Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych AdWords. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy AdWords jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.

Czytaj dalej Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

Tanie pozycjonowanie – 5 powodów, aby nie skorzystać z tej oferty

Proces pozycjonowania zmienił się drastycznie na przestrzeni kilku lat. Obecnie metody, które jeszcze kilka lat temu gwarantowały szybki sukces, mogą zaszkodzić aniżeli przyczynić się do wzrostu pozycji. W przeszłości skuteczne okazywało się tanie pozycjonowanie. Niestety – czasy taniości w marketingu internetowym już dawno się skończyły.

Czytaj dalej Tanie pozycjonowanie – 5 powodów, aby nie skorzystać z tej oferty

Wybór agencji SEO

Świadomość konieczności korzystania z niektórych elementów marketingu staje się coraz bardziej zakorzeniona w świadomości polskich przedsiębiorców. Dzisiaj już nie wystarczy istnieć, trzeba zaznaczyć swoją obecność na większą skalę.

Czytaj dalej Wybór agencji SEO

Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0

Co jakiś czas dowiadujemy się, że algorytmy Google działają w inny sposób, niż przez dłuższy okres zakładali specjaliści z branży. Zmieniają się także czynniki, które mają wpływ na pozycje strony w rankingu oraz ich znaczenie. Oznacza to, że musimy być ciągle na bieżąco i dostosowywać się do nowych wytycznych. W przeciwnym razie świetnie przygotowana strona internetowa nie będzie dobrze widoczna w Google ani ciekawa.

Czytaj dalej Nowy wymiar pozycjonowania – SEO 2.0