, że pozycjonowanie to najlepsza forma promocji
Czynniki rankingowe Google – anchor text
Pozycjonowanie to szereg czynności mających podnieść pozycję danej strony w wyszukiwarce, w powiązaniu jej z wybraną frazą. Polega ono z jednej strony na przystosowaniu treści na stronie w taki sposób, by całość została potraktowana jako atrakcyjna dla wyszukiwarki, z drugiej zaś – na podnoszeniu siły strony przez zwiększenie liczby linków, które do niej prowadzą.
7 rzeczy, które pomogą Ci usprawnić działania SEO w 2016 roku
Rok 2016 już na dobre zadomowił się w naszej świadomości. Warto zatem zaznajomić się z najnowszymi trendami w SEO, które z pewnością pomogą w rozwijaniu prowadzonego biznesu.
Czytaj dalej 7 rzeczy, które pomogą Ci usprawnić działania SEO w 2016 roku
Czynniki rankingowe Google – rola słów kluczowych
W Internecie pojawia się ciągle mnóstwo informacji na temat czynników wpływających na pozycję strony w sieci. Większość z tych wskazówek jest niepraktyczna lub wręcz nieprawdziwa i prawie nigdy nie jest poparta podaniem jakichkolwiek źródeł.
Czytaj dalej Czynniki rankingowe Google – rola słów kluczowych