Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym

Efekt ROPO to jedno z pojęć, które w ostatnich latach coraz częściej pojawia się w dyskusji o rynku e-commerce. Pomimo intensywnego rozwoju sklepów online i ich popularności, nawet 56% klientów w dalszym ciągu chce dotknąć produktu na żywo przed jego zakupem. Efekt? Sklepy internetowe mogą być traktowane jako katalog produktów – klient dokona zakupu w sklepie stacjonarnym. Jak rozumieć efekt ROPO i jak sobie z nim poradzić?

Czytaj dalej Efekt ROPO – jak nie tracić klientów w sklepie internetowym

SXO, czyli połączenie SEO i UX

Search Experience Optimization to zbiór technik, które mają na celu zoptymalizować doświadczenia użytkowników już na poziomie wyszukiwarki. To właśnie dzięki SEO użytkownik trafia na stronę z organicznych wyników wyszukiwania, a działania UX zapewniają mu pozytywne doświadczenie na stronie. Połączenie tych technik umożliwia nam realizację celów biznesowych. Pokazujemy jakie działania poprawią pozytywne doświadczenia użytkowników.

Czytaj dalej SXO, czyli połączenie SEO i UX

Płatności w sklepie internetowym

Jeśli sklep internetowy ma działać sprawnie i przynosić zyski jako uzupełnienie dla sklepu stacjonarnego lub samodzielny sklep online, oprócz wyboru domeny czy stworzenia solidnej strony internetowej ważny będzie też wybór systemu płatności. Możliwość bezgotówkowego opłacenia zamówienia, nie tylko w formie przelewu, ale też wygodniej –  kartą bankową czy blikiem to dla klienta spore ułatwienie. Jak to jednak zorganizować, jaki serwis płatności internetowych wybrać i który opłaca się najbardziej?

Czytaj dalej Płatności w sklepie internetowym

Sklepy dla restauracji z zamówieniami online

Epidemia koronawirusa dotknęła wielu branż i znacząco utrudniła działanie wielu biur, fabryk, sklepów oraz restauracji i punktów gastronomicznych. Te ostatnie działają sprawnie w dużej mierze dzięki stronom internetowym umożliwiającym klientom składanie zamówień online. Na smaczne jedzenie zawsze znajdą się chętni, trzeba tylko wiedzieć jak do nich dotrzeć. LTB wychodzi ze wsparciem dla sektora gastronomicznego i umożliwia utworzenie wirtualnego menu w formie kompletnej, estetycznej i w pełni sprawnej strony internetowej już w 48 godzin.

Czytaj dalej Sklepy dla restauracji z zamówieniami online

LTB wprowadza Melpe – nowy program do fakturowania online

LTB Sp. z o.o. otwiera nowy rodział w rozwoju spółki wprowadzając na rynek Melpe – nowy program do fakturowania online. Melpe gwarantuje dostęp do faktur, kartotek kontrahentów i dokumentów organizowanych z pomocą programu 24/7, z dowolnego urządzenia, a dzięki przechowywaniu danych w bezpiecznej serwerowni jest rozwiązaniem znacznie lepiej zabezpieczonym, niż standardowe oprogramowanie komputerowe.

Czytaj dalej LTB wprowadza Melpe – nowy program do fakturowania online

Sprawdź DIGITAL MARKETING TOOLS & SOLUTIONS - nasz magazyn marketingowy!Pobierz za darmo