Branża produkcyjna jest niezwykle szeroka. W jej skład wchodzą wszystkie przedsiębiorstwa, zajmujące się produkowaniem różnego rodzaju dóbr, charakteryzując się typami procesu dla poszczególnych grup. Przewidywania ekonomistów mówią jedno, ten sektor gospodarczy ma jeszcze wiele do pokazania, a jego dynamiczny rozwój będziemy obserwować przez wiele lat.
Zmiany w algorytmie Google z korzyścią dla użytkownika
Doświadczenia użytkowników odwiedzających strony internetowe mają niemałe znaczenie w kontekście ogólnego odbioru strony i w ostatnich latach kwestia ta jest brana coraz częściej pod uwagę przy ocenie wartości stron www. Google zakomunikowało niedawno, przedstawiając swój obszerny artykuł zatytułowany “Evaluating page experience for a better web”, że zmiany dotyczące oceny stron pod kątem page experience zostaną wprowadzone na stałe do algorytmu.
Czytaj dalej Zmiany w algorytmie Google z korzyścią dla użytkownika
Błędy popełniane przy optymalizacji stron internetowych
Dobry zespół SEO prace z jakąkolwiek stroną powinien zacząć od wykonania na niej optymalizacji pod kątem wyszukiwarki Google. Wiąże się to z koniecznością wprowadzenia na witrynie pewnych zmian – niektóre są widoczne dla użytkownika, inne dostrzegą tylko boty, jednak na początku współpracy klienta pyta się o zgodę na podobne działania.
Czytaj dalej Błędy popełniane przy optymalizacji stron internetowych
Jak realnie przyspieszyć stronę internetową?
Czas ładowania strony internetowej to jeden z najważniejszych czynników wpływających na doświadczenie użytkownika. Już czas ładowania powyżej 3 sekund negatywnie oddziałuje na tworzenie się naszej subiektywnej oceny względem danego serwisu, sklepu czy strony firmy.
Jak zrobić dobrą tematyczną stronę zapleczową?
W ostatnim czasie strony zapleczowe cieszą się gorszą niż niegdyś opinią. Coraz częściej rozpowszechniany jest pogląd, że strony zapleczowe są nieopłacalne, z uwagi na ceny domeny, hostingu, podlinkowania, obsługi czy tekstów. Negatywny stosunek do tworzenia stron zapleczowych wywodzi się z czasów, kiedy wysoką pozycję w wyszukiwarce Google można było osiągnąć dzięki jak największej ilości linków i słów kluczowych.
Jak tworzyć teksty pod SEO na stronę główną
Oczywisty jest fakt, że zachodzi korelacja pomiędzy pozycją w wyszukiwarce a sprzedażą. Jak wykazały badania Optify w 2011 roku, pierwsza witryna w wyszukiwarce otrzymywała średni współczynnik klikalności 36,4%, druga witryna miała 12,5%, a trzecia 9,5%. Badania wykazują, że im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym więcej osób zapozna się z proponowaną ofertą sklepu czy firmy.
5 istotnych czynników wpływających na pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie lokalne oparte jest na frazach kluczowych, które zawierają konkretną lokalizację miejsca lub obszaru danej firmy albo poszukiwań danego produktu lub usług przez potencjalnych klientów. Pozycjonowanie lokalne wykorzystuje geolokalizację wyników.
Czytaj dalej 5 istotnych czynników wpływających na pozycjonowanie lokalne
Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych
Od czasu wprowadzenia algorytmu Penguin w 2013 roku w branży SEO zaszły spore zmiany. Coraz więcej mówi się o roli content marketingu i mediów społecznościowych, a także o nowych źródłach pozyskiwania linków. Jak w tej rzeczywistości sprawdza się link building? Jakie strategie przynoszą korzyści, a które mogą zaszkodzić Twojej stronie? Na jakie czynniki warto zwrócić uwagę, zanim doda się link na wybraną stronę?
Czytaj dalej Co zmienił pewien Pingwin, czyli link building dla wytrwałych
Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego
Każdy, kto prowadzi sklep internetowy wie, że powodzenie biznesu zależy od widoczności w sieci. Serwis Google nieustannie rozwija algorytm wyszukiwania i zwiększa ilość czynników rankingowych. Google wspiera te strony, które najlepiej spełniają długą listę wymogów. Jednym ze sposobów bycia zauważonym przez serwis są ściśle określone działania SEO, drugim sposobem jest UX, który jest działaniem ulepszającym odbiór strony przez użytkownika. Czytaj dalej Kompromis między UX a SEO na stronie sklepu internetowego
4 sposoby na “utracone” linki
Każda osoba zainteresowana tematyką pozycjonowania stron w internecie wie, jak ważnym jest znajdowanie coraz to nowych miejsc dla tzw. backlinków. Dla osób, który dopiero zaczynają swoją przygodę z SEO przypomnimy, że backlinki (ang. linki zwrotne) to inaczej wszystkie linki prowadzące na daną stronę, znajdujące się na innych portalach.