Wdrażamy nową, kompleksową usługę konsolidacji usług internetowych. Znamy problemy naszych klientów w zakresie organizacji usług internetowych i dlatego też wdrażamy nową, kompleksową usługę konsolidacji usług internetowych.
Prelekcja LTB w ramach Forum Rozwoju MŚP
Razem z organizacją Polski Kapitał zapraszamy na drugie spotkanie w ramach Forum Rozwoju MŚP. Prelegentem z naszej agencji będzie Łukasz Jaworski, który omówi trendy dla małych i dużych w zakresie digital marketingu w 2020 roku.
Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym
Efekt ROPO to jedno z pojęć, które w ostatnich latach coraz częściej pojawia się w dyskusji o rynku e-commerce. Pomimo intensywnego rozwoju sklepów online i ich popularności, nawet 56% klientów w dalszym ciągu chce dotknąć produktu na żywo przed jego zakupem. Efekt? Sklepy internetowe mogą być traktowane jako katalog produktów – klient dokona zakupu w sklepie stacjonarnym. Jak rozumieć efekt ROPO i jak sobie z nim poradzić?
Czytaj dalej Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym
Administracja stron internetowych z LTB
W celu ujednolicenia komunikacji stworzyliśmy dedykowany serwis internetowy z prezentacją oferty w zakresie zarządzania serwisami internetowymi – administracjawww.pl.
Dodatkowe korzyści dla klientów LTB
Wiemy, jak ważne są strony internetowe naszych klientów, dlatego też wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów w zakresie wsparcia przy administracji stron internetowych i wprowadzamy, od 01.05.2020 roku, kilka nowości do świadczonych przez nas usług SEO!
SXO, czyli połączenie SEO i UX
Search Experience Optimization to zbiór technik, które mają na celu zoptymalizować doświadczenia użytkowników już na poziomie wyszukiwarki. To właśnie dzięki SEO użytkownik trafia na stronę z organicznych wyników wyszukiwania, a działania UX zapewniają mu pozytywne doświadczenie na stronie. Połączenie tych technik umożliwia nam realizację celów biznesowych. Pokazujemy jakie działania poprawią pozytywne doświadczenia użytkowników.
Płatności w sklepie internetowym
Jeśli sklep internetowy ma działać sprawnie i przynosić zyski jako uzupełnienie dla sklepu stacjonarnego lub samodzielny sklep online, oprócz wyboru domeny czy stworzenia solidnej strony internetowej ważny będzie też wybór systemu płatności. Możliwość bezgotówkowego opłacenia zamówienia, nie tylko w formie przelewu, ale też wygodniej – kartą bankową czy blikiem to dla klienta spore ułatwienie. Jak to jednak zorganizować, jaki serwis płatności internetowych wybrać i który opłaca się najbardziej?
Wzrost konwersji o 300% – Kampania Google Ads dla Hotelu
Prezentujemy historię sukcesu naszego klienta – Hotelu z dużej aglomeracji w Polsce. Efektem jest wzrost konwersji o ponad 300% przy zachowaniu stałego budżetu reklamowego.
Czytaj dalej Wzrost konwersji o 300% – Kampania Google Ads dla Hotelu
Sklepy dla restauracji z zamówieniami online
Epidemia koronawirusa dotknęła wielu branż i znacząco utrudniła działanie wielu biur, fabryk, sklepów oraz restauracji i punktów gastronomicznych. Te ostatnie działają sprawnie w dużej mierze dzięki stronom internetowym umożliwiającym klientom składanie zamówień online. Na smaczne jedzenie zawsze znajdą się chętni, trzeba tylko wiedzieć jak do nich dotrzeć. LTB wychodzi ze wsparciem dla sektora gastronomicznego i umożliwia utworzenie wirtualnego menu w formie kompletnej, estetycznej i w pełni sprawnej strony internetowej już w 48 godzin.
LTB wprowadza Melpe – nowy program do fakturowania online
LTB Sp. z o.o. otwiera nowy rodział w rozwoju spółki wprowadzając na rynek Melpe – nowy program do fakturowania online. Melpe gwarantuje dostęp do faktur, kartotek kontrahentów i dokumentów organizowanych z pomocą programu 24/7, z dowolnego urządzenia, a dzięki przechowywaniu danych w bezpiecznej serwerowni jest rozwiązaniem znacznie lepiej zabezpieczonym, niż standardowe oprogramowanie komputerowe.
Czytaj dalej LTB wprowadza Melpe – nowy program do fakturowania online