Jak skutecznie podwyższyć czas spędzony na stronie sklepu internetowego?

Wydłużenie czasu przebywania użytkowników na witrynie jest jednym ze sposobów zwiększania rankingu wyszukiwania. Wszystkie witryny e-commerce są oceniane i postrzegane jak prawdziwe sklepy. Każdy z nas widząc dużą liczbę klientów w danym sklepie, którzy oglądają produkty i robią zakupy, ocenia, że sklep posiada wyjątkową i korzystną ofertę.

Czytaj dalej Jak skutecznie podwyższyć czas spędzony na stronie sklepu internetowego?

Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

Podstawą funkcjonowania sklepu internetowego jest właściwe pozycjonowanie i korzystanie z linków sponsorowanych Ads. Sklep będzie wówczas widoczny w wyszukiwarce Google, a tym samym będzie przynosił pożądany zysk. Jednakże samo pozycjonowanie czy Ads jest niewystarczające. Budowa sklepu musi być przejrzysta i funkcjonalna, by klienci mogli łatwo znaleźć poszukiwane produkty.

Czytaj dalej Jak powinna wyglądać struktura poruszania się po sklepie internetowym?

Tanie pozycjonowanie – 5 powodów, aby nie skorzystać z tej oferty

Proces pozycjonowania zmienił się drastycznie na przestrzeni kilku lat. Obecnie metody, które jeszcze kilka lat temu gwarantowały szybki sukces, mogą zaszkodzić aniżeli przyczynić się do wzrostu pozycji. W przeszłości skuteczne okazywało się tanie pozycjonowanie. Niestety – czasy taniości w marketingu internetowym już dawno się skończyły.

Czytaj dalej Tanie pozycjonowanie – 5 powodów, aby nie skorzystać z tej oferty

Wybór agencji SEO

Świadomość konieczności korzystania z niektórych elementów marketingu staje się coraz bardziej zakorzeniona w świadomości polskich przedsiębiorców. Dzisiaj już nie wystarczy istnieć, trzeba zaznaczyć swoją obecność na większą skalę.

Czytaj dalej Wybór agencji SEO

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo