Kampanie Google Ads są jedną z najpopularniejszych form reklamy w internecie – wiele firm, dla otrzymania najlepszych efektów, decyduje się na przygotowanie ich przy współpracy z agencją marketingową. W LTB zajmujemy się kompleksowymi działaniami i prowadzeniem kampanii Google Ads, bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu i wiedzy naszych ekspertów. Jakich informacji potrzebujemy od Państwa, by przygotować reklamę w Google Ads? Jak powinien wyglądać brief przygotowany dla agencji przed przystąpieniem do współpracy?
9 najlepszych taktyk dla reklam Google Ads
Skuteczność kampanii PCC (Pay Per Click) zależy od wielu czynników i ze względu na dużą zmienność trendów w marketingu internetowym warto każdego roku przyjrzeć się nowym taktykom i zaktualizować swoje podejście do reklam w sieci. Jak nie utknąć w martwym punkcie i rozwijać reklamy w 2020 roku? Oto dziewięć taktyk, które warto wypróbować w kampaniach Ads.
Google Ads w branży turystycznej – 3000 kliknięć za 658 zł
Historia sukcesu kampanii Google Ads dla klienta z branży turystycznej – obiektu noclegowego zlokalizowanego w Zakopanem. Dzięki kampanii zrealizowana została sprzedaż 100% miejsc noclegowych w zaplanowanym okresie świątecznym.
Czytaj dalej Google Ads w branży turystycznej – 3000 kliknięć za 658 zł
Google Ads – czego nie można reklamować
Płatne reklamy Google Ads wyświetlające się na szczycie wyników wyszukiwania to zdecydowanie jeden z najszybszych i najbardziej efektywnych sposobów na zauważalność w sieci. W przeciwieństwie do działań SEO, na których efekty można czekać dłuższy czas, reklamy Google umożliwiają natychmiastowy start reklamy. Nic dziwnego, że coraz więcej firm zaczyna poważnie inwestować w płatne reklamy Google i podwyższać swoją pozycję w wyszukiwarkach. Czy jednak wszystko może być w Google reklamowane? Oto kilka najważniejszych zakazanych i ograniczanych tematów, które zostały jawnie określone przez Google jako nie podlegające działaniom reklamy.
Optymalizacja kampanii PPC w 5 prostych krokach
Prowadzenie kampanii pay per click (PPC) jest jednym z najlepszych sposobów wypromowania firmy, jej produktów i usług na rynku. Jak sama nazwa wskazuje, ten rodzaj promocji opiera się na zachęcaniu ludzi do klikania w reklamy wyświetlane w wyszukiwarce.
Czytaj dalej Optymalizacja kampanii PPC w 5 prostych krokach
Kampania Google Ads, czyli dobry przepis na… sukces
Jeśli zastanawiacie się czasem, w jaki sposób Polacy korzystają z Internetu, to odpowiedzi są zaskakująco proste. Z badań rynku przeprowadzonych w 2014 roku przez agencję TNS i Google wynika, że większość internautów używa narzędzi dostępnych w sieci w celach komunikacyjnych (88% badanych sprawdza maile), ale także w celach informacyjnych (82% użytkowników szuka w sieci informacji o produktach, kolejne grupy chcą sprawdzić pogodę, aktualności, newsy sportowe itd.).
Czytaj dalej Kampania Google Ads, czyli dobry przepis na… sukces
Zmiany w układzie reklam Ads
Co jakiś czas zespół Google postanawia zaskoczyć środowiska branżowe, wprowadzając zmiany w kwestiach dotychczas ustabilizowanych. Od niedawna w kampaniach Ads ponad wynikami organicznymi wyświetlają się cztery linki tekstowe będące reklamą. Do tej pory temu układowi towarzyszyły także reklamy znajdujące się w sidebarach, jednak teraz ma to ulec zmianie.