Google Ads – czego nie można reklamować

Płatne reklamy Google Ads wyświetlające się na szczycie wyników wyszukiwania to zdecydowanie jeden z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów na zauważalność w sieci. W przeciwieństwie do działań SEO, na których efekty można czekać dłuższy czas, reklamy Google umożliwiają natychmiastowy start reklamy. Nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna poważnie inwestować w płatne reklamy Google i podwyższać swoją pozycję w wyszukiwarkach. Czy jednak wszystko może być w Google reklamowane? Oto kilka najważniejszych zakazanych i ograniczanych tematów, które zostały jawnie określone przez Google jako nie podlegające działaniom reklamy.

Czytaj dalej Google Ads – czego nie można reklamować

Kampania Google AdWords, czyli dobry przepis na… sukces

Jeśli zastanawiacie się czasem, w jaki sposób Polacy korzystają z Internetu, to odpowiedzi są zaskakująco proste. Z badań rynku przeprowadzonych w 2014 roku przez agencję TNS i Google wynika, że większość internautów używa narzędzi dostępnych w sieci w celach komunikacyjnych (88% badanych sprawdza maile), ale także w celach informacyjnych (82% użytkowników szuka w sieci informacji o produktach, kolejne grupy chcą sprawdzić pogodę, aktualności, newsy sportowe itd.).

Czytaj dalej Kampania Google AdWords, czyli dobry przepis na… sukces

Zmiany w układzie reklam AdWords

Co jakiś czas zespół Google postanawia zaskoczyć środowiska branżowe, wprowadzając zmiany w kwestiach dotychczas ustabilizowanych. Od niedawna w kampaniach AdWords ponad wynikami organicznymi wyświetlają się cztery linki tekstowe będące reklamą. Do tej pory temu układowi towarzyszyły także reklamy znajdujące się w sidebarach, jednak teraz ma to ulec zmianie.

Czytaj dalej Zmiany w układzie reklam AdWords