Błędy popełniane przy optymalizacji stron internetowych

Dobry zespół SEO prace z jakąkolwiek stroną powinien zacząć od wykonania na niej optymalizacji pod kątem wyszukiwarki Google. Wiąże się to z koniecznością wprowadzenia na witrynie pewnych zmian – niektóre są widoczne dla użytkownika, inne dostrzegą tylko boty, jednak na początku współpracy klienta pyta się o zgodę na podobne działania.

Czytaj dalej Błędy popełniane przy optymalizacji stron internetowych

Jak zrobić dobrą tematyczną stronę zapleczową?

W ostatnim czasie strony zapleczowe cieszą się gorszą niż niegdyś opinią. Coraz częściej rozpowszechniany jest pogląd, że strony zapleczowe są nieopłacalne, z uwagi na ceny domeny, hostingu, podlinkowania, obsługi czy tekstów. Negatywny stosunek do tworzenia stron zapleczowych wywodzi się z czasów, kiedy wysoką pozycję w wyszukiwarce Google można było osiągnąć dzięki jak największej ilości linków i słów kluczowych.

Czytaj dalej Jak zrobić dobrą tematyczną stronę zapleczową?

Jak tworzyć teksty pod SEO na stronę główną

Oczywisty jest fakt, że zachodzi korelacja pomiędzy pozycją w w wyszukiwarce a sprzedażą. Jak wykazały badania Optify w 2011 roku, pierwsza witryna w wyszukiwarce otrzymywała średni współczynnik klikalności 36,4%, druga witryna miała 12,5%, a trzecia 9,5%. Badania wykazują, że im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej osób zapozna się z proponowaną ofertą sklepu czy firmy.

Czytaj dalej Jak tworzyć teksty pod SEO na stronę główną

Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?

Czytaj dalej Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych

Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego

Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, że powodzenie biznesu zależy od widoczności w sieci. Serwis Google nieustannie rozwija algorytm wyszukiwania i zwiększa ilość czynników rankingowych. Google wspiera te strony, które najlepiej spełniają długą listę wymogów. Jednym ze sposobów bycia zauważonym przez serwis są ściśle określone działania SEO, drugim sposobem jest UX, który jest działaniem ulepszającym odbiór strony przez użytkownika. Czytaj dalej Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego

Jak skutecznie podwyższyć czas spędzony na stronie sklepu internetowego?

Wydłużenie czasu przebywania użytkowników na witrynie jest jednym ze sposobów zwiększania rankingu wyszukiwania. Wszystkie witryny e-commerce są oceniane i postrzegane jak prawdziwe sklepy. Każdy z nas widząc dużą liczbę klientów w danym sklepie, którzy oglądają produkty i robią zakupy, ocenia, że sklep posiada wyjątkową i korzystną ofertę.

Czytaj dalej Jak skutecznie podwyższyć czas spędzony na stronie sklepu internetowego?